KAYIT GİRİŞ

12. Sezon İkinci Yarı Hakkında

Tanışma - bazzinga

bazzinga Seviye 5

TANIŞMA ODASI

4 yıl önce - 2B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Bu konuya yeni yorumlara kapatıldı.
Basak
Hoşgeldin Hande.Umarım kalıcı olursun Emoji
Basak 314 YIL ÖNCE0
bazzinga
hoşbulduum çok teşekkürler.:)
bazzinga 54 YIL ÖNCE0
Caestia
Hoşgeldin Handee Emoji Bir HIMYM'cı daha Emoji Bayağı dizi izliyormuşsun Emoji Merlin ve Doctor Whoyu arada sırada bende izlerim. Sonraaa Glee ve True Blood da yazın başlamak istediğim diziler arasındalar Emoji
Ve yine benimle aynı düşünceleri paylaşan bir fangirl daha! "sam'in kaslarına ölüyorum." :pray: Jaredın vücudundan ötesi yok.
Tekrar hoşgeldin,bol dizi izlemenden dolayı bile sevdim seni umarım kalıcı olursun Emoji

Adımı söylememişim :m08: Ben Betül :m08:
Caestia 344 YIL ÖNCE0
bazzinga
hoşbulduuum Emoji glee ve true blood kesinlikle izlenmelii Emoji kuzenime supernatural'ı izlemesini söylemiştim istememişti ve bende jared'ın kaslarını gösterip çok şey kaçırıyorsun demiştim. şimdi dizinin fanı oldu. Emoji jared'ın kaslar her şeyi çözer Emoji memnun olduum Emoji
bazzinga 54 YIL ÖNCE0
Caestia
Hahahahaha Emoji Kuzeninide buraya çağır "Jared Padalecki'nin kasları fan club" kuralım Emoji Emoji
Tekrar hoşgeldin Emoji
Bu arada TVD'yi izlemiyor musun Emoji Oradada Ian Somerhalderın kasları var Emoji
Caestia 344 YIL ÖNCE0
bazzinga
Ian'ı bilirim tabi ki. Emoji ama tvd izlemek için çok vaktim olmuyor bir kaç bölüm izlemişimdir ama. belki bu yaz başlarım bilinmez Emoji
bazzinga 54 YIL ÖNCE0
Caestia
Tamam ben bu yaz True Blood ve Gleeye başlayacağım sende TVD'ye başlarsın Emoji TVDde şimdi Klaus falan var.Elijah falan.Sonra Matt.Sonra Kol.Sonra....varlar yani. Emoji
Caestia 344 YIL ÖNCE0
Gülsen
merhaba hande Emoji

ben de merlin, who, HIMYM,TBBT ve GLEE :kalp: izlerim Emoji PLL'ında ilk bikaç bölümünü izledim kitabı okuduktan sonra. iki kitabı bitirdiler mübarek iki bölümde korktum yani Emoji neysem.

iyi forumlar Emoji
Gülsen 514 YIL ÖNCE0
bazzinga
true blood'da eric var o zaman Emoji tm kabul Emoji
merhaba Emoji PLL kitabını okuyamadım ben daha Emoji true blood'un kitaplarına başladım hala bitiremedim. teşekkürler Emoji
bazzinga 54 YIL ÖNCE0
Gülsen
@Betül TVD'de bi sürü taş var Emoji
Gülsen 514 YIL ÖNCE0
Caestia
PLL'nin de mi kitabı varmış :o Ben önce kitalarını okuyayım o zaman Emoji

Aynen Gülsen tüm taş gibi adamlar TVD'de toplandılar sanki Emoji
Caestia 344 YIL ÖNCE0
Cansu
Hoşgeldin Hande Emoji
İyi forumlar...
Cansu 324 YIL ÖNCE0
bazzinga
tamam tvd'yi merak ettim şuan iyice Emoji hoşbulduuk Emoji
bazzinga 54 YIL ÖNCE0
Gülsen
eminim beğenirsin hande TVD'i Emoji ya malesef PLL'ın 4 kitabı türkçeye çevrilmiş sanırsam.
Gülsen 514 YIL ÖNCE0
bazzinga
tam bilmiyorum ben sadece 2 kitabı arkadaşımda var.ondan almayı düşünüyorum. diğerlerini bilmiyorum Emoji
bazzinga 54 YIL ÖNCE0
Göksu
Hoşgeldiin Emoji iyi Forumlar Ben Göksu Emoji
Göksu 54 YIL ÖNCE0
bazzinga
hoşbulduuum Emoji memnun oldum teşekkürleeer Emoji
bazzinga 54 YIL ÖNCE0
bazzinga
memnun olduum.teşekkürler Emoji
bazzinga 54 YIL ÖNCE0
Mischief
Hoşgeldin Handee Emoji Gülşenden sonra bi Gleek dahaa Emoji . Umarım kalıcı olursun canım Emoji
Mischief 234 YIL ÖNCE0
bazzinga
hoşbuldum Emoji teşekkürler.avatarın çok hoş Emoji
bazzinga 54 YIL ÖNCE0
Daha fazla yükle