KAYIT GİRİŞ

Supernatural ve Smallville Crossover'ı

Dünya Savaşı Z (World War Z)

ErdiDSC Seviye 88

SİNEMA & TELEVİZYON & MÜZİK

3 yıl önce - 1B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Melkor
harika filmdi mükemmeldi en iyi zombi filmlerinden
Melkor 993 YIL ÖNCE2YANITLA
sinemgfb
aha izledim de yorum yapmadım.. Emoji oldu mu olmadı.. hemen yapayım yorumumu sıcak sıcak.. fıtıfıtıfıtı...

şimdi o kadar bekledim, bu muymuş lan! dedirtti resmen.. ne yalan söyleyeyim daha korkutur ürkütür titretir diye bekliyordum ki, film bitince hani lan devamı yok mu bunun? diye apışıp kalıyo insan..
90 dakkanın 60 dakikasında olayı çözüyor brad amcamız.. ha oyunculuğu yine yakıyor o ayrı.
ya da şöyle de olabilir, beklentim fazla yüksekti ve ben dünyada izlenmedik zombi filmi bırakmadığım için artık tatmin etmiyor da olabilir.. birazda zombi sorununun çözülerek bittiği yegane film olduğu içindir..
yine de beklediğimi vermedi film.. izlenilebilir olsa da kısa sürdü, aksiyon yoktu, zombiler bi acayipti.. acayip bi filmdi la..
sinemgfb 753 YIL ÖNCE2YANITLA
Yusuf
Güzel film korkunç değil ama sonuçta gerilim çok yüksek, klasik Amerika'da başlar her şey falan filan işte ama filmde güzel mesajlar veriliyor Gerry'nin İsrail'li askeri bırakmaması ve düğümleri falan çözmesi hoştu zaten en sonda Ailesine kavuştu ortaya güzel bir tablo çıktı diyelim.
Yusuf 995 AY ÖNCE1YANITLA
RuLing
Geçen gün fragmanını izlemiştim ve çok beğenmiştim. Ben de merakla bekliyorum Emoji
RuLing 493 YIL ÖNCE0YANITLA
Spn1905
Gelse de izlesek. Umutluyum bu filmden
Spn1905 903 YIL ÖNCE0YANITLA
sinemgfb
Zombination manyağı olaraktan izlenmedik zombi filmi bırakmayan benim, bu filmi hele ki içinde brad pitt barındıran bu filmi 4 göz 5 kulak 6 burunla beklediğim doğrudur..
sinemgfb 753 YIL ÖNCE0YANITLA
SHADOW
Zombie filminin bu kadar iyi olabileceği kimin aklına gelirdi ki Emoji
SHADOW 53 YIL ÖNCE0YANITLA
Seraphim
Çok eleştri almış hayret ettim. Filmde süper bir emek var filmin teması da gayet mantıklı. Başrolde Brad Pitt var nasıl kötü dersiniz bu filme Emoji İzlediğim en sağlam bilimkurgu filmi açık ve net. Resident Evil serisinden daha çok sevdim bunu.
Seraphim 187 AY ÖNCE0YANITLA
beyzasvm
bu filmi çok beğenmiştim, favori filmlerimden Emoji
beyzasvm 293 YIL ÖNCE0YANITLA
Galadriel
Sanırım şu an filmi tek beğenmeyen benim. Emoji Fragmanından izlediğim kadarıyla beğenmedim artık bu tür filmler sıkıcı gelmeye başladı, klasik Amerikan aksiyon-zombi filmlerinden biri gibi gözüküyor. Şu anda vizyondaki ve vizyona girecek birçok filmden iyi belki ama bir Resident Evil heyecanı uyandırmadı bende. Ancak yine de Brad Pitt'in hatırına kendisini kırmayıp gidip bir izleyeceğiz.

Paylaşım için teşekkürler. Emoji
Galadriel 183 YIL ÖNCE0YANITLA
Voldemort
how it should have ended kanalının kendisine güzel bir son biçtiği güzel filmlerden Emoji
https://www.youtube.com/watch?v=Ow2Uh51IMh4
Voldemort 731 YIL ÖNCE0YANITLA
nnurselin
Ya zombi aşkımı arttırdılar ya çok güzel bi filmdi Bradcim yine harikaydı izleyin, izlettirin derim Emoji
nnurselin 691 YIL ÖNCE0YANITLA
omega3
Bu filmin yarısını izlemiştim ve çok beğenmiştim. Okulda izlemiştik Emoji
omega3 381 YIL ÖNCE0YANITLA
aryemu§
Bu filmi izlediğim dönem Game of Thrones'un kitaplarını okuduğumu ve filmdeki bir sahneyi kitaptaki bir olayla çok benzettiğimi anımsıyorum.(Belki de benim paranoyaklıgım)
O yüzden pek heyecan uyandırmadı bende. Ama yine de 10 üzerinde 7 yi hak eder.
aryemu§ 492 YIL ÖNCE0YANITLA
Jnsenfact
Tam olarak şimdi daha yeni izledim ve cidden aşırı derecede tavsiye ederim. Hayatımda izlediğim en mükemmel en ekşınlı en sağlam 2-3 filmin arasına girdi diyebilirim.
Jnsenfact 633 YIL ÖNCE0YANITLA
berk.
Her şey güzelde sur tırmanma bölümü saçma olmuş.
berk. 33 YIL ÖNCE0YANITLA
-Okeanos
Ne filmdi be sfsdffg gerçekten en iyi zombi filmlerinden biri *-* Brad Pitt mükemmel bir oyunculuk sergilemiş 2.filmini sabırsızlıkla bekliyorum Emoji
-Okeanos 552 YIL ÖNCE0YANITLA
jens_love
en iyi zombi filmlerinden biriydi harikaydı ve sanırım ikinci bölümüde gelecek Emoji
jens_love 272 YIL ÖNCE0YANITLA
magic
Dedimki Brad Pitt ve zombiler e daha ne olsun diyerek kalktım sinemasına gittim sonuç beğenmedim.Şöyle beğenmedim senaryo çok klasik geldi tamam zombiler var zaten olay belli ama olmadı bu kadar büyük beklentileri karşılamadı bence.Zaten sürekli Amerika ve İsrail reklamlarıyla dolu bir filmdi gerçekten o noktalarda çok bunaldım çünkü fırsat buldukça gözümüze sokmuşlardı.İşte idare eder bir filmi.
magic 53 YIL ÖNCE0YANITLA
kelebekk
World war Z #love# the walking dead
kelebekk 72 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle