KAYIT GİRİŞ

12. Sezon İkinci Yarı Hakkında

İntihar Odası

Nazlı1907 Seviye 42

SİNEMA & TELEVİZYON & MÜZİK

2 yıl önce - 5B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Tessa_spn
Arkadaşlar yani uzun zamandir boyle bir film izledigimi hatirlamiyorum ozellikle sonunda gercekten aglamamdan kendimi alamadim dominik'in gozlerimizin onunde erimesi,o yaşadigi şeyler psikoloji vs aslinda yanimizda olmasa bile birinin bizi nasil etkileyebilecegini anlatiyor yada bize iyi geldigini dusundugumuz insanlarin aslinda bize zarar verdigi gercegini her neyse daha fazla spoiler vermek istemiyorum izleyin bu filmi bir Tessa önerisidir
Tessa_spn 881 YIL ÖNCE2YANITLA
Misha#
Merak ettim simdi.kesin izlicem bi gun Emoji aynen fragmanini bekliyoz Emoji
Misha# 731 YIL ÖNCE2YANITLA
santorski
İzlediğim en iyi filmlerden bir tanesiydi.Dominik'te kendimi buldum diyebilirim.Fazlasıyla hemde.Herkese öneririm.
santorski 21 YIL ÖNCE2YANITLA
ja.mc.jp
Bu arada sylwia ya bir tek ben mi sinir oldum
ja.mc.jp 409 AY ÖNCE2YANITLA
Kenshi
İlk fırsatta izleyeceğim ilk kez böyle bir filmin var olduğunu duydum yoksa izlemiştim jfjfj ilgi çekici bir ismi var. En kısa sürede izler düzenlerim yorumu
Kenshi 901 YIL ÖNCE1YANITLA
Auwlano
Konu için teşekkürler. Varsa fragmanını da ekleyebilir misin ?
Auwlano 861 YIL ÖNCE1YANITLA
Moliarty
Çok teşekürler izlenebilir bir film sanirim baya gerilim var
Moliarty 971 YIL ÖNCE1YANITLA
Cleage
Ya ben hiç açıklamasına bakmadan izlemiştim bunu. Böyle insanların beyaz duvarli bir odaya kondugunu ve intihar etmeye zorlanacak psikolojik testlere tabi tutulduklarini falan dusunmustum filmde. Kan olur vahset olur diye. Ama cok otesinde psikolojik genclerin depresyonunu anlata bir filmmis. Guzeldi yine de. Pek aliskin olmasam da dillerine bazi yerlerinde turkce altyaziyi ingilizceye falan ceviriyordu beynim. :d çok beklentiyle izlenmezse güzel film. -spoiler- sonu beni benden aldı-apoiker bitti-
Cleage 561 YIL ÖNCE1YANITLA
hquinn
Iciniz disiniz çıkana kadar aglayabileceginiz psikolojik bir film
hquinn 295 AY ÖNCE0YANITLA
xcgm
Gerçekten harika bi film annemle babama izlettim babam bu çocuğu çok şımartmışlar al elinden bilgisayarı iki vur filan dedi gerçekten salakça yorumlardı ama bu filmde bi yönden herkes kendini bulambilir izlenmesi gereken bi film
xcgm 248 AY ÖNCE0YANITLA
dominic♥
Az önce tekrar izledim gözlerim hala ıslak ve sylwia dan hala on bin kat nefret ediyorum
dominic♥ 95 AY ÖNCE0YANITLA
NerdBoy
Çoğu anlamda Dominik'le benziyoruz Tek farkımız ben de gayim ama Bir kıza(Sylwia) karşı bi şeyler hissetmiyorum normal olarak Çok kafam karıştı yaa Şimdi Dominik biseksüel mi oluyor?
NerdBoy 185 AY ÖNCE0YANITLA
ja.mc.jp
İzlediğim harika filmlerden birisi filmin konusuna falan bakmadan izlemeye başlamistim normalde korku filmi izleyen biri degilim bir cesaret korku filmi sandim ve izlemeye basladim iyikide izlemisim
ja.mc.jp 409 AY ÖNCE0YANITLA
anxiety
çok güzel film ya en az 3 kere izlemişimdir
anxiety 735 AY ÖNCE0YANITLA
WomanHunt
3-4 kere izledim. Her defasında sonuna küfür ettim. Mükemmel bir film kalitesini kaybedeceğini saanmıyorum.
WomanHunt 125 AY ÖNCE0YANITLA
witchyy
Çok seviyorum bu filmi.
Gerçekten insanın içine işleyen ve üzen bir filmdir.
witchyy 835 AY ÖNCE0YANITLA
Ahucan
süper otesi
Ahucan 68 AY ÖNCE0YANITLA
dominic♥
Sonunda çok ağlamıştım. Ve Dominic'in sarışın olduğunu öğrendiğinde yıkılmıştım resmen. Bu çocuk siyah saçlı olmalı! O kıza da hala sinirliyim. Dominic bi tane ya
dominic♥ 95 AY ÖNCE0YANITLA
godlike
Gerçekten çok beğendiğim bir film kesin izleyin yani Dominic♡♡ gerçekten en sevdimgim filmler arasindaaa
godlike 745 AY ÖNCE0YANITLA