KAYIT GİRİŞ

Wayward Sisters

sizce Lucifer nasıl öldürülür?

Kardeşim Seviye 29

TARTIŞMALAR & TEORİLER

3 yıl önce - 8B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
KÖYEKMEĞİ
- Lucifer ölmez
- Lucifer öldürülemez
- Lucifer'in öldürülmesi teklif dahi edilemez
KÖYEKMEĞİ 443 YIL ÖNCE15YANITLA
MrAzazel
Lucifer'ın ölmesini teklif edeni öldürürüm.
MrAzazel 922 YIL ÖNCE1
Death
bir daha düşün bence
Death 542 YIL ÖNCE1
MrAzazel
@#Death
Lucy'nin sağ olup Ölüm'ün ölmesi... Bu, bir dramdır.
MrAzazel 922 YIL ÖNCE1
Death
Öldüğümden bu kadar emin olma Azazelcim Emoji Ölümü öldüremezsin.
Death 542 YIL ÖNCE0
MrAzazel
"Sanırım az önce Ölüm'ü öldürdüm"
MrAzazel 922 YIL ÖNCE0
Death
'' Sanırım '' Emoji 11.sezonda görüşeceğiz azazelcim pardon sen 2.sezonda gitmiştin değil mi Emoji
Death 542 YIL ÖNCE1
MrAzazel
Ölüm'ün tırpanı Ölüm'ün kendisini bile öldürebilir.
MrAzazel 922 YIL ÖNCE0
Severus
Tanrının Kılıcı olsa ne güzel olurdu dizide God Blade Emoji
Severus 533 YIL ÖNCE5YANITLA
Orome
Kabilim kılıcı konusunda katılıyorum ama gabriel'in kılıcı yüzünden değil kardeşlere atlıların yüzüğünü verip onu tutsak etmesinde etkili oldu gabriel'in kılıcı bence öldürmez
Orome 313 YIL ÖNCE3YANITLA
busterbas
İlk bıçak olmaz bence çünkü ilk bıçağı yapan Lucifer'dı kendini öldürebilecek birşey yapacağını sanmam. Death (atlı) şuan için kesin olabilecek tek seçenek bence.
busterbas 43 YIL ÖNCE3YANITLA
sedattt
Onu sadece tanri ve michael yok edebilir diye düşünüyorum
sedattt 293 YIL ÖNCE2YANITLA
Sertan
tanrıyı bir kenara koyalım Emoji

İlk bıçak yada atlı öldürebilir Emoji
Sertan 43 YIL ÖNCE2YANITLA
Daeva
bence olur çünkü gabriel luciferla dövüşmüştü sonra öldü kaset bırakmıştı kasettede 'ben olmadan onu öldürmeniz imkansız' diyordu gabriel'in kılıcı sayesinde olabilir diye düşünüyorum sonuçta gabriel'de baş melek kabil'in bıçağıda öldürmez bence çünkü kabil'e baş şeytan dersek lucifer onun babası yani o onu öldüremez Emoji
Daeva 743 YIL ÖNCE2YANITLA
TheKing
melek bıçağıyla
TheKing 893 YIL ÖNCE2YANITLA
NisaHell
Bu fazla kolay olmadı mı kardeş Emoji
NisaHell 292 YIL ÖNCE1
TheKing
ölümde bi tırpanla öldü hatırlarsan
TheKing 892 YIL ÖNCE0
ozantopal
ilk bıçakla puf olur gider Emoji
ozantopal 193 YIL ÖNCE2YANITLA
Tunrida
ilk bıçağı zaten caine o yaptırdı ama sen bilirsin yine knk sdfsdfsdf Emoji
Tunrida 192 YIL ÖNCE1
ozantopal
yaa ölür bi şekilde bu dizi de kimler öldü Emoji
ozantopal 192 YIL ÖNCE0
Unleashed
michael'ın kılıcı ve melek olarak michael öldürebilir
Ölüm'ün öldüreceğini zannetmiyorum
Tanrı söylemeye gerek yok zaten Emoji
Unleashed 43 YIL ÖNCE2YANITLA
Death
Öldüreceğini ayrı öldürebileceğini ayrı Emoji Tırpan ile halledilir çok zor değil
Death 542 YIL ÖNCE0
Daeva
o değilde benim en çok korktuğum şey Lucifer ile Micheal'in kafesten çıkması. Valla kimse tutamaz ikisini ne kıyamet ritüeli kalır ne gelenek yerle bir edip dünyayı sömürürler ne Dean tutar ne Sam Emoji
Daeva 743 YIL ÖNCE2YANITLA
nedimavc
Ölüm tarafından
nedimavc 112 YIL ÖNCE2YANITLA
Deusa
Acaba ölücek mi ki ya kaç sezon daha böyle devam eder oooo
Deusa 183 YIL ÖNCE2YANITLA
Fentyz
Gabriel'ı ne öldürdüyse o öldürür
Fentyz 273 YIL ÖNCE2YANITLA
srtbyz06
Bence melek kılıcı öldürür çünkü gabriel baş melek di o öldürülmüştü luciferlada savaşmıştı bence onla öldürülebilir
srtbyz06 33 YIL ÖNCE2YANITLA
_oguzsen
azıcık yaratıcı olmak gerekirse melek kılıcını ilk bıçak ile öldürdüğün herhangi bir meleğin kanına bulandırıp güzel bir ayin ile birlikte kutsayacaksın. sokacaksın luciferin kafasına gitsin ölür gider :p
_oguzsen 123 YIL ÖNCE2YANITLA
Daeva
İlk bıçak diyenleri anlamıyorum ilk bıçağı Lucifer yaptı zaten. Kabil'i de o şeytan yaptı. Yani o onu öldürmez.
Daeva 743 YIL ÖNCE2YANITLA
Daeva
başmeleklerin kılıçları olabilir.
Daeva 743 YIL ÖNCE1YANITLA
Orome
başmeleklerin klıcı işe yaramaz diye tahmin ediyorum çünkü lucifer o kadar kolay ölmez belki kabilin bıçağı etkili olabilir öldürmesede yaralayabilir diye tahimn ediyorum.
Orome 313 YIL ÖNCE1YANITLA
Al_sahim
Bence öldürürse Ölüm öldürür yoksa kimse öldüremez Emoji ( Zaten ölmesin wqewr)

Al_sahim 982 YIL ÖNCE1YANITLA
Daha fazla yükle