KAYIT GİRİŞ

Creature'ın "Ben Adam mıyım? Kitabı" Yakında!

İtiraf Et

Allen Seviye 23

FORUM OYUNLARI

5 yıl önce - 742B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Lumiro
Yarın fizik sınavım olmasına rağmen burada milletin itiraflarını okuyorum. Yarın kağıtla bir güzel bakışacağız.
Lumiro 929 GÜN ÖNCE1YANITLA
Al_sahim
Al_sahim 981 AY ÖNCE1YANITLA
Leamy


10 dakikadır falan bu şarkıyı dinliyorum ve aşırı duygusalım.
Çünkü dostlarımı özlüyorum, veda ettiklerimi, çook uzaklara gönderdiklerimi, yanına gidemediklerimi özlüyorum. Öyle.
Leamy 701 AY ÖNCE2YANITLA
Dr.Cass
bu şarkının etkisi hep ağır oluyor Emoji




Dr.Cass 51 AY ÖNCE2
mr.nobody
itiraf ediyorum galiba delirdim... sjsjsjsj
mr.nobody 721 AY ÖNCE1YANITLA
Dr.Cass
selamın aleyküm hayırlı işlerden anlaşıldı kardeş Emoji
Dr.Cass 51 AY ÖNCE2
mr.nobody
demi aynen Emoji
mr.nobody 721 AY ÖNCE2
Vareste
İmkansızın peşinde ömür tüketiyorum
Vareste 371 AY ÖNCE1YANITLA
Vareste
Sevdiğim bi şarkı Emoji )
Vareste 371 AY ÖNCE2YANITLA
Vareste
Sonunda nokta olmayan masallarla uyutulmayı özledim..
Vareste 371 AY ÖNCE1YANITLA
Dr.Cass
sana gelsin özellikle nakarat

Dr.Cass 51 AY ÖNCE2
Lzzy
Sırf o malum kişiyi görebilmek için okulun düzenlediği her etkinliğe gittim
Lzzy E1 AY ÖNCE1YANITLA
profdean
babamın telefonunu feribottayken suya düşürdüm babamın dalgınlığına gelmiş telefonu kendi kaybetti sandı Emoji
profdean 21 AY ÖNCE0YANITLA
HolyDemon
Bu gerçekten de itirafdı Emoji
HolyDemon 901 AY ÖNCE1
Luci-fer
Annemin babasının yani dedemin kökenin Rusya'dan göçtüğünü öğrendim
Luci-fer 411 AY ÖNCE1YANITLA
magorian
Forumu eskisi kadar samimi bulmuyorum Emoji ay belki ben samimiyetsizimdir double itiraf
magorian 81 AY ÖNCE4YANITLA
Dr.Cass
Ev arkadaşım bilmiyor ama o son karam ı ben yedim Emoji
Dr.Cass 51 AY ÖNCE0YANITLA
Darkking
Önce'den neydik Bee. Doğru'luk mu cesaret'lik mi oynardık. Ulan öyle insanlar da kalmadı. Uzun eşek oynayacak adam yok. Eminim'ki herşey eski'den güzeldi. itiraf ediyorum ki: Ben Sürekli Cesaret'lik derdim. Ve hep yastık olurdum. Emoji Emoji
Darkking 401 AY ÖNCE0YANITLA
Heroinx
Arada sırada odaya geçip kapıları falan örtüyorum ve film çekiyormuş gibi davranıyorum, ya da elime kumandayı alıp, sevdiğim bir sanatçının şarkısını açıp söylüyormuş gibi yaparım, önümdede seyircilerin olduğunu hayal ederim şizofrenim biliyorum dkfjsfpjkwogjohhrgjrk
Heroinx 11 AY ÖNCE1YANITLA
UçanAyı
Hala hayali arkadaşlarım var. Gerçekleriyle pek anlaşamıyorum...
UçanAyı 11 AY ÖNCE0YANITLA
Heroinx
İkizimi buldum sankii
Heroinx 11 AY ÖNCE1
Dr.Cass
5-6 gündür foruma giremedim internet bulunca ilk işim oldu
Dr.Cass 51 AY ÖNCE0YANITLA
snsn
siniftakilere beni. hakkimda sacma sapan biseyler soyleyip gizlice guluyorum hemen inaniyolar cok temiz kalpliler
snsn 11 AY ÖNCE0YANITLA
Darkking
*Buano - Bitter'lisi beni benden alıyor.
*Lays - Sade ye'de ayrıca bitiyorum. Emoji
Darkking 401 AY ÖNCE2YANITLA
1CasTieL2
Al bi lipton yediğin içtiğin ayrı gitmesin Emoji .
1CasTieL2 351 AY ÖNCE1
Darkking
Aynen yarama tuz gibisin Emoji
Darkking 401 AY ÖNCE1
boşuzay
Buanoyu bueno diye okudum dedim ki bu da benden sonra bir hayal kırıklığı....
boşuzay 101 AY ÖNCE1
Darkking
Buono olduğunu anlayınca bende de bir şok tabi Emoji Bitter olması önemli Emoji
Darkking 401 AY ÖNCE1
weredemon
aynı sütyeni 1 hafta boyunca cıkarmamıştım
weredemon 11 AY ÖNCE1YANITLA
UçanAyı
Sürekli şu şekilli şüküllü dövüş filmlerini izleyerek gaza geliyorum ağzım burnum kırılıyor.
UçanAyı 11 AY ÖNCE4YANITLA
HolyDemon
Dövüşlü filmleri kendimi bildim bileli seyrederim ama siz fazla abartmışsınız Emoji
HolyDemon 901 AY ÖNCE1
Daha fazla yükle