KAYIT GİRİŞ

Supernatural ve Smallville Crossover'ı

Oz, Charlie'yi hayatta tutabilir mi?

Setha Seviye 17

TARTIŞMALAR & TEORİLER

1 yıl önce - 1B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Jenkinson
22. Bölümde onu yakıyorlar. Söyleyin allah aşkına nasıl geri gelicek ?
Jenkinson 291 YIL ÖNCE4YANITLA
Yusuf
Bence olmaz Allah aşkına bir motel de küvetin içinde öldü anlayın artık.
Yusuf 991 YIL ÖNCE3YANITLA
Moliarty
Çok güzel bir fikir haklısın aslında Dean mühür tarafından korunuyorsa belki Charlie de bir şekilde oz tarafından korunuyordur.
Yine de senaryo çok farklı bir yine gidiyor Oz olayı filan katmazlar gibime geliyor.
Moliarty 971 YIL ÖNCE2YANITLA
Lucitiel
Konu çok güzel olmuş, yeni bölümü izleyince daha net bilgi sahibi oluruz diyorum, ya da olayı 11.sezona mı bağlarlar bilemiyorum. Oz'un belirli bir gücü var ama o anahtar kırılıp ta geri yapıldıktan sonra oradaki adam ölünce Oz tamamen kapanmamıştı değil mi ? Oz'un etkileri olabilir, neden olmasın ?
Lucitiel 691 YIL ÖNCE1YANITLA
DEANMON66
castiel charlie'yi niye canlandırmadı? sonuçta güçleri geri geldi
DEANMON66 21 YIL ÖNCE1YANITLA
Misha#
Aslında olabilir.Supernatural bu.Nerden nasıl birsey cıkacağı belli olmuyor.Oz da yaşadıklarını zaten ayrıca işlememişlerdi yani orda ne olduğunu bilmiyoruz.Ama umarım böyle bir sey olur,Charlie yi tekrardan görmek güzel olur.
Misha# 731 YIL ÖNCE1YANITLA
*ASİ*
Keşke olsa öyle bişey ama konuyu oraya bağlamazlar herhalde bu diizde ölen bi şekilde geri geliyor diyoruz ama bazıları dönemiyor umarım Charlie onlardan biri olmaz ...
*ASİ* 171 YIL ÖNCE1YANITLA
robberry
Bence artık Charlie sayfası tamamen kapandı. Geri getirmeleri için bir neden de yok zaten. Çok seviyorduk tamam ama geri gelse de artık saçma olurdu sonuçta winchesterlar için öldü.
robberry 291 YIL ÖNCE1YANITLA
PsycoGirl
Bir rolü yoktu o kadar. Bana saçma gelense Kevin için bu kadarintikam peşine düşmemeleri oldu
PsycoGirl 471 YIL ÖNCE1YANITLA
BeaTris
Cass zaten bu aralar cok gucsuz -_- ozunu almasina ragmen Amelia nin yaralarini bile iyilestiremedi Charlie yi geri getirmesi imkansiz gibi bisi. İlk geldiginde Dean i cehennemden cikarmisti 5.sezon finalinde Bobby'i getirmisti evt ama ozunu geri almis da olsa artk eski gucunde degil,cennetin gucu de yaninda degil. Cass le ilgili hicbisey kalmadi resmen dizide -_-
BeaTris 101 YIL ÖNCE0YANITLA
mnemrl
Castieli özel yapan şey güçleri değil zaten Emoji herkes onu Castiel olduğu için seviyor yani davranışları mimikleri saflığı ve dostluğu Emoji
mnemrl 691 YIL ÖNCE0YANITLA
Asstiello
oz charlie'yi hayatta tutar ama charlie için iyi olmayabilir. eskisi gibi yani. neyse anladınız siz
Asstiello 61 YIL ÖNCE0YANITLA
Meczup
Yakmasalardi bi ihtimal geri gelebilirdi.Ama geri gelmesi zor gibi.
Meczup 51 YIL ÖNCE0YANITLA
mnemrl
Castiello yaraları iyileştirebilir ama ölüleri geri getiremez.Eğer öyle bir seçenek olsaydı basta Bobby'i geri getirirdi.Veya Dean ve Sam için korkmamiz gerekmezdi nasıl olsa Cass kurtarır derdik Emoji

Ben Ozla bir ilgisinin olduğunu düşünmüyorum yani Charlie de öldü en azından bu sezon içerisinde geri geleceğini düşünmüyorum.
mnemrl 691 YIL ÖNCE0YANITLA
ahmet_sam
İyi de Dean'i diriltmedi mi? Hatta Sam'i de çukurdan çıkarttı. Hatırlıyorsanız Charlie önceden ölmüştü, Gadriel onu geri getirmişti hemen. Castiel de yapabilir.
ahmet_sam 51 YIL ÖNCE0YANITLA
crowship
Bir ihtimal ama pek sanmiyorum
crowship 101 YIL ÖNCE0YANITLA
Destiel0
Bir bakıma olabilir de olmayabilir de çünkü Oz' da tam olarak neler yaşadığını bilmiyoruz. Ama sorulduğunda çok değişik şeyler yaşadım diyordu büyük ihtimal olabilir lütfen olsun da Charlie ölmesin
Destiel0 21 YIL ÖNCE0YANITLA
BeaTris
Evet ve diziden ayrilmasini istiycegim son kisi kesinlikle Emoji ama artik bi gorevi kalmamis gibi bu yuzden yazarlar onu cikarticakmis gbi hissediorm. umarim uzun yillar daha dizide kalir Emoji
BeaTris 101 YIL ÖNCE0YANITLA
efeaio91
Castiel ölen herkesi canlandırsa dizinin anlamı kalmaz.
efeaio91 71 YIL ÖNCE0YANITLA
SPNGönül
Ama charlieni yaktılar artık geri dönmez ama umarım geri gelir
SPNGönül 41 YIL ÖNCE0YANITLA