KAYIT GİRİŞ

Sorumlu Başvuruları - Aralık 2016

Karanlık hakkında bilmemiz gerekenler

Gizem Seviye 94

HABERLER & RÖPORTAJLAR

1 yıl önce - 6B okunma

Comic-Con panelinden sonra düzenlenen basın toplantısında yapımcı Jeremy Carver ve yazar Andrew Dabb, Karanlık hakkında birkaç bilgi verdiler.
Öncelikle hepimizin beklediği gibi Karanlık, 11.sezonun ana kötüsü olacak ve kardeşler ilk sezonlarda oldukları gibi birleşip Karanlık ile mücadele edecekler. Şu anki durumun geçtiğimiz sezonlardaki durumdan farkı ise, kardeşler babalarının günlüğünden, Bobby’den ya da Castiel’den yardım alamayacak karanlık ile başa çıkarken, çünkü Karanlık hakkında kimsenin bir bilgisi yok. Karanlık’ın hikayesi hayatın başlangıcından bile önceye dayandığı için İncil’de de bu konu hakkında bir bilgi yok. Melekler bile yeni öğrenecekler bu konuyu Jeremy Carver’ın söylediğine göre. Ayrıca Carver, Karanlık konusunun oldukça güzel gelişeceğini ve bu konuyu işledikleri için oldukça heyecanlı olduğunu belirtti. Dizinin yazarlarından Andrew Dabb ise, Karanlık’ın daha önce gördüğümüz kötü karakterlerden biraz daha farklı olacağını söyledi.
Ayrıca, röportaj esnasında Andrew Dabb, Karanlık’tan önce kadın olarak bahsettikten sonra hemen durumu toparladı. Bu durum belki Karanlık’ı kadın formunda görebileceğimizin göstergesi olabilir.
YORUMLAR
Auwlano
Böyle beklentiyi yükseltiyorlar ama insan formunda gelecek bir şeyden pek umutlu değilim. Yani tanrı ve melekler savaştı deniliyor yenebilmek için. Kadın olması alakaya maydanoz olur. İnsanların daha sonradan hatta epeyce sonradan yaratıldığını göz önünde bulundurarak insan formunda gelmesine tamamen karşıyım. Haa bunu şu şekilde bağlarlar mı, karanlık kadındı kadını öyle yarattı. Bilemedim. Beklentimi epeyce düşük tutuyorum ben.
Auwlano 861 YIL ÖNCE15YANITLA
Synhoptal
rowena sacını sarıya boyamıştı. belki karanlik rowena'yı ele geçirir. ben hala sam ile dean nasil kurtulcak basinda ilk bolumun onu dusunuyorum Emoji
Synhoptal 81 YIL ÖNCE2YANITLA
RukiyeU
Ölüm öldü,Rowena'nın kesin ölümcül planları vardır o kesin,Castiel ve Crowly desen onlarda karışık bizleri süprizlerle ve KARANLIKLARLA dolu bir sezon bekliyor o kesin konusu nasıl olur onu çok merak ediyorum meleklerin bilmediği bir konu var yani umarım iyi bir sezon olur.AÇIKÇASI MERAKLA BEKLİYORUM Emoji Emoji ;)
RukiyeU 261 YIL ÖNCE1YANITLA
coldplay
Hep bu kadınlar hep. Abbadon veya lilith gibi bir kadın karakter olabilir.
coldplay 291 YIL ÖNCE1YANITLA
ahmetergn
Ve ya eve gibi.
ahmetergn 21 YIL ÖNCE2
Phoebss
Son zamanlarda kardeşler kadın karakterlerle mücadele etmeye başladı pek şaşırmadım ama zaten Rowena'mız var ayrıca bence insan formunda gelecekse çok güçlü ve iri bir adam olarak gelse sanki heybetine daha uygun olurdu.
Phoebss 761 YIL ÖNCE0YANITLA
hunter:*
Wowoaow güzel wowowow
hunter:* 391 YIL ÖNCE0YANITLA
Al_sahim
Karanlık bi insan karakterine girmesin lütfen ya Emoji daha değişik birşeyler olsun bence Emoji
Al_sahim 981 YIL ÖNCE0YANITLA
Jarobyn
Amara mıydı neydi o kadının adı
Jarobyn 781 YIL ÖNCE0YANITLA
Jnsenfact
Ya Chuck da 10.sezonun sadece 1 bölümünde çıktı 11'de artık çıkmazsa saçmalık olur gelecek bence
Jnsenfact 631 YIL ÖNCE0YANITLA
elifhalli
Bence chuk yaşıyo ve bı sezon yardım etcek
elifhalli 81 YIL ÖNCE0YANITLA
Severus
chuck zaten olu degil ki Emoji
Severus 531 YIL ÖNCE0
hunter:*
Hayvan gibi karanlık yapıyosunuz yavvv
hunter:* 391 YIL ÖNCE0YANITLA
zafer2557
Hadi canım kesin son sezon olur o zaman
zafer2557 501 YIL ÖNCE0YANITLA
Purple_
Ya yaratılıştan önceki bomboşluğun ta kendisi olan karanlığı nasıl işleyebilirler ki? O bir insan bir canlı mı ki? Var oluştan öncesini düşünmek bile beynimi gıdıklıyor düşünemiyorum. Bunu diziye yansıtmak ve 20 bölüm onu ele almak aşırı zor olmalı. Beklenti çok yüksek olmamalı çünkü tamamen hayal ürünü bir şey
Purple_ 901 YIL ÖNCE0YANITLA
Ivy
Karanlık ile savaşta cennet-cehennem ittifakı da olabilir.
Ivy 151 YIL ÖNCE0YANITLA
enskrmkrc
kadın bazı yerlerde günahların başı olarak yazılıyor o yüzden karanlık kadın biçiminde gelirse saçma olmaz bence
enskrmkrc 31 YIL ÖNCE0YANITLA
Glambert
Yani 11.sezonda Cass olmayacak mı ?!?!?! Emoji
Glambert 531 YIL ÖNCE0YANITLA
dudutella
Amara karanlık olabilir o zaman
dudutella 151 YIL ÖNCE0YANITLA
JessicaCo
Çok heyecanlı bir sezon bizi bekliyor
JessicaCo 91 YIL ÖNCE0YANITLA
fergus666
insan formunda olacaksa metatron gibi olmasın da zaten Dean'in metatronu görünce tepkisini unutamıyorum "Metatron bu mu?" Emoji
fergus666 511 YIL ÖNCE0YANITLA
Yusuf
Çokta heveslenmemek gerekiyor, pek tatmin edici olmayacak o zaman bu sezon son olur, bu nasıl karanlık arkadaş insan bi' de?
Yusuf 991 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle