KAYIT GİRİŞ

12. Sezon 7. Bölüm Replikleri

Site içi Reklamlar Hakkında!

Bobby Seviye 76

SERBEST KÜRSÜ

3 yıl önce - 5B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Bobby
Arkadaşlar 9 günün sonunda istatistikler yukarıdaki gibidir. Sitenin birkaç gün kapalı kaldığını da kaleme alırsak fena sayılmaz rakam. İlk başta önem verdiğiniz görülüyor bu konuya ve bu konuya başlarda verdiğiniz önemi şimdide hatta daha fazla verilmesini rica ediyorum. Organize oluyoruz!
Bobby 763 YIL ÖNCE5YANITLA
Bobby
Fena gitmiyoruz gençler, organize oluyoruz!
Bobby 763 YIL ÖNCE4YANITLA
LordMaxim
Zengin edicez derken şaka yapmıştım ama yanlış anlaşıldım. Neyse site aktif olsun da gerisi teferruat.
LordMaxim 293 YIL ÖNCE3YANITLA
-poine
Daha çok rağbet görmeli bu konu, hadi gençler.
-poine 293 YIL ÖNCE3YANITLA
sinemgfb
Mobil olmadığım zamanlar abanıyorum,
Bundan sonra işim gereği de sıklıkla girdiğim gittigidiyoru sık kullanılanlardan çıkarıp bu siteden giriyorum..
Uzun olsun, bizim olsun.. Emoji
sinemgfb 753 YIL ÖNCE3YANITLA
Freedom
En az 3 değil mi? yoksa 20 -30 - 40 yaparım şahsen. Emoji
Freedom 483 YIL ÖNCE3YANITLA
Poseidon
Bi dizimag'ın bide sizin reklamlara tıklıyorum.Sitede takılırken iyi hadi bakalım iş başına pamuk eller mouselere.
Poseidon 523 YIL ÖNCE2YANITLA
-poine
Aynen, her konuya girdiğinizde yeni sekmede açıverin daha sonra başka bir sekme açarken kapatırsınız hiç hissettirmiyor bile, bildiğiniz saniyelik iş. Oturduğunuz yerden bu güzel siteye yardımcı olabiliyorsunuz. Bobby arkadaşımız da sürekli hatırlatıyor. Bence vefalı insanlar olarak bu kadarcık zahmete girelim. ^^ Ben yapan herkes adına teşekkür ediyorum.
-poine 293 YIL ÖNCE2YANITLA
Nazmi
Biz bir aileyiz diyoruz o zaman her genç gibi ailemize katkı yapmamız gerekir elimden geldikçe tıklıyıcam tıklattırıcam Emoji
Nazmi 463 YIL ÖNCE2YANITLA
Gülay_J
Valla bugün çıkan her ürüne tıkladım. Ve en az bir saat en çok 2 saat durdu onlar. Hatta 2 kere böyle beklettim. Dedim dizi izliyorum bari. Bunlar da kenarda açık dursun. Çok zor4 bir şey değil yani bir şeye engel de değil. Emoji
Gülay_J 643 YIL ÖNCE1YANITLA
Mollary
Tıklıyorum dokunmatik telefonlara özeniyorum falaan Emoji (
Mollary 553 YIL ÖNCE1YANITLA
Reverie
Eraylan Gökhan abimiz çok uğraşıyolar saolsunlar Emoji Bu ay iyi bi sonuç gelecek gibi Emoji
Reverie 333 YIL ÖNCE1YANITLA
katildans
Eskisi kadar kazandırmıyor bu reklamlar..Ama büyük fedakarlıklar ve emeklerle açıldığını düşündüğüm bu siteyi az da olsa reklamlara tıklayarak katkıda bulunmuşsam ne mutlu bana Emoji
katildans 463 YIL ÖNCE1YANITLA
Freedom
Konu sonuna kadar günceldir arkadaşlar, destek şart. Onlar bize çok şey verdiler bizim onlar için bir şey yapma imkanımız var, bu site ve ekibine bu az bile ama elimizden gelen budur ve bu kadar basit bir şeyi es geçmeyelim lütfen Emoji
Freedom 483 YIL ÖNCE1YANITLA
YniHunter
Hemen iş başınaaaa!
YniHunter 153 YIL ÖNCE1YANITLA
Mollary
Altında ki resme tıkladığında başka bir sekmede açılmıyor mu?
Mollary 553 YIL ÖNCE1YANITLA
-poine
Allah Allah çok ilginç acaba o bağlantının çıkmasını sağlayan uygulama mı yok sende? Pek anlamam o işlerden ama adobe flash falan gerektiriyor olabiliyor. Ya da reklamları engellemişsen çıkmıyor olabilir.
-poine 293 YIL ÖNCE1YANITLA
Freedom
hahahaha güldürdün Emoji
Freedom 483 YIL ÖNCE1YANITLA
ErdiDSC
Up up up up Emoji Emoji
ErdiDSC 883 YIL ÖNCE1YANITLA
johnwinch
Reklama tıkladım ve çıkan sehpa çok dikkatimi çekti o nasıl bi sehpa lan Emoji
johnwinch 223 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle