KAYIT GİRİŞ

13. Sezon 6. Bölüm

İhtiyarlar Meclisi

MicHael# Seviye 58

TARTIŞMALAR & TEORİLER

1 yıl önce - 1B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Creature
İhtiyar heyetinden ilk görüntüler geldi
Creature 861 YIL ÖNCE22YANITLA
Yusuf
12.Sezon 23.Bölüm loading...
Yusuf 991 YIL ÖNCE16YANITLA
PeterLore
Galatasaray Divan kurulunu kastettiler bence. Derin Galatasaray supernatural'ı da ele geçirmiş arkadaş.
PeterLore 341 YIL ÖNCE6YANITLA
Creature
Twitterda ciga'yı takip ediyor musun Emoji
Creature 861 YIL ÖNCE0
PeterLore
yok onu pek sevmem. Ftw, senfo, Mürsel 3lüsü iyi. bir de eski efsane qamber vardı Emoji
PeterLore 341 YIL ÖNCE0
Creature
Neden sevmiyorsun Emoji ibrahim abi adamın dibi be Emoji yakından tanıyorum kendisini Emoji
Creature 861 YIL ÖNCE0
PeterLore
bir kaç kere takip ettim baktım soğuk espiriler yapıyor. Bir kaç tespitine denk geldim beğenmedim öyle. karakterden kaynaklı değil iyi insandır tabi o ayrı.
PeterLore 341 YIL ÖNCE0
sorgunlua
oldu o zaman #ihtiyarlarmeclisiistifa
sorgunlua 251 YIL ÖNCE0
PeterLore
hop hop hop hop hop hop Lady Toni Bevell'a mıymıntı diyemezsin seni bundan men ederim. Emoji . Rezalet 11.sezonun başına gelen en güzel şey. My lady hizmetindeyiz my lady Emoji )
PeterLore 341 YIL ÖNCE4YANITLA
MicHael#
valla bu lady ise ben kral arthurum Emoji
MicHael# 581 YIL ÖNCE2
PeterLore
Tam bir hanımefendi o ses tonu,aksanı, o mavi gözleri maşallah. Adnan Oktar'a bağladım Emoji
PeterLore 341 YIL ÖNCE3
Death
Böyle saçma bir final beklememiştim hayatımdaki izlediğim en boş bölümlerden birisi diyebilirim.
Death 541 YIL ÖNCE4YANITLA
Rowena•
Aynen ya adamlar Tanrıyla Karanlığı bile barıştırdılar ama bi insana yenildiler.
Rowena• 291 YIL ÖNCE3YANITLA
witchking
Bölümün altında da yorum yazmıştım.bu ihtiyar heyetinin başındaki adam john winchester çıkacak bence.mary de geldi.dizinin mutlu bir sonla bitmesi için ailenin bir araya gelmesi lazım.zaten john'u hiçbir yerde bulamamış olmalarını dünyada olabileceğine yormuştuk.bu nedenle heyetin başındaki adam john winchester ve 12.sezon da son sezon olabilir
witchking 301 YIL ÖNCE2YANITLA
Chuckist
ihtiyarlar meclisi Gladyo için çalışıyor olabilir. Tanrı'nın yapacağı tek şey İskender Büyük'ü diriltip tekrar Polat Alemdar'ın karşısına çıkarmak olur. Öte yandan Dean ve Sam cennette Ömer babadan (polatın üvey babası) destek alabilirler. Crowley ise yanına Memati'yi alarak yine bizlere görsel şölen yaşatabilir. Çok heyecanlı bir sezon bizleri bekliyor........................ Haa unutmadan Süleyman Çakır ile Rowena arasında bir aşk bekliyorum.
Chuckist 371 YIL ÖNCE1YANITLA
Chuckist
Aynen bir de bunlar çıktı başımıza.. Emoji
Chuckist 371 YIL ÖNCE1YANITLA
Visur
şimdi milli güvenlik, sosyal bilgiler, hayat bilgisi, t.c. vatandaşlık ve insan hakları billgisi gibi derslerden öğrendiğimisss üzere ihtiyarlar heyeti/meclisi gibi kurumlar muhtarın yardımcılardır. bu aksanlı toni ablanın dediği üzere yaşlı biri bu bizim iki kardaşı istiyordu. demekki o yaşlı dayı harflerin adamları kurumunun muhtarı. emri bizim uzun adamdan almış olabilirler.

onca sene melek, tanrı, tanrının bacısı, cin, peri, şeytan, cadı vessaire uğraştılar falan ya bizim uzun adamın buna bir dur demesi gerekiyodu artık. bence 11 sezon boyunca çok bekledi bile.

en sonunda uzun adam emri verdi ve bu iki had bilmess kardeşin bizlere çektirdiği ısstırap sona erecek. helal sana ussun adam, allah senden razı ossun
Visur 761 YIL ÖNCE0YANITLA
quaddisin
Belkide yasli adam dedigi kisi ölüm olabilir.belli mi olur
quaddisin 101 YIL ÖNCE0YANITLA
JenAkleS
Yav varya başlıcam ölümünüze herşey ölüm ölüm yeter ya
JenAkleS 41 YIL ÖNCE0
JenAkleS
Harflerin adamlarından yaşayan en yaşlı kişi
JenAkleS 41 YIL ÖNCE0
quaddisin
Hahahahahaha.Ama bide soyle dusun ölüm heryerde ve heran gelebilir.Her canli birgun ölümü tadacak
quaddisin 101 YIL ÖNCE0
senaknck
Yalnı böyle deriz deriz ve sknuda efsane bi sezon ortaga çıkarsa... Bilemiyorum, spn'nşn sağo solu belli olmuyo
senaknck 41 YIL ÖNCE0YANITLA
groovy
Bugüne dek kahramanlarımızın düşmanları ya da uğraştıkları şeyler tamamiyle doğaüstüydü. Geride bıraktığımız final zirve boyutundaydı. Şimdi yakalanmak istenen hava tamamiyle insanlarla alakalı olacakmış gibi gözüküyor. Bakalım zaman ne gösterecek...
groovy 61 YIL ÖNCE0YANITLA
karafedai
Bence o kadar da mantıksız değil çünkü bu adamlar harflerin adamlarıyla bağlı olabilir. Bunlar dünya yok olurken bile korkmayıp hiç durdurmaya bile çalışmayan insanlar veya Nazi de olabilirler. Yani 12. Sezonu bekleyip görmeliyiz ön yargılı yaklaşmayalım
karafedai 91 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle