KAYIT GİRİŞ

12X7 Lucifer Tanrı'nın dikkatini çekebilecek mi?

Misha Collins ile 10.sezon üzerine röportaj

Gizem Seviye 94

HABERLER & RÖPORTAJLAR

2 yıl önce - 5B okunma

Misha Collins ile, 10.sezonda Cass'in durumunun nasıl olacağı üzerine bir röportaj yapıldı.

Soru: 10.sezon başladığında Cass’i ne şekilde göreceğiz?
MC: 10.sezon başladığında, Cass Dean’in şeytan sorununa yardımcı olmaya çalışacak. Ama aynı zamanda, kendi sorunlarıyla da ilgilenecek. Bildiğiniz gibi özü bitmek üzereydi, yani daha da güçsüzleşecek 10.sezonda. Hayatı tehlikede şu an. 10.sezon başladığında, Cass bu iki büyük sorunla yüzleşecek.

Soru: Geçtiğimiz haftalarda, setten yüzünün yara bere içinde olduğu bir fotoğrafını tweetledin. Cass’in biten özü onu fiziksel olarak da etkileyecek mi?
MC: Kesinlikle etkileyecek.

Soru: Bu durum kötü oldu. 10.sezonda düzenli oyuncu olduğunu biliyoruz ama, yine de Cass için endişelenmeli miyiz?
MC: Evet, endişelenmelisiniz… Şaka bir yana, Cass sezonun başında ya da şimdiye kadar okuduğum senaryoya göre ölmeyecek. Ama git gide güçsüzleşiyor, bu durum melek güçleri tamamen tükenene kadar devam edecek sanırım.

Soru: Cass şeytan Dean’i görünce nasıl bir tepki verecek? Ayrıca, bu durum arkadaşlıklarını etkileyecek mi?
MC: Bu durum arkadaşlıklarını oldukça etkileyecek ve araları epey açılacak. Cass şeytan Dean’i Dean gibi görmeyecek. Şeytan Dean’i bir şekilde halletmesi gereken bir canavar olarak görecek diyebilirim.

Soru: Jeremy Carver, Dean’in şeytan olmasından dolayı Crowley ile artık çok yakın olacaklarını söylemişti. Bu durumdan dolayı Cass ne hissedecek?
MC: Çok güzel bir soru. Cass’in Dean’in şeytana dönüşmesinden hiç hoşnut kalmayacağını söyleyebilirim sana. [güler] Artı, buna bir de Crowley ile kanka olmaları eklenince, neler hissedeceğini sen düşün. Çünkü, Cass’in Crowley ile araları epey gergin. Ama dizideki herkes gibi Cass de bazı zamanlar şeytanla iş birliği yapmak zorunda kalmıştı. Cass kesinlikle Crowley ile anlaşmazlığa düşecek. Kısacası, epey “karışık” olacak işler.

Soru: Güzel özetledin olayı. 9.sezonun sonlarına doğru, Cass’in hikayesi Sam ve Dean’in hikayesinden biraz ayrıldı. Bu durum 10.sezonda da bu şekilde mi devam edecek, yoksa Özgür İrade Takımı’nı tekrar bir arada görecek miyiz?
MC: Olay örgüsü yavaş yavaş bir araya getirecek onları, ama yine Cass’in tek hikayesi de devam edecek 10.sezonda. Aslında bu dizideki tüm karakterler için geçerli. Çünkü her karakterin kendi hikayesi var dizide. Sezonlar ilerledikçe bu durum daha da arttı. Artık Cennet ya da Cehennem’deki olaylardan ziyade, sevdiğimiz karakterlerin kişisel hikayelerine daha da yoğunlaşıyoruz.

Soru: Cass’in kendi hikayesini oynamaktan mı daha çok keyif alıyorsun, yoksa herkesi ilgilendiren olayları oynamaktan mı?
MC: İkisinin de yeri ayrı benim için. Ama, bu iki durumu aynı anda oynamaktan daha çok keyif alıyorum. Dizinin bizim kendi hikayelerimizi devam ettirebilmemiz için olanak sağlaması çok güzel bir şey bence. Dizinin bu kadar uzun soluklu olmasının da en büyük nedenlerinden biri bu. Dizinin olayı, iki kardeşin ailevi sorunlarıyla uğraşması, ki bu duruma biz de dahil oluyoruz. Aynı zamanda, büyük mitolojik olaylarla uğraşıyorlar. İşte bunlar diziyi devam ettiren şeyler. Sadece meleklerin, şeytanların, hayaletlerin olduğu bir dizi izleseydik, yani karakterlere bu kadar yoğunlaşılmamış olsaydı, seyirciler uzun zaman önce diziyi izlemeyi bırakmış olurlardı.

Soru: Dizinin epey uzun soluklu olmasından bahsetmişken, Jeremy Carver’ın müzikal bir bölüm olacağını duyurduğu 200.bölüm için oldukça heyecanlıyım. Bu bölümde senin de şarkı söyleme ihtimalin var mı?
MC: 200.bölümün senaryosunu henüz okumadım ama, evet müzikalimsi bir bölüm olacağını ve hayranların buna epey sevindiklerini biliyorum. Senaryoyu okuyup, bölümde neler olacağını öğrenmek için sabırsızlanıyorum.

Soru: Supernatural’ın 200.bölüme ulaşması hakkında neler düşünüyorsun? Bu kadar uzun sürebilen pek fazla dizi yok sonuçta.
MC: İnanılmaz bir şey bu. Dediğin gibi, bizim kadar uzun süren pek fazla dizi yok. Geçende araştırdık, şu ana kadar bu şekilde uzun süren 20 dizi var sadece. Bu çok güzel bir duygu. Diziye ilk girdiğimde, “Büyük ihtimalle bu dizi yakında biter, ya da en fazla birkaç sezon daha devam eder. “ diye düşünmüştüm. 4. ya da 5.sezonda hiçbirimizin 10.sezonu ya da 200.bölümü görebileceğimizi düşündüğünü sanmıyorum açıkçası. Şu an, bu kadar uzun soluklu olduğumuz için hepimiz çok mutluyuz. Bu çok sevindirici bir şey.

Soru: 10.sezonda izleyenlerin neyi görecek olmaları seni heyecanlandırıyor?
MC: Bence 10.sezon çok duygusal ve oldukça karakter odaklı bir sezon olacak. Bunun için epey heyecanlıyım.

Röportajın orijinal haline buradan ulaşabilirsiniz.
YORUMLAR
yarencgla
Gerçekten şu an heyecanlandım yaa 58 gün nasıl geçer sırf 10.sezon için okulların bi an önce açılmasını istemem aklımın ucundan bile geçmezdii Emoji
yarencgla 82 YIL ÖNCE5YANITLA
Lucitiel
10.sezonu Misha ile birlikte görmek ne mutlu ne kadar güzel birşey gerçekten. Castiel'ı bu sezon Crowley ile bol bol çekişirken göreceğiz anlaşılan Dean'i paylaşamayacaklar. Melek olmanın zorlukları bir yandan özünü kaybetme korkusu derken umarım Cass adına üzücü bölümler görmeyiz.

Misha'ya hiç kıyamıyorum, umarım Carver biz hayranlarını fazla üzmez bu konuda. Paylaşım için teşekkürler birtanem Emoji
Lucitiel 692 YIL ÖNCE1YANITLA
idils
bu çeviriler insanı çooook daha heyecanlandırıyor muhteşem 200.bölüm Emoji vay anasını kimse bunu beklemiyormuş anlaşılan bu arada çeviri için çook teşekürler haberci Hunterımız GİZEMEYRA Emoji
idils 72 YIL ÖNCE1YANITLA
Nlfr
Çok fazla bişey söylememeye dikkat ediyolar baya önceki röportajlardan pek bi farkı yoktu.
Nlfr 242 YIL ÖNCE1YANITLA
Mishafect
"Bu durum arkadaşlıklarını oldukça etkileyecek ve araları epey açılacak. Cass şeytan Dean’i Dean gibi görmeyecek. Şeytan Dean’i bir şekilde halletmesi gereken bir canavar olarak görecek diyebilirim."

hüllüdülmesi gürükün bür cünüvür ülürük gürücük

bence burası epey yanlış castiel yıllardır winchesterlar ile dean ile aralarında özel bir bağ var bu bağı unutup da onu nasıl canavar olarak görebilir
Mishafect 292 YIL ÖNCE1YANITLA
Acentr
Deanı halledilmesi gereken bi canavar olarak gören Castiel Emoji Kalbime bi kılıç saplandı şuanda Emoji Cas&Dean dostlugu göremicekmiyiz bu sezon yani Emoji Cass nasıl böyle düşünebilir deanı herşeyi bırakıp arkadaşı olucak kadar çok severken nasıl olurda yardım etmek yerine yoketmeyi düşünür hayel kırıklıgı yarattı cass bende ayrıcada çok üzüldümm onun yerinde dean olsa cass den vazgeçmezdi çünkü Emoji Emoji Emoji
Acentr 102 YIL ÖNCE1YANITLA
cwmelkoor
Çeviri için tesekkürler:)) Aynen öyle okulların acılmasını istemem:(((( Daha bi heyecanlanıyoruz..
cwmelkoor 112 YIL ÖNCE1YANITLA
FarguvseN
Bunlar sezonun tüm bölümlerini çekip ilk bölümü yayınlayacaklar galiba Emoji
FarguvseN 72 YIL ÖNCE1YANITLA
crowtiel
dean&cass sahneleri azalması kötü olmuş ve şu ünlü 200. bölümünü hemen izlemek için zaman makinesi bulmak istiyorum
crowtiel 62 YIL ÖNCE0YANITLA
desaa
çeviri için çok tşkler:) bence cass deani iyileştirmekten çok yok etme taraftarı olacak onun için çabalayacağını zannetmiyorum...dean in kurtarılmayacağını düşünecek
desaa 152 YIL ÖNCE0YANITLA
lastangel
En guzel sezonlardan biri hatta en guzel sezon bile olabilir bence
lastangel 52 YIL ÖNCE0YANITLA
kelebekk
Paylaşım için teşekkürler...merakla gün sayiyoruz Emoji
kelebekk 72 YIL ÖNCE0YANITLA
enskrmkrc
20 gün nası geçecek neysekine okull var da en azından zaman geçer birazcık
enskrmkrc 32 YIL ÖNCE0YANITLA
JensennA.
olum yaaa aşırı heyecanlı olucak bu bölüm zaten ben 9/8 sezonlarda genellikle ağladım üzüldüm fazla komik birşey yoktu ama 10.sezonda gülceğimizi pek sanmıyorum nadiren çoğunlukla heyecanlı ve üzücü bir sezon bizi bekliyor
JensennA. 92 YIL ÖNCE0YANITLA
yagsa
Cassin olmemesi sevindirdi ama durumunun kotu olmasi uzecek sanırım
yagsa 82 YIL ÖNCE0YANITLA
-Okeanos
Ya siz böyle daha da heyecanlanıyoruz ama Emoji neyse beklicez artık çeviri için teşekkürler Emoji
-Okeanos 552 YIL ÖNCE0YANITLA