KAYIT GİRİŞ

SDCC SPN PANELİNDE KANSAS SAHNE ALDI

Gelecekte kendinizi nerede görüyorsunuz?

Dom7 Seviye 10

SERBEST KÜRSÜ

2 yıl önce - 3B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Liberty
Ünlü düşünür arkadaşım Demet Akalın'ın dediği gibi '' evli , mutlu , çocuklu '' olarak görmediğim kesin.
Liberty 622 YIL ÖNCE7YANITLA
nnurselin
Ben ileride kendimi 9 eylül psikolojiden mezun olmuş hastamı dinleyerek görüyorum
nnurselin 692 YIL ÖNCE3YANITLA
Merveky
Mutlu oliyim,huzurlu oliyim birde üniversiteden mezun oliyim başka bir şey istemem Emoji D
Merveky 172 YIL ÖNCE2YANITLA
Surgeon
4 saat sonra kendimi yatağımda müzik dinlerken görüyorum. Bu da sayılır mı? Emoji
Surgeon 592 YIL ÖNCE2YANITLA
Moliarty
Kendimi gelecekte bankadan maaş çekerken görüyorum (muhendis olarak gormek isterim ama nasip)
Moliarty 972 YIL ÖNCE2YANITLA
Visur
öncelikle saçlarımın şu şekilde olacağını görüyorum. hayal kırıklıklarına vs girmicem. realist bir şekilde söylüyorum ki; ayda 3-4 bin tl maaş ile izlanda hayalleri kuran bi adam olacağım sanırım. belki davetshop'un SEO, reklam işlerine bakan bi adam olurum. o zaman belki daha yüksek maaş alırım, giderim izlanda'ya. yerleşemesem bile görürüm belki, umarım. daha fazlasını istemiyom olmasın.

edit: unutmuşum. belki bas gitar yada klavye çalmayı öğrenir kendi çapımda müzik yaparım.
Visur 762 YIL ÖNCE2YANITLA
YouLoST
hayalim google a adım yazıldığı zaman vikipedim çıkması yani ünlü olmak istiyorum
YouLoST 412 YIL ÖNCE2YANITLA
Selandra
İlerde ben kendimi -inşallah savcı yada hakim olarak görmek istiyorum. İddiaya girdiğim birini gömdüğümü görüyorum. Görüyorumm görüyorumm
Selandra 902 YIL ÖNCE1YANITLA
karadayı
Gelecekte kendimi güzel görmüyorum sefil it gibi sürünecem
karadayı 802 YIL ÖNCE1YANITLA
mervei
Mezar diyip geçmek geldi ama neyse Emoji
Çocuk sahibi olarak görmek istiyorum. Mesleki olarak da işimi iyi bir şekilde yapıyor olmak yeterli.
mervei 382 YIL ÖNCE1YANITLA
Leamy
Gelecekte ya evlenip mutlu olacagim.
Ya da kesin kedili teyze olurum ben Emoji
mahallenin cocuklari kacar benden Emoji haha
Leamy 702 YIL ÖNCE1YANITLA
jj.rk
Ben iyi bir üniversitede araştırma yaparken görmek istiyorum kendimi. Sınavlara çalışmak mülakatlar vs herşey bitmiş alanımda başarılı olmak istiyorum.
jj.rk 382 YIL ÖNCE1YANITLA
Cas❤
Ben ileride kendimi yatakta pinekleyerek spn izleyen bir sekilde goruyorum
Cas❤ 671 YIL ÖNCE1YANITLA
Melkor
Dışarıdan deli, içeriden alim yada
Aile, iş zımbırtısı.

Bu arada neden her kelimenin baş harfini büyük yazıyorsun?
Melkor 992 YIL ÖNCE1YANITLA
Ghoul
En kötü yrd.doç olarak bir fakültenin veya myonun müdürlüğünde veya Program-Bölüm başkanlığında
Ghoul 122 YIL ÖNCE1YANITLA
ynslvl
Gittigim zamana gore degisir Emoji
ynslvl 112 YIL ÖNCE1YANITLA
Lucitiel
Güzel bir konu.

Gelecek birazda bakış açısına bağlı. İlkokul zamanları avukat olmayı istiyordum, lisede arkeolog, bir aralar barista, şu aralar bireysel müşteri temsilcisi ve daha uzak gelecek için sensie olmak istiyorum ilerlediğim pervane-do sanatında.
Lucitiel 692 YIL ÖNCE1YANITLA
Dom7
Bende sana söylemedim kızma sakın arkadaş mesaj attığında saygısızlık demişti o yüzden dedim. Arkadaş dediğim de diğer sorumlu adı redist miydi redilist mi o işte neyse problem değil Emoji
Dom7 102 YIL ÖNCE0YANITLA
snayra
çok şey düşündüm ama gerçek olabılecegıne emin değilim sjdjd Emoji
snayra 132 YIL ÖNCE0YANITLA
Dom7
Karamsar Yapma Be Usta.. Umutta Bağlama Ama Yapacağına Eminmiş Gibi Saldır Bence Her İnsanın Yapamayacağı Şey Yok

İyi Düşünen Diğer Arkadaşlarıma Tebrikler Enerjileri Harika
Dom7 102 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle