KAYIT GİRİŞ

13. Sezon 1.Bölüm Görselleri

Lucifer öldü mü?

Realemre Seviye 9

TARTIŞMALAR & TEORİLER

1 yıl önce - 3B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
MicHael#
Lucifer öldü mü
Issız acun kaldı mı
Emdi Michael sevinir Emoji
MicHael# 581 YIL ÖNCE6YANITLA
Demoniiic
Micheal iyi seviniyor ya kafesin içinde
Demoniiic 141 YIL ÖNCE3
Stroller1
Cas'in bedeninden çıktı ya artık o yüzden rahatladım ama bana Luci ölmedi gibi geliyo
Stroller1 131 YIL ÖNCE2YANITLA
sezer95
Luci ölmedi ölmemeli umarım klasik bedeninde geri gelir. Umarm birşeyler olur Tanrı yine buna yamuk filan yaparda kötü adam rolünde gelir. Kötülüğün en çok yakıştığı adamdır Luci
sezer95 91 YIL ÖNCE1YANITLA
ahmttsn
Lucifer öldü cass konuştu çünkü ama Michael savaşacak durumda değil derken tanrı neyi kastetti acaba
ahmttsn 291 YIL ÖNCE1YANITLA
lOLlHERCU
Uzun süredir kafeste kapalı olduğu için güçsüzleşti kafayı sıyırdı yani Emoji lucifer bi bölümde michael için en son kendisine dokunuyodu diyodu yani gitmiş artık michael Emoji
lOLlHERCU 41 YIL ÖNCE1
ahmttsn
Cass te saminkini aldı Lucifer da kaldı bi Michael mi delirdi sadece Emoji
ahmttsn 291 YIL ÖNCE0
Lily Luna
5. Sezondaki Hammer of God bölümünde Gabriel'in sahte ölümüne aşırı benzemiyor muydu bu? Bence sadece Lucifer'i bedenden çıkarı. O kadar.
Bence zaten Lucifer ile Karanlık aynı taraftarlar ama güvenemiyorum hani.
Lily Luna 441 YIL ÖNCE1YANITLA
Lily Luna
Senin dediğinin aynısını kendi yorumuyla yazdım Emoji
Lily Luna 441 YIL ÖNCE0
Acrocotta
ölmüş olması gerek, ne kadar uzarsa konu o kadar basitleşir
Acrocotta 91 YIL ÖNCE1YANITLA
kral4fero
lucifer öldü. içeride lucifer ve castiel vardı lucifer geberdi geriye castiel kaldı. lucifer'ı çok abartmışlardı zaten. o da kendini çok büyütmüştü iyi ki öldürdüler o karakteri. zaten dean sam falan amara'yı yendikten sonra (büyük ihtimalle yenecekler) lucifer ile uğraşamazdı. başka bir şey bulurlar, luci gitti. tek baş melek kaldı o da micheal. onu da bir sezonda mutlaka işlerler.
kral4fero 111 YIL ÖNCE1YANITLA
Kami-Sama
Lucifer terk derdi babasiylaydi ve halletti arik istedigi ozurude aldigi icin bence ugrasmazlardi insanligi yok etmek isteside babasibdandi yani kisaca sorun olmazdi
Kami-Sama 461 YIL ÖNCE3
lucifer12
ama daha guzel olseydı o ne bak lilith azazel vs nasıl oldu lucifera bakıyorum tek 1 dokunusla begenmedım
lucifer12 291 YIL ÖNCE0
Teresa
ee hadi artık birazda michael getirinde onu izleyelim lucifer iyi güzeldi ta ki iyilik meleğine döndürülene kadar
Teresa 531 YIL ÖNCE0YANITLA
Xandra
Lucifer kim?
Xandra 101 YIL ÖNCE0YANITLA
lucifer12
:o kacıncı sezondasın 4.sezon 22 de geliyo yani kendini 5.sezon 1 de gosterıyo
lucifer12 291 YIL ÖNCE1
Xandra
4'e yeni geçtim
Xandra 101 YIL ÖNCE0
lucifer12
tamam izle liliht planları ve sam in mallıgını bu sezonda anlıycan
lucifer12 291 YIL ÖNCE0
Lds'67
Bana luci ölmedi gibi geliyor. Sadece bendenden cıkarttıkar bence. Eğer ölmemişsen ileriki sezonlarda konuyu işlerler
Lds'67 31 YIL ÖNCE0YANITLA
Chuckist
Arkadaşlar Lucifer ile 4,5 G sayesinde konuştum. Gabriel'i öldürdüğüm bölümü ne çabuk unuttunuz dedi. Bütün numaralar bende dedi sonra da malumunuz bağlantı koptu konuşma bitti.
Chuckist 371 YIL ÖNCE0YANITLA
crowcass
Luci öldü ama bence tanrı onu geri getirir lucifer olmadan karanlik durdurulamaz bunu tanrıda biliyor
crowcass 21 YIL ÖNCE0YANITLA
BigEvil
Lucifer GG WP oldu ne yazık ki.
BigEvil 211 YIL ÖNCE0YANITLA
BayManson
evet beyaz isik cikmadi ama sonucta onu yok eden amara god pover
BayManson 51 YIL ÖNCE0YANITLA
Gabriel,
Raphael öldüğünde hiç bir şey olmadığı gerçeğide var.Öldüğünün sanmıyorum Ölmüşsede yüksek ihtimal geri gelir
Gabriel, 61 YIL ÖNCE0YANITLA
JenAkleS
Nasil olmadi luciferin cass e yaptigini yapti rapheale cass
JenAkleS 41 YIL ÖNCE0
Demoniiic
Cass ona şu hokus pokus işini yapmıştı ama
Demoniiic 141 YIL ÖNCE0
lucifer12
ya ya ben nasıl olurum ya ?
lucifer12 291 YIL ÖNCE0YANITLA
faterma
Metatron nasıl toz olup yok olduysa Lucifer de öyle olmuş olabilir. Castiel'in bedeninden biraz dışarı çıktı yüzü o sırada zarar gördü.
faterma 31 YIL ÖNCE0YANITLA
ugurywzz
amara metatrona shiftdelete yaptı
ugurywzz 21 YIL ÖNCE0
Tahmasp
Lucifer Hayranlarına Merhaba Olsun Lucifer Öldü Emoji
Kalan Tek Baş Melek Michael Oda Emoji Kafeste Durumu Kötü
Tahmasp 201 YIL ÖNCE0YANITLA
lucifer12
eskiden olsun lan o kim nefret edıyodum 5.sezonda cok kotuydu sımdıde oyleydı ama tam babasıyla anlasmısken olmaz olmaz boyle
lucifer12 291 YIL ÖNCE0
Daha fazla yükle