KAYIT GİRİŞ

Rob Benedict ile Geçen Sezon Hakkında

Kaç Yıl Oldu?

ErdiDSC Seviye 88

SERBEST KÜRSÜ

3 yıl önce - 3B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Hopewell
Ne ülkeyiz ama ya.. Güldüm bayağı ama üzüntü verici gerçekten. Siz gençler nası diyor ; şukunu verdim Erdi Emoji İyi bir şey olduğunu ümit ediyorum Emoji
Hopewell 573 YIL ÖNCE1YANITLA
Flawless
of of ne güldüm yaa Emoji varya helal olsun şukunu verdim Emoji D
Flawless 233 YIL ÖNCE1YANITLA
Antidote
hahah ne garip bilgiler la Erdi bunlar, senden de sağlam işsiz olurmuş hee.. Bu arada "Abraham Sweetvoice " nedir ya, kahkaha attım Emoji :D:D ...
Antidote 343 YIL ÖNCE1YANITLA
Teostair
Kayseri´de “Ben Cebrail´im (Azrail bile değil!) hepinizin canınızı alacağım” diyerek tehditler savuran adam çevresinden 200 milyon lira haraç alalı 10 yıl...

Oysa ki ben Kayserilileri zeki sanardım... Lanet olsun Emoji
Teostair 383 YIL ÖNCE0YANITLA
nnurselin
Arkadaşlar başka ülkede bi dakika bile nefes alamam. CANIM ÜLKEM
nnurselin 691 YIL ÖNCE0YANITLA
sinemgfb
Güleyim mi ağlayayım mı şaşırayım mı kızayım mı amuda kalkıp halay çekeyim mi bilemedim!??!!..
Allah sizden çok mersi ben bi ülkeyi terk edip gidiyorum.
sinemgfb 753 YIL ÖNCE0YANITLA
ErdiDSC
Artık sende bizden birisin...
ErdiDSC 883 YIL ÖNCE0YANITLA
Spn1905
O ince çizgi arasında ben de kaldım Sinem Emoji
:( Emoji
Teşekkürler paylaşım için
Spn1905 903 YIL ÖNCE0YANITLA
RuLing
Meclisspor, kimsesiz çocuklarla yaptığı moral maçını 3-2 kazanarak çocukları ağlatalı ; 6 yıl...

-Yok artık Emoji
RuLing 493 YIL ÖNCE0YANITLA
DocTorWho
Bunlar ne lan böyle aklghawklghawlşhkga w:D
DocTorWho 623 YIL ÖNCE0YANITLA
ireem
David Copperfield'ın gösteri sırasında sahneye çıkarak yok ettiği Atilla Taş, geri döner dönmez nasıl kaybolduğunu açıklayarak şovu yok edeli 12 yıl...

Annesinin canlı yayına çıkarak kocasının hamileyken onu arabayla sürüklediğini anlatırken seyircinin desteğiyle gaza gelmesi ve "I'm cleaning my closet" demesi benim için efsanedir.
ireem 273 YIL ÖNCE0YANITLA
DeansGmz
ülkeye bak ahaha Emoji evet dostlar anlaşıldığı üzere biz TÜRK'üz Emoji
DeansGmz 313 YIL ÖNCE0YANITLA