KAYIT GİRİŞ

Supernatural ve Smallville Crossover'ı

Destiel mi Megstiel mi?

Cemree Seviye 8

TARTIŞMALAR & TEORİLER

3 yıl önce - 14B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
ErdiDSC
Tabikide Destiel Emoji Emoji
ErdiDSC 883 YIL ÖNCE11YANITLA
sinemgfb
just, kill me!!.. right now!!..

şu forumda destiel i destekleyen fan var mıydı la Emoji Emoji hele de erdi sen.. yapma bunu yapma bunu... Emoji
sinemgfb 753 YIL ÖNCE9YANITLA
Nazmi
Şimdi bir Destiel var bir de Dean/Castiel var Emoji .Eğer dostluktan ibaretse Destiel ama aşk meşk olaylarıysa tövbesiteyşın Megstiel işi riske atmadım Megstiel dedim ben Emoji
Nazmi 463 YIL ÖNCE8YANITLA
bordoje
Destiel'in yerine ne tutar? Destiel. Emoji Emoji
bordoje 273 YIL ÖNCE7YANITLA
mishmash
Destiel. Açıkçası Megstiel ile Destiel'i karşılaştırmak bile saçmalık bence. Ve de kanka olarak filan da demiyorum, Meg ve Cas'i bir arada nasıl düşünürseniz Dean'le Cas'i de öyle düşünüyorum. Bunda hiçbir sakınca yok ve eğer o resme kötü dediyseniz, tumblr'a girmemenizi tavsiye ederim. Ayrıca da bence Destiel'i eşcinsel olarak (ki eşcinsel bile değil, çünkü diziye göre Dean kesinlikle kadınlardan hoşlanmakta o yüzden Dean'i biseksüel, Cas'i ise şahsen ben demiseksüel olarak görüyorum ama o daha yoruma açık bir konu tabi) görmeye alışın derim, en kötü 10. sezonun ortalarında veya sonlarına doğru o yola girileceğine eminim, çünkü mantıklı düşünüp beynimizin homofobik kısmını devre dışı bırakırsak Dean ve Cas'in hikayesinin başka bir sona gidemeyeceğini görürüz. Benim fikrim bu, birilerinin kafasını bulandırdıysam da özür dilerim ama cidden bu kadar da homofobik olmayalım.
mishmash 23 YIL ÖNCE7YANITLA
tactsfake
kimin neyi " ship'lediğini " inan önemsemiyorum ancak hayranların Dean karakterini zorla biseksüel yapmaya çalışmasına, dayatmasına hafiften kıl olmaya başladım ve bunun homofobiyle de ilgisi yok zira gay ve ya biseksüel bir karakteri hayranlar sırf bir başka karakterlerle yakıştırıyorlar diye zorla straight yapmaya, dayatmaya çalışsaydı buna da kıl olurdum zira cinsel yönelim sonradan değişen bi şey değil ancak günümüz dünyasında ne yazık ki ergenler ( hakaret değil canım yaş anlamında ) cinsel yönelimleri, lgbt'i tumblr gibi yerlerden öğrendikleri içjn cinsel yönelimin değişebilen elastik bir şey olduğu sanrısına kapılıyorlar.

Dean ' bi ' bir karakter değildir Cas gelene kadar kimse onun bi olduğunu iddia etmemişti hayranlar baktılar olmuyor istediklerini alamıyorlar o zaman bu kesin bi demeye başladılar. Eğer Dean bi olsaydı onu en azında tek bir ' gerçek ' bi sahnesinde görmemiz gerekirdi ancak sizin ' destiel sahnesi ' dediğiniz şeylerden, sahnelere kendinizin yüklediği anlamlardan bahsetmiyorum ' gerçek ' bir sahne diyorum. ( Hatta Dean bir erkeğin ondan hoşlanmasından bile hoşlanmıyor ki bunu dizide de gördük, biri ona asıldığında ya da Sam ' le sevgil zannettiğinde sinir oluyor adam )

Bundan sonra da " Destiel " gerçek olmayacak zira Dean Cas'ten önce de sonra bi değildi. Cas diziye gireli 7 sene oldu eğer öyle olması planlansaydı şimdiye kadar çoktan o yola girilmesi gerekirdi ayrıca dediğim gibi eğer biseksüel olsaydı Cas'ten önce de öyle olması gerekirdi kaldı ki Cas bile insanken gidip bir kadınla beraber olmuştu kısacası Destiel, Wincest ve türevleri yapımcıların daha fazla ilgi ve reyting uğruna kullandıkları araçlar. Bu bir pazarlama stratejisidir insanlara asla gerçek olmayacak şeyler için umut verir, pazarladığın şeye sadık kalmalarını sağlarsın ancak istediklerini asla vermezsin ve bizim yapımcılar yer yer " fanservice 'in " suyunu çıkararak ne kadar harika " satıcılar " olduklarını defalarca gösterdi.

Ve bunun homofobiyle bir ilgisi yok zira lgbt ' ye ve dolayısıyla cinsel yönelimlere gerçekten saygı duyan insanlar cinsel yönelimin sonradan değişen bir şey olmadığını gayet iyi bilirler ve heteroseksüelliğe de aynı derece saygı duyarlar çünkü insanların çoğu farkında olmasa da ( hatta bazı lgbt üyelerinin bile ) heteroseksüellik de " gökkuşağındaki " renklerden biridir.

Bu yorumu da ' atar ' olarak görmemeni temenni ederim son zamanlarda pek çok hayran Dean'e biseksüelliği dayatmaya çalışıyor ve bu yanlış ve hiç etik değil yukarda da dediğim gibi eşcinsel bir karaktere zorla biseksüelliği heteroluğu dayatmaya çalışsaydılar aynı şekilde tepki verirdim.
tactsfake 845 AY ÖNCE2
Zulserk
@tactsfake Ne de güzel anlatmışsın, helal olsun krdş Emoji ***alkışlayan emoji***
Zulserk 775 AY ÖNCE1
Crowleyxx
Ya benim anlamadığım, Destiel denince akıllara neden Misha ve Jensen'ın geldiği? "Ay çocukları var Emoji " nasıl bir tepki? Hey, olmayan insanlardan bahsediyoruz. Rahat olun biraz?
Crowleyxx 102 YIL ÖNCE5YANITLA
Sunema
Erdi yanlız değilsin Emoji
Ama ciddi ciddi Meg'i sevmiyorum.Ve Destiel forever diyorum.
Herkesin tercihine saygım var tabi Emoji
Sunema 373 YIL ÖNCE5YANITLA
sinemgfb
Oy ben nedem nasıl edem, başım alıp nire gidem.. Destiel diyorlar hala.. Destieli bir görselde google'lasalar ya.. Emoji
sinemgfb 753 YIL ÖNCE4YANITLA
CerenSpn
Tartışmasız Destiel
CerenSpn 123 YIL ÖNCE3YANITLA
Megstiel
ben zaten megstiel'im sorun yok Emoji
Megstiel 283 YIL ÖNCE3YANITLA
ErdiDSC
Bizde ona okey diyok abla zaten, başka türlü aman dağlara taşlara QW:eWQE:DS:FDSF:sdF:
ErdiDSC 883 YIL ÖNCE3YANITLA
Antidote
Kıvırrrrrrrr Emoji :D...
Antidote 343 YIL ÖNCE3YANITLA
Crooked
Eğer ikisi arasında bir seçim yapılacaksa kesinlikle Megstiel derim..Dean ın yanına alımlı harbi bir kız yakışır Emoji Destiel i yakıştırmıyorum birbirlerine olmaz yani onlardan dost olur kanka olur kardeş olur yani Emoji
Crooked 112 YIL ÖNCE2YANITLA
Glambert
ELİFSTIEL.
Glambert 5311 AY ÖNCE2YANITLA
sinemgfb
Öyleyse tüm siteye tarafımca armağan olsun,
ARMAĞAN (:
sinemgfb 753 YIL ÖNCE2YANITLA
Zatarra
Meg den her zaman nefret etmişimdir ölmesi açıkcası beni hiç üzmedi.O yüzden tabiki de Destiel.
Zatarra 613 YIL ÖNCE2YANITLA
Gizem
Aynı gifi görmüş olabiliriz Emoji

Destiel şimdiye kadar aday olduğu çok az anketi kaybetmiştir, son olarak kazanılan anket; Dean & Castiel Win Zimbio's 2013 TV Couples March Madness Challenge!

Bir de Meg için yas tutan bir tek ben değilmişim çok sevindim buna.
Gizem 943 YIL ÖNCE1YANITLA
supernic8
DESTİEL Emoji
supernic8 23 YIL ÖNCE1YANITLA
Megstiel
nickden anşalılacağı gibi megstiel Emoji
Megstiel 283 YIL ÖNCE1YANITLA
bordoje
Dean Castiel anlamında şeker.
bordoje 273 YIL ÖNCE1YANITLA
Daha fazla yükle