KAYIT GİRİŞ

Rob Benedict ile Geçen Sezon Hakkında

Sizce üçüncü test ne olabilir?

Gizem Seviye 94

TARTIŞMALAR & TEORİLER

3 yıl önce - 4B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
DeanSam27
Bütün şeytanları öldürseler cehennemin kapısını neden kapatmaya çalışsınlar.
DeanSam27 23 YIL ÖNCE5YANITLA
titan#
Mantıklı
titan# 181 YIL ÖNCE0
Marla
3. testin Crowley'i öldürmek olacağını düşünmüyorum ben. Crowley'e kıymazlar kolay kolay. Çok sevilen bir karakter. Ayrıca ben Cehennem'in kapısını kapatamayacaklarını düşünüyorum. Başarısız olacaklardır mutlaka. En azından bu sezon.

Abaddonla alakalı olabilir gibi. Onunla ilgili bilgi sahibi bir Winchester'lar var ki birisi hakkın rahmetine kavuştu. Dean ve Sam Abaddon'u tekrar devreye sokuyorsa bir sebebi mutlaka vardır. Lilith'in ölümü Lucy'nin kafesinin açılması için gerekliydi. Belki de Abaddon'un ölümü cehenennemin kapısını kapatıyordur. Ayrıca bu man of letters mevzusuda derin bir mevzu ve devamlılığı için Abaddon'un dizide olması şart gibi.

Hem dizi maşallah erkek karakter kaynıyor. Meg de öldü zati. Abaddon gelsinde azcık gözümüz gönlümüz açılsın. Kötü kadın karakter eksikliği var bu dizide. Emoji Halbuki şeytanlık en çok kadınlara yakışır Emoji
Marla 363 YIL ÖNCE3YANITLA
{X}
Sıkı durun, müthiş bir fikrim var.

Bence 3. Test, Cehennem'e girmiş bir olan bir meleği öldürmek. Bunu dediğimde saçma gelebilir ama düşününce mantıklı geliyor. Bölümün adı Sacrifice, yani kurban, feda etmek anlamında olan bir kelime. Bildiğiniz üzere de Castiel, Dean'i kurtarmak için Cehennem'e daha önceden girmişti. Belkide başka meleklerde daha önce Cehennem'e girmiştir ama Sam'e ve Dean'e en yakın Cehennem'e daha önce girmiş olan Castiel var. 3. test için Castiel'i öldürmek zorunda kalacakları için bölümün adı Sacrifice olmuş olabilir. Benim fikrim bu şekilde
{X} 143 YIL ÖNCE3YANITLA
ErdiDSC
Crowley'i öldürmek falan diyosun
ErdiDSC 883 YIL ÖNCE2YANITLA
Gülay_J
Evet ben bu konuda Gizem'e katılıyorum. Hem böyle bir şey olmamalı da. O dizi ne Sam'siz ne de Dean'siz olur. Ölecekse ikisi ölsün.-Düşüncesini bile hayal edemeyip kendini camdan atan hayranın dramı- Arkada kalan olmamalı diye düşünüyorum.
Gülay_J 643 YIL ÖNCE2YANITLA
Gizem
O haber gerçek olsaydı emin ol burada paylaşılırdı. Tamam belki önceden bir sorun yaşamışlardır ama şu an aralarında bir sorun yok. Sam ölebilir ama bir şekilde geri getirilir yine. Jared'ın diziden çıkacağını hiç sanmıyorum. Jared'ın da azımsanamayacak kadar hayranı var bu arada. Diziyi anlamlı kılan tek şeyin Dean olduğu görüşüne de katılmıyorum. Kardeşi olmadan Dean hiçbir zaman mutlu olamaz bir kere. Eğer Sam ölecekse bu dizinin finalinde olur diye düşünüyorum. Garth'ı da Charlie'yi de seviyoruz ama asla Sam'in yerini dolduramazlar. Dediğin gibi olabilir Sam kendini öldürebilir ama her zaman olduğu gibi bir şekilde geri gelecektir, gelmeli.
Gizem 943 YIL ÖNCE2YANITLA
Spn1905
Ama cass ölürse "Misha Collins 9. sezonda tekrar düzenli oyuncu olacak!" haberi yalan olur o zaman??
Spn1905 903 YIL ÖNCE1YANITLA
Dante
Sam'in hastalandığını sanmıyorum... Bu testler sam'in karanlık tarafını ortaya çıkarıyor bence. Ve 9.sezonda castiel tam kadro olacaksa,bu demektir ki biri diziden çıkacak... Sam ve dean yani Jared ile jensen gerçek hayatta sorun yaşıyor,bu diziyede yansıyor diye haberler çıkmakta... Bölümün adınıda göz önünde bulundurursak eğer ;

3. test : Sam kendisini öldürmeli.

Tespit 1 : Dean supernaturalden asla çıkamaz,yani onun ölmesi diziden ayrılması imkansız hem daha çok fan ı var,hemde diziyi anlamlı kılan en önemli adam.

Tespit 2 : Castiel bildiğiniz gibi 9.sezonda yer alacak buda demektir ki castiel ölmeyecek.

Tespit 3 : Bir 9.sezon olduğuna göre,yine bir savaş içerisinde olunacak,eğer cehennem kapanırsa,kim kiminle savaşacak?

Tespit 4 : Sam ve daen gerçek hayatta dizidekinin aksine ciddi anlamda kavgalı. Sam kendisini öldürebilir,ve diziden çıkabilir bu çok muhtemel ve düşünceme göre sam çıkarsa dizi kendisinden birşey kaybetmeyecektir.

Tespit 5 : 8.sezonda dikkat edin gart charlie gibi isimler geldi,ve bir çoğunuz charlie yede gart'ada hayran kaldınız. BKNZ : "See you later,bitches"

Tespit 6: Tespit beşte söylediğim gibi,bu oyuncular sam'in diziden ayrılmasını kapatacak isimler olabilirler.Mantıklı...

Son tespit : Bölümün adı "KURBAN" demek... Ama ingilizcede bu terim BİR KURBAN anlamı taşımaz... Sacrifice demek genelde kendini öldürmek olarak tanımlanır ingilizcede.

Önemli not : CASTİEL diyor ki testlerin sonucunda SAM İ BEN BİLE İYİLEŞTİREMEM... Çünkü sam hastalanmıyor,veya zayıflamıyor... Içinde ki karanlığı ortaya çıkarıyor TESTLER. Bu karanlık tarafına dayanması lazım,çünkü buda bir TEST. Castiel KÖTÜ birini İYİ bir adama çeviremez sonuçta ve sam son testte karanlık tarafına teslim olmamak için kendisini öldürmek zorunda kalacak. Bunada SACRİFİCE derler ve 9.sezon başlar.
Dante 73 YIL ÖNCE1YANITLA
gkcegg
Bence Castiel'i öldürmek de olabilir.Belki de castiel dean den bu yüzden tableti kaçırıyordur.Sonuçta 8x23 ün adı "sacrifice" yani kurban.Belki de castiel i kurban edip etmemek arasında kalacaktır dean.
gkcegg 433 YIL ÖNCE1YANITLA
Poned.
Ben hala Samin kendini feda etmek zorunda kalıcağını düşünüyorum kurban yani kendini kurban edebilir arkadaşın teoriside sağlam cass de bir ihtimal olabilir
Poned. 323 YIL ÖNCE1YANITLA
Bankai
Testi uygulayanın(Sam) şeytanlarla beraber cehenneme kapatılması olabilir.
Bankai 23 YIL ÖNCE1YANITLA
Suprime
3. test Crowley i öldürmek Emoji Emoji Yada bütün şeytanları öldürmek kesinlikle 3. test çok zor birşey olcak.
Suprime 723 YIL ÖNCE1YANITLA
Aquest
Aslında sana biraz katılıyorum Sam üçüncü testte kendinden bişeyler vermeli acaba 3.testi Dean i öldürmek olabilirmi hem Dean hem de Sam ölürse onları kim kurtarıcak diye bir karmaşa yaratırlar belki..
Aquest 153 YIL ÖNCE1YANITLA
ErdiDSC
Çok büyük bir tespit zincirlemesi yapmışsın Ozan abi Emoji Bakış açısı farklı ve güzel, olma ihtimalide var ancak ben Sam'i harcayabileceklerini düşünmüyorum. Ama dediklerini göz önüne aldığımızda yinede böyle bir ihtimalin olduğunu gösteriyorsun bize Emoji
ErdiDSC 883 YIL ÖNCE0YANITLA
Aylinn
Aslında Abbadon'u öldürmek çok mantıklı. Zaten geri de dönecekmiş belki test onla alakalıdır. Hatırlarsınız Abbadon'u şeytan bıçağıyla öldürememişlerdi. 3. test Abbadon'u öldürmek olursa bu bizimkileri çok zorlar öldürme yöntemi falan bulcaklar bi de. Hatta Dean ile Sam'in kavga etmesinin sebebi bu öldürme yönteminin onları çok zorluyacak olmasıdır. Ondan araları açılmıştır.
Aylinn 163 YIL ÖNCE0YANITLA
DocTorWho
Ama cass 9. sezonda hep oynucak olmaz yaa aa Emoji
DocTorWho 623 YIL ÖNCE0YANITLA
Poned.
Son yapılacak görevde Sam de kendini feda etmek zorunda kalıcak diye tahmın edıyorum.
Poned. 323 YIL ÖNCE0YANITLA
Aylinn
Castiel'i öldürmekde ne demek yaaa Emoji Demeyin öyle şeyler karıştırmayın Castiel'in adını ölüme falan. Aynı cümlede olunca bile çok üzülüyorum.
Aylinn 163 YIL ÖNCE0YANITLA
DocTorWho
Sam ölmesin yaaa Emoji
DocTorWho 623 YIL ÖNCE0YANITLA
gkcegg
Ben castiel,melek tableti,"mens of letter" olayı bunun neresinde kalıyor meraktayım açıkçası.
gkcegg 433 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle