KAYIT GİRİŞ

Wayward Sisters

Melek kılıcı mı, Şeytan bıçağı mı?

Misha# Seviye 73

TARTIŞMALAR & TEORİLER

2 yıl önce - 6B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Auwlano
Önceden bir şeytan öldürmek için kaç bölüm boyunca bir tabancayı aradık... Colt! Şimdi bıçakları kıyaslıyoruz vay be Emoji 6 mermisiyle sadece 6 şeytan öldürebilirdik ama bıçaklarla soğan doğrar gibi şeytan, melek doğruyoruz Emoji
Auwlano 862 YIL ÖNCE10YANITLA
Moliarty
Melek bicaginin çok hos bir rengi ve yere dustugunde çikan tok bir sesi var,agir duruyor.
Şeytan bicagi ise zaten Ruby adli bir haine ait plastik gibi duruyor
Moliarty 972 YIL ÖNCE9YANITLA
fergus666
first blank Emoji ingilizcemi konuşturdum

fergus666 512 YIL ÖNCE5YANITLA
Frkn97
ajahahahass
Frkn97 262 YIL ÖNCE0
lDCSCl
First Blade değilmiydi Emoji fbdhdh
lDCSCl 171 YIL ÖNCE4
fergus666
Çaktırmasana. Emoji İngilizcem biraz kötü şimdi yani niye şey yapıyosunuz ki
fergus666 511 YIL ÖNCE0
Yusuf
Şeytan bıçağı daha iyi bence Emoji
Yusuf 992 YIL ÖNCE4YANITLA
elsasfan
Colt yeter bize
elsasfan 72 YIL ÖNCE2YANITLA
Selandra
Melek kılıcı bana çok havalı geliyo Emoji
Selandra 902 YIL ÖNCE2YANITLA
Anqel
Bence Melek bıçağı Emoji
Anqel 22 YIL ÖNCE2YANITLA
Ezioo
İlk bıçak jsjksskj
Ezioo 692 YIL ÖNCE2YANITLA
mel_ih
Biz semt çocuğuyuz ikisine de gerek yok.
Melekler ve Şeytanlar size sesleniyorum.
Varsa şekliniz Buca'ya bekleriz.
mel_ih 352 YIL ÖNCE2YANITLA
Tunrida
tam olarak bu afdhadsgahcgfcag
Tunrida 192 YIL ÖNCE0
Deanygt
Bence Şeytan Bıçağı çünkü daha havalı hani Melek Kılıcı daha kullanışlı sayılır ama şu açıdan kullanışlı onun dışında taşıması daha zor hem melekleri hem de şeytanları öldürebiliyo ama yini de Şeytan Bıçağını taşıması kolay ve daha havalı bence üstündeki yazılar sapı filan daha havalı
Deanygt 22 YIL ÖNCE2YANITLA
Severus
kabilin kılıcı bence yani ilk bıçak diyorum Emoji
Severus 532 YIL ÖNCE2YANITLA
TheanRty
KATILIYORUM.Aynen bende böle dicektim Emoji
TheanRty 492 YIL ÖNCE1YANITLA
jj.rk
Melek kılıcı herkesin elinde dolandigi için daha sıradan, şeytan bıçağı daha şekil.
Ama yine de melek kılıcı çünkü öldürme listesi daha kapsamlı.
jj.rk 382 YIL ÖNCE1YANITLA
d.spn00
Melek kılıcı.
d.spn00 32 YIL ÖNCE1YANITLA
ynslvl
Melek kılıcı ama zaten çevredeki her melekte var klasik oldu şeytan bıçağı daha nadir bulunuyor
ynslvl 112 YIL ÖNCE1YANITLA
mistake
Şeytan bıçağı.
mistake 132 YIL ÖNCE1YANITLA
yagmurcol
Tab2 de melek kılıcı hem şeytani hem meleği öldürebiliyo e bide cehennem köpeklerinide
yagmurcol 132 YIL ÖNCE1YANITLA
Ayçackls
Melek bıçağı çok havalı jsdjsj
Ayçackls 102 YIL ÖNCE1YANITLA
HolyDemon
melek bıçağı.
HolyDemon 902 YIL ÖNCE1YANITLA
C41N
Tabii ki de ilk bıçak ama soruda yer almadığı için Ruby' s Knife şeytan bıçağı.
C41N 512 YIL ÖNCE1YANITLA
Daha fazla yükle