KAYIT GİRİŞ

13. Sezon "Ödüllü" Merhaba Etkinliği

Jared Padalecki'nin Abisi

Basak Seviye 31

SIĞINAK

5 yıl önce - 3B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
mnemrl
Jensen gercek abisinden daha cok benziyo Jared'a Emoji
mnemrl 692 YIL ÖNCE7YANITLA
LizStark
Aynen sjddj
LizStark 81 YIL ÖNCE0
Al_sahim
bune lan wqewr Emoji
Al_sahim 982 YIL ÖNCE3YANITLA
Pie!
abiden çok babası gibi
Pie! 913 YIL ÖNCE2YANITLA
Ryonta
yakışıklılık genetik değil heralde.
Ryonta 602 YIL ÖNCE2YANITLA
mishpalam
hiç benzemiyor jared daha yakışıklı hiç abisine benzememiş Allah'tan:D
mishpalam 73 YIL ÖNCE2YANITLA
robberry
Gayet karizmatik olabilecekken; sanki, saclarimi jared gibi yapayim da abisi olduğuma inansinlar der gibi gibi..
robberry 292 YIL ÖNCE2YANITLA
Alex_43
Abiden çok amca bu Emoji
Alex_43 422 YIL ÖNCE1YANITLA
Juu
Bakislar falan, gozler hafiften benziyor :') Abisi de cok tatliymis bence.
Juu 783 YIL ÖNCE1YANITLA
Gülsen
evet canım twitter'a atmıştı bu resmi PİT Emoji
"My brother doing his best "me" impression... Opinions? " bu da mesajıydı.. Emoji
Gülsen 515 YIL ÖNCE1YANITLA
-Okeanos
Hiç benzetemedim ben Emoji
-Okeanos 553 YIL ÖNCE1YANITLA
sentinus
Uzun süre bakınca birazcık ama çok az da olsa yüz tipi benziyor gibi. Yine de dizide gercek abisiyle oynadığıni bi hayal ettim hic güzel olmazdı:)
sentinus 83 YIL ÖNCE1YANITLA
truealfa
Sevmedim
truealfa 572 YIL ÖNCE0YANITLA
saltstore
5 saniye bakınca eti pufa dönüşüyo işlkjhg şaka bi yana çok azıcıkta olsa andırıyo
saltstore 672 YIL ÖNCE0YANITLA
mishunter
hiç benzemiyorlar
mishunter 263 YIL ÖNCE0YANITLA
Justice.
Ben Benzetemedim ama Emoji
Justice. 943 YIL ÖNCE0YANITLA
Deny
Saçlar çok benziyor yalnız Emoji
Deny 831 YIL ÖNCE0YANITLA
Cassmelis
hakket benziyo ya kaşları bakışı gülüşü aynı jared
Cassmelis 151 YIL ÖNCE0YANITLA
Castiel#
Şu an ben şok Emoji
Castiel# 941 YIL ÖNCE0YANITLA
Caestia
SAÇLAAAAAAR Emoji Bence saç şekliyle çok benziyor Emoji
Caestia 345 YIL ÖNCE0YANITLA
Stroller1
Benziyolar ya ikisi de tatlı ve saçlar Emoji
Stroller1 131 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle