KAYIT GİRİŞ

Supernatural ve Smallville Crossover'ı

SPN final bölümünü sinema filmi olarak yapıcakmış arkadaşlar doğrumu?

murat Seviye 6

TARTIŞMALAR & TEORİLER

3 yıl önce - 738 okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Melkor
Spartacus ün olmadıysa SPN nin de olmaz diye düşünüyorum
Melkor 993 YIL ÖNCE3YANITLA
Gizem
Olur da böyle bir şeye karar verilirse, bunu kaynak göstererek burada duyururuz zaten. O yüzden, burada görmediğiniz haberlere inanmamanızı tavsiye ederiz.
Gizem 943 YIL ÖNCE2YANITLA
Kamaa
Ben de bunu tee zamanında Tumblr'da okumuştum da, pek itibar etmedim.
Etmem de çünkü olmaz. Süpernatural popülerden çok kült bir dizi. Sinema filmi ile final yapsalar, ne kadar geliri olur, kime olur?
Ha bi' de yapımın hayranları ne kadar ciddiye aldığı göz önünde bulundurulursa, özel bir şeyler yapabilme ihtimalleri de var.

Özetle; CW'den hiçbir şekilde böyle bir açıklama, haber ya da herhangi bir şey gelmedi.
Heveslenmek boşuna.
Hele hele daha dizinin ne kadar sürüp sürmeyeceği belli değilken.

Olsa da pek anlam ifade etmezdi herhalde.
Düşünün 11. sezonda ya da 10. sezonda final yapsa, o filmden önce yaklaşık 250 bölümlük bir hikaye var.
Ben olsam o filme gitmezdim eğer daha önceden SPN izlemediysem.
Kamaa 123 YIL ÖNCE1YANITLA
sakarya
dizilerin finallerini film olarak yapmak çok rastlanan bir şey . yazarlar dizinin kaç sezon daha devam edeceğine bile karar vermemişler daha. ama bu bence finalin film olacağına karar verilemeyeceği anlamına gelmez. kaç sezon sürerse sürsün finali film yapalım diye karar vermiş olabiller.

tabi bence de bu dediğin bir şehir efsanesinden başka bir şey değil Emoji
sakarya 63 YIL ÖNCE0YANITLA
-Khaleesi
Bunu sitenin facebook grubunda da okumuştum. bence fanlar arasında bi uydurmadan ibaret. ayrıca finale daha çok var yani böyle bi kararı vermiş olmaları için çok erken değil mi? böyle bir durum söz konusu bile olsa bu kadar erken haberdar olamayız bir de -yani benim düşüncem bu- dediğim gibi bence fanların arasında dolaşan yanlış bi haber olma olasılığı yüksek Emoji
-Khaleesi 753 YIL ÖNCE0YANITLA