KAYIT GİRİŞ

Supernatural ve Smallville Crossover'ı

The Sims 4 Çıkıyor

mcforever Seviye 10

SERBEST KÜRSÜ

3 yıl önce - 3B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
-poine
Kesinlikle müthiş olacak. Sims 3 inanılmaz derecede vasattı benim gözümde. Ben Sims'i ilk oyunundan beridir tüm ek paketleriyle oynayan biriyim, Sims 3'ün üçüncü ek paketinde ağladı bilgisayar. Grafiğe abandılar ama yapay zeka hep geride kaldı. Zaten bildiğim kadarıyla Sims 4'ü Maxis devralmış EA Games'ten. Trailer çok çok iyi, ve sarışın kız oğlandan daha kısa. Ne bileyim hareketler çok tatlı. Ben umutluyum bundan ya, inşallah Sims 4 geldiğinde de Sims 3 çıktığındaki gibi Sims 2 devam etmem.

*Sims 4, düşürülmüş grafik özellikleri nedeniyle bilgisayarı ağlatmadan çalışabilecek.
*Buy Mode, IKEA katoloğu şeklinde olacak. Eşyalar takım halinde olacak ve istersen takımı alıp direk odamıza koyabileceğiz.
*Create a Sim kısmına abanmışlar, artık simleri hamur gibi oynatabileceğiz. Kesin olmamakla beraber boyları da değiştirebileceğimiz söyleniyor.
-poine 293 YIL ÖNCE2YANITLA
busra_spn
Vaov harika gözüküyor. CAS kısmına bayıldım ve eşyaların takım şeklinde konulabilmesine. Kesinlikle almalıyım.
busra_spn 143 YIL ÖNCE1YANITLA
River
Yürüyüş özelliğine ve sim'lerin konuşmalarında ki mimiklere bayıldım, umarım ki Sims 4'te ses özelliği daha fazladır. Grafik olarak Sims 2'den 3'e geçiş olarak epey bir fark vardı fakat bu oyununda açık ara bir fark göremedim. Grafik olarak Sims 3'ü anımsatıyor, tabii bir video yahutta resme bakıp demek doğru olmayacağından eminim ki içeriği şaşırtacaktır. Ses olayını duyunca sevinçten havalara uçacaktım neredeyse, tamam üç seçenek ses vardı bunlardan kalın ya da ince ayarlayarak daha farklı hale getirebiliyorduk ama bana yetmiyordu. Emoji En çok istediğim şey şahsen hiç bir ek pakete maruz kalmadan Sims 4'te mevsimleri yaşayabilmek. ^^ Sims 3 eklentisiz az biraz başarabilmişti bunu. Normalde Sims 2'de bahçe işi ile uğraşabilmek ve balık tutabilmek gibi faaliyetleri yapmak için eklenti gerekiyordu. işin güzel tarafı Sims 3'te bu gibi faaliyetler oyunun içindeydi. Tek mevsimleri yaşabilmek için eklenti gerektiriyordu, Sims 4'te umarım ki mevsimleri de yaşayabilmek için eklenti gerekmez.
CAS ekranında olan ayarlar dışında en sevindiğim haber ise performans oldu. Evde o kadar ek paketim var bir türlü kuramıyorum. Oyunun tadını çıkarmak için tüm eklentileri yüklemeyi severim, daha zevkli oluyor değişik aktivitelerle oynamak da, bu kez de bilgisayarım kaplumbağa ile tavşanın yarışında ki bizim zıp zıp tavşana benziyor. Yani hızlı bir bilgisayarı bile yavaşlatabiliyor. Bu nedenle ek paketlerimin tümünü kuramıyorum. Neyseciğme, bu problemin dörtte son bulmasını umarak yazımı noktalıyorum efenim.
Edibüdü: Şunu da demeden duramayacağım. İnş. Goth ailesi bu seride de olur dinimiz amin. *olum çok tatlılar lan, hem oyunun demirbaşları bir keresi*
River 563 YIL ÖNCE1YANITLA
-poine
Büşra, bir yerde hayatta normalde var olan şeylerin (mevsimler, hayvanlar, gece hayatı, üniversite vs.) oyunun ana paketinde olacağını okumuştum. Ama bu ne kadar mümkün bilmiyorum, bana ters geldi biraz. Ama en azından mevsimler yaşanabilmeli gerçekten.
Bir çok kişi de oyunun tüm paketlerinin hazırlanıp deluxe olarak satılmasını istiyor. Yani mesela sen 600 lira verip, 10-11 ek paketi yüklenmiş bi şekilde alıyosun ki, bence çok da mantıklı, ben alırım şahsen. Benim bilgisayarda bi sorun var, her oyun alışımda baştan update yapmaktan imanım gevredi yahu. Ama bir sims oyunun ek paketlerinin tamamlanması 7 seneyi bile bulabiliyorken ben bu riski göze alamam. Çk krarsızm çk. .s.s.
Nötcük: Bella Goth'suz Sims, Sims değildir!!
Edit: Olm pre-order verenler var n'apcez?
-poine 293 YIL ÖNCE1YANITLA
KatyPerry
Simsi 1 Cıktıgından beri oynuyorum harıka olmuş!
KatyPerry 183 YIL ÖNCE0YANITLA
mcforever
Zaten Sims 4 düşük performanslı bilgisayarlarda da rahatlıkla çalışıcakmış Emoji
mcforever 103 YIL ÖNCE0YANITLA
River
O upload olayı zaten beni yedi bitirdi, ömrümden ömür götürdü. Her oyuna girişimde bir bakıyorum yeni sürüm için upload yazısı çıkıyor. Abi komple yapsalar ya şunu, iki saat tinimini hanım gibi bekliyorum yeminlen. Zaten şu an bilgisayarımda var olan oyuna epey bir süre girmiyorum, eminim açsam yeniden upload etmem gerekecek. + Yeni çıkacak eklentinin tüm her şeyi karşılacağını sanmıyorum açıkçası. Yine Supernatural, Pets, Ambitions, Paradise vb. pek çok ek paket çıkacağından zaten kuşkum yok. Yalnız bazı temel hususların oyuna katılması güzel olurdu elbette. Açıkçası deluxe benzeri bir paket çıkartırlarsa kesin alırım fakat oyunun çıktığı gibi de böyle bir durumun olacağını sanmıyorum. Ondan yine eklentiler çıkacağı gibi koleksiyoner misali teker teker alacağım kesin.
*bknz: daha oyun çıkmadan eklenti hayalleri kurmak.*
River 563 YIL ÖNCE0YANITLA
DeansGmz
bende sims 3 night life vardı gece filan barlara gidiyodum partier veriyodum Emoji sevgilim oluyodu Emoji bide binalar çok katlıydı Emoji çok iyiydi ya Emoji
DeansGmz 313 YIL ÖNCE0YANITLA