KAYIT GİRİŞ

12X7 Lucifer Tanrı'nın dikkatini çekebilecek mi?

Jared'ın son tweeti ve 11.sezon ipucu

Phoebss Seviye 76

HABERLER & RÖPORTAJLAR

1 yıl önce - 11B okunma
Arkadaşlar Jared'ın az önce attığı tweette ; ''Setten bir soru; Sam'in içinde hala Şeytan Kanı var mı? Benim kendi fikrim var ama umarım dışarda bunu bilen bir uzman vardır.'' Yazdı. Zaten 11. sezonun mottosu; GEÇMİŞİNDEN KAÇAMAZSIN değil miydi? Bu da Şeytan kanı ve Lucifer olayının 11. sezona dönüş yapacağı ihtimalini benim gözümde güçlendirdi. Ne diyorsunuz? Lucifer geri mi dönecek? Not; Çeviride hata varsa lütfen kusura bakmayın.

YORUMLAR
fergus666
Lucifer is coming
fergus666 511 YIL ÖNCE35YANITLA
spn_nazli
GERİ GEL NOLUUURR










spn_nazli 461 YIL ÖNCE4
Lily Luna
Şu an fandom: GELDİĞİN YERE GERİ DÖN N'OLUR!!
Lily Luna 448 AY ÖNCE1
luxor
luxor 51 YIL ÖNCE27YANITLA
GÖKÇE1967
Dean görmesin.. Emoji Ben hariç kimse korkmuyo galiba.. Emoji Emoji Emoji
GÖKÇE1967 161 YIL ÖNCE3
feywinch
bende korkuyorum ya Emoji Emoji Şeytan kanı Sam'i kötü yapıyo. Baya bi kötü
feywinch 111 YIL ÖNCE2
sezer95
Luciferin geliceği bölümün adı "Good Morning Vietnam!" Olmalı bence...
sezer95 91 YIL ÖNCE26YANITLA
truealfa
Bunu görmek isteriz be sezon Haksızmıyım? Emoji Emoji Emoji
truealfa 571 YIL ÖNCE11YANITLA
Al_sahim
oo iyi bari reis gelirse ozaman 12.sezonda garanti olur gibi Emoji
Al_sahim 981 YIL ÖNCE10YANITLA
Phoebss
Bende öyle düşündüm Emoji
Phoebss 761 YIL ÖNCE1
Yağmur:)
Luciferın dönmesini 3-5 saniye düşününce bile insan mutlu oluyor Emoji :D
Yağmur:) 51 YIL ÖNCE6YANITLA
Phoebss
Aynen hayali bile iyi <3 Emoji
Phoebss 761 YIL ÖNCE0
omega3
Luci geliyooorrrrrr
omega3 381 YIL ÖNCE6YANITLA
Phoebss
Özledik Mark'ı Emoji
Phoebss 761 YIL ÖNCE5
omega3
Hohohoho '.' Mark onun gerçek ismi mi la fghjkl
omega3 381 YIL ÖNCE3
Cheİmpala
Beşiktaş'a messi gelse bu kadar sevinmem Luci adamım benim geliyor Emoji ortalık şenlenecek.


Cheİmpala 811 YIL ÖNCE5YANITLA
Jarobyn
Olay Lucifer'ın çıkması değil zaten çıktıktan sonra bir de onu kafese geri koyması var. Karanlıkla savaştılar falan filan bişeyler oldu ve karanlık gitti diyelim. İkinci sıradaki sorun da Lucifer olacak sonuçta. Adam'a zaten yazık oldu biri daha Lucifer kilitlensin diye kafese girip orda kalırsa bırakırım diziyi. (BIRAKMADI)
Jarobyn 781 YIL ÖNCE4YANITLA
truealfa
İyiki Sam in de içinde demon blood var yoksa lucifer nasıl çıkacak Emoji Emoji Emoji Emoji
truealfa 571 YIL ÖNCE3YANITLA
NacizeWin
Mantıklı olabilir veya böyle düşünmemiz için yazmış olabilir
NacizeWin 131 YIL ÖNCE3YANITLA
Tessa_spn
Bence ölüm demisti ya tanri ve butun bas melekler karanligi hapis etmek icin savaştilar diye luciferdan tutalim bütün sevmediğimiz karakterleri yan yana görebilir ve farkli özelliklerini keşfedebiliriz sam'in icindeki şeytan kanı da karanliğin serbest kalmasindan dolayi açığa çıkacak bir nevi voldemort yaklaşınca harrynin yara izi nasil acıyorsa bu da öyle bir durum ve bunu kullanabilirler
Tessa_spn 881 YIL ÖNCE3YANITLA
Phoebss
Evet olabilir <3 Emoji
Phoebss 761 YIL ÖNCE0
mnemrl
Vayy Lucifer reyiz geliyormus he Emoji çok da iyi olmus cok da guzel olmus iyi olmus yani Emoji
mnemrl 691 YIL ÖNCE2YANITLA
Nzfnr11
Lucifer 'ın dönmesi bence gerçekleşecek bir ihtimal
Nzfnr11 291 YIL ÖNCE2YANITLA
Phoebss
Dönse çok iyi olur Emoji
Phoebss 761 YIL ÖNCE2
Death
Luciferin gelmesi bi yana Michaelin gücünü görebilecek miyiz benim kafamdaki soru o
Death 541 YIL ÖNCE2YANITLA
sonyil
Bendeki sorunsal da şu, luci o delikten çıkarsa biraderi de çıkar ki bu şu sorunsalı aklıma getiriyor. Acaba 3.kardeş Adam geri gelür mü... Emoji
sonyil 71 YIL ÖNCE1
Phoebss
Valla Michael son dakika ortaya çıkar gibi geliyor. Adam'da tekrar gelebilir.
Phoebss 761 YIL ÖNCE1
Ryonta
olabilir ama olmayabilirde
Ryonta 601 YIL ÖNCE2YANITLA
Neliape
Güzel olur aslında
Emoji Emoji Emoji Emoji
Neliape 41 YIL ÖNCE2YANITLA
Phoebss
Evet cidden güzel olur. Emoji

Phoebss 761 YIL ÖNCE1
Darkness
edit: lütfen bu zamanına bakılmadan yorum atılan yazıyı dikkate almayınız fvgfsdgsbhds Emoji Emoji
Darkness 948 AY ÖNCE1YANITLA
de4ThAnqe
İşte bu, ne zamandır bu haberi bekliyorum.Lucifer karanlık ile savaşırken illa ki lazım olacak.
de4ThAnqe 131 YIL ÖNCE1YANITLA
Misha#
Baslasinda ister luci ister seytan kani olsun farketmez .d
Misha# 731 YIL ÖNCE1YANITLA
Daha fazla yükle