KAYIT GİRİŞ

Rob Benedict ile Geçen Sezon Hakkında

My Mad Fat Diary

Cbradbury Seviye 7

SİNEMA & TELEVİZYON & MÜZİK

3 yıl önce - 4B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Mollary
İzlendiğinde, insanda ön yargıların defolup gittiğini anlayabiliyoruz valla. Harika bi dizi ama kısa olması fazla fazla üzdü beni Emoji Paylaşım için teşekkürler
Mollary 553 YIL ÖNCE1YANITLA
-poine
Nico Mirallegro. OMFG.
-poine 293 YIL ÖNCE1YANITLA
yarenkuzg
2. sezon finali çok iyiydii
yarenkuzg 32 YIL ÖNCE1YANITLA
-poine
Bir hayran twitterdan Nico'ya sormustu sankim Nico da yok oyle bisey demisti. Bence de olmamali, dizinin mantigina aykiri, Rae sismandi erkek arkadasi olunca kilo vermeye karar verdi heyooo falan mi diyecekler? Sacma olur ki. Emoji
-poine 293 YIL ÖNCE1YANITLA
ireem
Bende izliyorum.Çok güzel bi dizi.Önyargı falan kalmıo insanda.Ama 2. sezonda 8 bölümmüş.Ona çok üzüldüm.
ireem 273 YIL ÖNCE1YANITLA
MELEĞİZZ
ya dizinin 2. sezonda rachel zayıflamış olcak bence
MELEĞİZZ 103 YIL ÖNCE0YANITLA
gamzesb
Önyargılarla ilgili gerçek günlükten diye biliyorum. Çok güzel ama az bölüm veriyorlar
gamzesb 53 YIL ÖNCE0YANITLA
Cleage
Diziyi başta izleyici kitlesinin çoğu gibi Tumblr'da gördüm.Gifleri ilgimi çekince açtım baktım,hemen izleniyor zaten 6 bölüm.Gerçekten de çok güzeldi.Dizi sadece insana ortalıkta "FÖÖĞN AŞKOOM,ARÇİİ YERİM SENİİ GAY ARKADAŞ İSTİYOOM" diye dolaştırmıyor,bundan ötesinde şeyler de var.Hem eğlenceli hem güzel,izlenmeli.
Paylaşım için teşekkürler.
Cleage 563 YIL ÖNCE0YANITLA
B.Hunter
İzlenmesi gereken dizilerden, kısa olduğu için hiç sıkmıyor gönül isterdi daha uzun olsun ama yapacak bir şey yok. Çoğu kişi gibi ben de ilk Tumblr'da fark ettim bir bakayım dedim ondan sonra tüm hepsini izledim Emoji Kesinlikle tavsiye ederim Emoji
B.Hunter 262 YIL ÖNCE0YANITLA
-Okeanos
Tv'de bir iki kez izledim hoşuma gitti ama başlamayı düşünmedim başlamalıyım sanırım Emoji d
-Okeanos 552 YIL ÖNCE0YANITLA
Zehrarsln
çok güzel gerçekten ben de çok sevdim ama çok kısa sürüyo. şöyle 20 bölüm falan olsa ya sezonları Emoji
Zehrarsln 663 YIL ÖNCE0YANITLA
damla_oz
Rae'nin düşünceleri tavırları zevkleri o kadar bana uyuyor ki kendimi görüyorum. Dizi 2. sezon o kadar olmasa da çok başarılı.
damla_oz 292 YIL ÖNCE0YANITLA
Nazlı1907
2. sezonun ilk bölümü tam beklediğim gibiydi süperdi beklentimi fazlasıyla karşıladı açıkçası Emoji 2 sezon başlarkenki en büyük korkum rae nin kilo vermiş olmasıydı ,erkek arkadaşı olduğu için kilo vermesi falan çok saçma olurdu bana göre ama öyle olmadı Emoji tixy 'nin ölümü çok kötü olmuş ya
Nazlı1907 422 YIL ÖNCE0YANITLA
Mollary
Başlamasını bekliyorum merakla.. Ama duyduğuma göre Rae karakterinin kilo vermesi bekleniyormuş 2. sezon yani 2. sezon o zaman başlayacakmış, gelde meraklanma... Ben onu öyle sevmiştim...
Mollary 553 YIL ÖNCE0YANITLA
odettedl
Rae'in yaşadığı şeylerin bazılarını yaşadım, ve bu dizi olmasa, büyük ihtimalle, yaşadıklarımdan kurtulamayacaktım.
odettedl 73 YIL ÖNCE0YANITLA
DeansGmz
hiç izlemedim ama nedense beğenmişim sayfasını Emoji
DeansGmz 313 YIL ÖNCE0YANITLA
Cleage
2.sezonu acayip sıkıcı geldi ki o kadar olay yaşanmasına rağmen.
Dizi zevkim falan mı değişiyor anlamadım.
Cleage 562 YIL ÖNCE0YANITLA
Poseidon
İzlenmesi gerek bence ama bu kadar ara ne oluyor onu anlayamadım neden yani hemen ver Rae'i mi zayıflatıcaksınız acaba arada Emoji Ayrıca Archie'nin neden gay olduğunu biri açıklayyabilir mi halbuki çok tatlı çocuk nedennn ??
Poseidon 523 YIL ÖNCE0YANITLA
HunterrW
maalesef bu sezonda bitti çok kısa bence daha uzun olmalı ayrıca 3. sezon ne zaman aranızda bilen var mı?
HunterrW 72 YIL ÖNCE0YANITLA
Hestia
Neden hala yeni bölüm gelmediğini bilen var mı?
Hestia 51 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle