KAYIT GİRİŞ

12. Sezon 7. Bölüm Replikleri

Kabil gerçekten öldü mü?

Gizem Seviye 94

TARTIŞMALAR & TEORİLER

1 yıl önce - 23B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Corolle
Konuya şu tweetle cevap vermek istiyorum Emoji :
Corolle 621 YIL ÖNCE12YANITLA
TheKing
spoiler olmadımı biraz son bölümü izlemediydim
TheKing 891 YIL ÖNCE10YANITLA
Gizem
Evet! Bence de öyle, ama umarım kalbimizde yaşıyor anlamına gelmiyordur bu tweet Emoji
Hiç değilse flashback olarak görmeyi umuyorum ilerleyen zamanlarda, ona da razıyım Emoji
Gizem 941 YIL ÖNCE5YANITLA
Moliarty
Ölmedi kesinlikle Habil gelmeden de olmeyecek
Moliarty 971 YIL ÖNCE3YANITLA
FidoBkdmr
Ben daha görkemli bir ölüm bekleyenlerdendim. Kesinlikle açık bir kapı bırakıldığını düşünüyorum. Ayrıca Supernatural bu heran herkes yeniden dirilebilir hiç belli olmaz Emoji
FidoBkdmr 51 YIL ÖNCE3YANITLA
NjL
katılıyorum bence de ölüm gösterisi çok basit kaldı,ölmedi gibi ??var bişey !
NjL 181 YIL ÖNCE2YANITLA
sleeper
Bana göre dizinin en saçma soru işaretlerinden biri. Bu ölüp ölüp diriltmelere gelemiyorum. Gerçi ölüp ölmediği bile belli değil. Merak uyandırmak istiyorlarsa bende o merak hiç uyanmadı. Öldü mü sorusunun cevabı da tabii ki ölmedi.
sleeper 711 YIL ÖNCE2YANITLA
dean-o
Ben son bölümü izlerken 11. sezonunda çıkacağı aklıma geldiğinden bu bölümde öleceğini hiç düşünmemiştim Emoji Bende kabil gene kötülük tohumlarından dirilir Emoji Emoji
dean-o 61 YIL ÖNCE1YANITLA
Deccal#
Dean zamanı gelince kabili öldüreceğini biliyordu ama çok yakın bir zaman olduğunu bilmiyordu bıçağı eline aldı ve güçlendi son ödüreceği kişiyi de öldürdüü artık karanlık tarafa geçicek çünkü öldürme hissi kuvvetlendi .Kısacası bence dean kabili öldürdü bu yüzden tehlikede .
Deccal# 291 YIL ÖNCE1YANITLA
*J2-Dean*
Bence öldü. Sonuçta Dean bıçağı salladığında ses çıktı. Zaten kabil çemberin içindeydi kaçma gibi bi şansı yoktu. Ayrıca Castiel ve Sam'de onun cesedini görmeden bırakmazlardı diye düşünüyorum en azından. Dean'ın şeytanlıktan kurtulması çok kolay olmuştu Kabil'in ölmeside öyle oldu
*J2-Dean* 551 YIL ÖNCE1YANITLA
jj.rk
Belki de kabil ile habil arasında bir bağ vardı. Kabil ölürken habil yeryüzüne indi falan Emoji
jj.rk 381 YIL ÖNCE1YANITLA
JensennA.
Ölmemiştir ya kabil 'i öldürmek çok kolay oldu herhangi bi yaratığı tek başına avlamak gibiydi bu bakın "tek başına" diyorum o yüzden çok kolay bi şekilde öldü "tek başına" herhangi bi yaratığı avlamak gibiydi cidden çok kolay oldu bu işin içinde bir iş var Kabil lan Kabil bu kadar kolay bir şekilde ölürmü sizce? Ölmezzz.. Hem bu Supernatural belli olmaz fgfdgfdg ama ölmemiştir
JensennA. 91 YIL ÖNCE1YANITLA
C41N
Karmaşık ve farklı düşüncelere sokuyor. Emoji ACABA ?
C41N 511 YIL ÖNCE1YANITLA
Crowley1
tam olarak öldürdüğü sahneyi göstermediler öldüğünü sanmıyorum ben
Crowley1 31 YIL ÖNCE1YANITLA
Lucistair
Peki kabil ölmediyse Dean bıçağı kimse sapladı? Gerçekten baya kapıyı açık bıraktılar.
Lucistair 731 YIL ÖNCE1YANITLA
Severus
belkide kabilin kolunu kestiğinde kabilin kanı bıçağa akmıştır Emoji
Severus 531 YIL ÖNCE0
Moliarty
Balthazarin da kanatları görünmedi mesela eğer gostermedilerse o iste bir bit yenilgi var bence
Moliarty 971 YIL ÖNCE1YANITLA
Gizem
Dün açacaktım aslında ama bir gün bekleyeyim de spoiler olmasın demiştim, yine de olmuş Emoji
Gizem 941 YIL ÖNCE1YANITLA
mahmutkar
Yani olduğunu sanıyorum bende hani tam ensesines salladı bicagi
mahmutkar 21 YIL ÖNCE1YANITLA
Orome
Bence kabilin ölümü bu kadar kolay olmaz hele tek bölümde!?
Orome 311 YIL ÖNCE1YANITLA
HolyDemon
ölmedii bıçaktaki kan kabilin kanı yerde var zaten kolunu kesmişti gök gürlemesi tahminimce bir angel,a bağlayacaklar. Hayal gücüm fazla galiba
HolyDemon 901 YIL ÖNCE1YANITLA
Daha fazla yükle