KAYIT GİRİŞ

Rob Benedict ile Geçen Sezon Hakkında

HakanYN'ye neden başkan diyoruz?

Yusuf Seviye 99

SERBEST KÜRSÜ

1 yıl önce - 4B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
hasan17
Kayseri ülkü ocaklarında da böyle hitap ederiz
hasan17 241 YIL ÖNCE10YANITLA
Monroe
Emmioğlu diyemeyeceğim için başkanım diyorum
Monroe 871 YIL ÖNCE7YANITLA
Downey
F-Cunku permaları güzel ve konuyu sevmedim ama yorum atasım geldi lol
Downey 501 YIL ÖNCE4YANITLA
Yusuf
Sevmedin demek peki.
Yusuf 991 YIL ÖNCE1
Downey
Daha klas konular açmalısın......
Downey 501 YIL ÖNCE1
Yusuf
Böyle yapacaksan zor
Yusuf 991 YIL ÖNCE1
Downey
Kırılacak bişey yok normal konuşmam bu benim herkesle böyle konuşuyorum sjsjsn
Downey 501 YIL ÖNCE2
Yusuf
Şöyle eğlenceli bişiler yapıyoruz yok ciddi olsa zaten yok, sana takıldım biraz o kadar ldfdsf
Yusuf 991 YIL ÖNCE1
Downey
Tamam sus uzatma didjjsnsbd
Downey 501 YIL ÖNCE2
Leamy
Konu hortladı Emoji


Leamy 705 AY ÖNCE4YANITLA
deanwin
hpgalwlfk G- Erdi dediği için Emoji ben demiyorum da erdi başlattı bu isi eray falan o çevre derdi başlarda selaaam olsun comedyen çocuk ulan cevap sıkkı otomatikman F oldu şuan hüzün
deanwin 561 YIL ÖNCE4YANITLA
H.Mustafa
Ben buralarda yeniyim ama biraz B birazda herkes tarafından başkanım deniyor bunu bozmak olmaz demi? Emoji
H.Mustafa 51 YIL ÖNCE3YANITLA
Justice.
Beyendim yusuf guzel fkddkdkxdk hakan abiyi sevdigimden tabi2.ssssss
Justice. 941 YIL ÖNCE3YANITLA
Daeva
ahahhahahah bence F Emoji
Daeva 741 YIL ÖNCE2YANITLA
Yusuf
Sen neden diyosun Emoji
Yusuf 991 YIL ÖNCE1
Daeva
boşver .d
Daeva 741 YIL ÖNCE2
Chuckist
Chuckist 375 AY ÖNCE2YANITLA
Brave
F- baska hic bir lakapla tanimadim onu. ben geldim herkes baskanim diyordu gidicem herkes baskanim diyor olacak .d
biraz da B var tabi Emoji
Brave 881 YIL ÖNCE2YANITLA
Lucistair
B tabiki ben sevdiğimden başkanım diyorum
Lucistair 731 YIL ÖNCE2YANITLA
Dilsad
Eray'dan kopya çekip başkanım demeye başladık bu da şıklarda olmalıydı Emoji
Dilsad 381 YIL ÖNCE2YANITLA
LİKEMGMT
O OOOOO İçimizden biri Halktan biri o bir başkan

!!!!!!''keşke anket sistemi geri gelse ''!!!!! Emoji
LİKEMGMT 721 YIL ÖNCE1YANITLA
h.potter
f-) Çünkü başkan Emoji
h.potter 415 AY ÖNCE1YANITLA
Ledger
herkes diyodu ondan ben.. sürü psikolojisi
Ledger 801 YIL ÖNCE1YANITLA
KorKro
O HAKAN BAŞKAN
o yüzden "B"
KorKro 111 YIL ÖNCE0YANITLA
scdean
off sanane be salak
scdean 291 YIL ÖNCE0YANITLA
Yusuf
Ölmüş konuyu niye diriltiyosun kardeş
Yusuf 991 YIL ÖNCE7
dragonfly
Bilmiyorum dkkddkjdjds
dragonfly 121 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle