KAYIT GİRİŞ

Rob Benedict ile Geçen Sezon Hakkında

Dünya Solaklar Günü

YasinStr Seviye 5

SERBEST KÜRSÜ

2 yıl önce - 2B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Thatcher
Ben hem solak hem de sağlağım, bug da kaldım Emoji o zaman Dünya Solaklar Günü kutlu olsun sadsadsafg
Thatcher 542 YIL ÖNCE3YANITLA
Visur
"Birleşik Krallık, ABD ve Avusturalya'da yapılan çalışmalar, solakların IQ açısından sağlaklardan sadece 1 puan önde olduğu görülmektedir ki bu, dikkate değer bir fark değildir. Solakların beyinlerinin yapısı, sağlakların beyinlerinin yapısından dili işleme, yönsel ilişkileri kurma ve duyguları işleme açılarından farklıdır. Solaklar bu açılardan daha çeşitli ve potansiyel olarak yaratıcıdırlar. Ayrıca müzik ve matematik konusunda da incelediğimizde, solak popülasyonun sağlaklara göre ufak bir miktar daha becerikli olduğu görülmektedir. Profesyonel orkestralar arasında yapılan bir araştırmada, dikkate değer miktarda fazla bir popülasyonun solak olduğu gösterilmiştir. Öyle ki, sağlaklar için tasarlanmış gibi gözüken keman gibi aletleri çalma konusunda bile solakların daha başarılı olduğu anlaşılmaktadır. Benzer bir biçimde, matematik konusundaki becerilerde de solakların önde olduğu görülmektedir."


Özet

Açıkçası, verdiğimiz bu bilgiler ışığında solak veya sağlak olmanızın bireysel olarak çok ciddi bir anlamı bulunmamaktadır. Sonuçta ne olduğunuzu sadece genleriniz değil, çevreniz, yani sonradan öğrendikleriniz ve deneyimleriniz belirleyecektir. Dolayısıyla bu yazımıza bakarak solaklar veya sağlaklar açısından genellemelere gitmeye çalışmak hataya düşmenize neden olacaktır.
kaynak: http://evrimagaci.org/makale/486
Visur 762 YIL ÖNCE2YANITLA
CupCake
Bilimsel olarak tespitlenmiş, solaklar daha zekiymiş şuymuş buymuş. Farkettiniz mi bilmiyorum ama bununla böbürlenen solaklar var. Ki-ironik olacak- benim sol elimle yazdığımı gören solaklar ''Aaa ben de solağım Ayşunur, ay çok zekiyiz eheh'' tarzı tümceler kurup, ne kadar zeki(!) olduğunu gösteriyor. Neyse la sağlaklar günü yok mu? Puhahah ezikler-ironiye gel- işte neyse çok konuştum bb
CupCake 802 YIL ÖNCE2YANITLA
YasinStr
Teşekkür ederim Solak olmak bir ayrıcalıktır ama herkes size de sormuştur Solakmısın Emoji sanki uzaylı gibi Emoji
YasinStr 52 YIL ÖNCE1YANITLA
Suprime
Solak deyilim ama kutlu olsun yinede yav sd.çsdsd Ben de zeki şeysi filan katılmıyorum ama öyle deniliyo bilemicem sd:ds:ds Hatta küçükken keşke solak olsaydım daha zeki olurdum diye düşünmüşlüğüm bile vardı be de.SD:DS.DS Sonra sınıftan sevmediğim bi arkadaşım solaktı dedim solaklar zeki filan deyil sd:sd.ds O günden sonra solaklar daha zeki şeysi bitmişti benim için Emoji Ffd.fd Dahada inanmam yani :SDds:Dds Bazı şeyleri Allah öyle yaratmış diyip geçmeli ya :SDds.ds
Neyse arkadaşlar kutlu olsun d:DSsdsd
Suprime 722 YIL ÖNCE1YANITLA
Melkor
Naapacağımızı şaşırmışız
Melkor 992 YIL ÖNCE1YANITLA
FeeLucky
SAĞ lağım fakat sol elle de yazabiliyorum o yüzden yalnızca kendimi tebrik eder yalnızca kendimin başarılarının devamını dilerim solaklar günüm kutlu olsun bencillikten öliciğim
FeeLucky 712 YIL ÖNCE0YANITLA
Rihastle
Bende solağım , Solaklar günün kutlu olsun Hasanım Emoji tşk bilgi için
Rihastle E2 YIL ÖNCE0YANITLA
Favim
Dünya sokaklar günü diye okudum bi an Emoji Solaklar günün kutlu olsun o zaman Emoji
Favim 382 YIL ÖNCE0YANITLA
karadayı
Ben genellikle hep sol elimi kullanırım ama sol elimle yazı yazamıyorum Emoji Biraz sağlaklık da var anlaşılan öyle gün varsa Dünya Solaklar Günü kutlu olsun Emoji
karadayı 802 YIL ÖNCE0YANITLA
ayseegul
Sağlağım ben lakin "Dünya Salaklar Günü" diye okudum. Tövbest. Uykumu açamadığımdan herhal asuzduxfcu.
Nyse sz solaksnz glb bn gdym. Ktlu olsn, ii gnlr.
ayseegul 802 YIL ÖNCE0YANITLA
Kaann
Küçükken solaktım, Ben aslında sağlağım ama solumlada yazıyorum demeyen doğuştan solak olan arkadaşlar sizede selam Emoji
Kaann 142 YIL ÖNCE0YANITLA
dromak
Vay bizim için gün ayırmışlar cok mutlu oldum şu anda ağlayasım geldi Emoji
dromak 152 YIL ÖNCE0YANITLA
Aredhell
eğer iki elini de eşit seviyede kullanabiliyosan "Ambidexter" kategorisine giriyosun ama eşit kullanabiliyosan.
bide "cross-dominance" durumu var onda da farklı işleri farklı ellerle yapıyosun mesela sağ ile yazıyosun sol ile başka şeyler yapıyosun falan...Her neyse tekrar kutlu olsun solaklar günümüz:D
Aredhell 542 YIL ÖNCE0YANITLA
TheKing
solum öldürür sağım süründürür xd
TheKing 892 YIL ÖNCE0YANITLA
Justice.
Bende solagim tenk yu hdjd
Justice. 942 YIL ÖNCE0YANITLA