KAYIT GİRİŞ

Supernatural ve Smallville Crossover'ı

Supernatural'ın Türkiye versiyonu çıksa Sam ve Dean'i kim oynardı acaba?

melih41 Seviye 3

TARTIŞMALAR & TEORİLER

3 yıl önce - 11B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
TeğmenG.
soru şahane yalnız:D deani sam i bırakın onu oynayacak biton yakışıklı insan var:D asıl bobby i rıza baba oynasa manyak olur:D bakın mesala :" bırak o şeytan kanını evlat , kardeşini düşün dean i düşün" bu meslekte yaşamakta ölmek de ekip işidir yaşamak da ölmekte asdfsdgjasjkas:D:D:D gece gece iyi eğlendim:D
TeğmenG. 73 YIL ÖNCE15YANITLA
Nazmi
Samanyolu yapasaydı Cass'i Salih Reyiz oynardı Emoji
Nazmi 463 YIL ÖNCE14YANITLA
Berat
Olursa da Kıvanc Tatlıtug Dean, İlker Ayrık Sam olmalı Emoji tamam vurmayın sakaydı
Berat 53 YIL ÖNCE11YANITLA
sleeper
Okadarina birşey diyemem ama senaryonun gidişi şöyle olurdu: sam dean in sevgilisine dean bobby nin sevgilisine bobby sam in sevgilisine cas hepsine.
sleeper 713 YIL ÖNCE10YANITLA
ErdiDSC
Arto Crowley'i oynardı.
ErdiDSC 883 YIL ÖNCE9YANITLA
Spn1905
Spn'in Türkiye versiyonu çıksa her sezon sonu karakterlere bişey olur, yüz ameliyatı olurlar, sonra her sozunu yeni bir karakter oynar
Spn1905 903 YIL ÖNCE9YANITLA
TeğmenG.
Türk televizyonlarında göreceğiniz en orjinal dizi "Doğaüstü" için oyuncu seçmeleri başlamıştır. Doğan ve Sami'yi oynayacak 2 kardeşe ihtiyacım var. (Sami Doğandan uzun olacak)
TeğmenG. 73 YIL ÖNCE9YANITLA
zafer2557
Türkçe isimlerine uymuş benim konuya yazdığım isimler Emoji
zafer2557 501 YIL ÖNCE1
deanwin
Bence şimdi bu hilmiyle murat survivorla ünlü oldu ya ondan bunlara teklif götürürlerdi dizinin ruhu kardeşlik falan Emoji :D
deanwin 563 YIL ÖNCE4YANITLA
Berat
Sakalar bazen igrenc olabilir Melih Emoji
Berat 53 YIL ÖNCE4YANITLA
.derek.
Dean'i en iyi Ahmet Kural canlandırabilir bence Emoji
.derek. 62 YIL ÖNCE3YANITLA
SanemCS
Bence deanı kesinlikle necati şaşmaz oynardı sdjaskasdlasş
SanemCS 353 YIL ÖNCE3YANITLA
witchking
Bizde çekilmeye başlansa muhtemelen kıvançla mehmet günsür falan oynar,dizide cin-kurt adam yaratık avlıyolar diye klasik Türk seyircileri tarafından saçma bulunacağından vampir bi kızı iki kardeşin arasına sokup aşk üçgeni oluştururdu senaristler kesin Emoji o yüzden bıraksınlar SPN tek kalsın Emoji
witchking 303 YIL ÖNCE3YANITLA
CAGIN
En fazla Dabbe gibi bişey çıkardı ortaya Emoji
CAGIN 23 YIL ÖNCE2YANITLA
zalex
rtük böyle bir dizinin yayınlanacağını duyar duymaz kanalı kapatır

herkes akılsız bir onlar akıllı ya

tv'de değil ama bizim kafamızda kim canlandırır derseniz ama

samy'İ aşk_ı memnudaki küçük çocuk oyuncu vardı ya, şimdi samy'nin ilk sezondaki haline gelmiş durumda, o zaman bile yüzünü samy'e benzetirdim (batuhan karacakaya)

dean'i ise mehmet ali alabora oynardı. memolideki soytarı yakışıklı adam . rengi biraz uymuyor ama harika bir oyuncu olunca o kadar farklılığı hemen kapatabilir
zalex 363 YIL ÖNCE2YANITLA
Rozerin
Ahahahahaha evet çok iyi ya Emoji
Rozerin 483 YIL ÖNCE2YANITLA
EmiOzk19
Düşünemiyorum o halde yazamıyorum... Hayal etmesi bile kötü yani Jensen ve Jared gibi yansımazlardı karakterleri bir kere Emoji
EmiOzk19 33 YIL ÖNCE2YANITLA
Sunema
O birşey değil de ben en çok meleklerin geldiği sezonda bizimkiler ne yapardı onu düşünüyorum Emoji
Sunema 373 YIL ÖNCE2YANITLA
DeanSamW
Dean : Kerem Bürsin
Sam : Şükrü Özyıldız.
Evet neden bu isimleri verdim. Sebebi pazar günü yayınlanmaya başlayacak olan "Şeref Meselesi" adlı dizi. Supernatural'dan esinlenilmiş o dizide. Aklıma onlar geldi Emoji Kerem'i beğenmezdim ben ama sakallı hali fena olmamış. Saçlar da hafif uzamış.
DeanSamW 102 YIL ÖNCE2YANITLA
cashier
bence ahmet kural ile murat cemcir oynasın Emoji

ahaha replikleri bile düşünmek istemiyorum zaten şeytan çıkarma sırasında teyzem oğlu bebeye bak hele inat ediyo çıkmıyo Emoji
cashier 42 YIL ÖNCE2YANITLA
-Khaleesi
(Düşünemedi, Yazamadı...) Emoji
-Khaleesi 753 YIL ÖNCE2YANITLA
Daha fazla yükle