KAYIT GİRİŞ

Supernatural ve Smallville Crossover'ı

Demi Lovato

Mollary Seviye 55

SİNEMA & TELEVİZYON & MÜZİK

3 yıl önce - 14B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Mollary
En azından uğraş var Emoji
Mollary 553 YIL ÖNCE3YANITLA
Melkor
bunların hepsi aynı
Melkor 993 YIL ÖNCE2YANITLA
Nazlı1907
ben demiyi çok seviyorum ya duvarımda posterleri falan var Emoji benim yanımda demiye laf atan biri oldumu hiç tereddüt etmeden kavga ederim yada tartışırım çünkü demi konusunda çok hassasım Emoji deminin şarkılarını dinlerken kendimi mutlu hissediyorum ve yalnız olmadığımın farkına varıyorum Emoji Sonuna kadar DEMİ LOVATO !!!!
Nazlı1907 423 YIL ÖNCE1YANITLA
sleeper
bir sey anlamadım klipten. sözlere bakıyorum ayrılık ve hüzünlü sözler, diğer tarafta şarkı sözleri ile alakası olmayan bir video klip ve enstrümanlar.
sleeper 712 YIL ÖNCE1YANITLA
Hunter_O6
Klibi falan bence çok güzel olmuş şarkı zaten çok güzel ben çok beğendim Emoji
Hunter_O6 42 YIL ÖNCE1YANITLA
B'Sasha4
Stay Strong deyişine kurban Emoji
B'Sasha4 283 YIL ÖNCE1YANITLA
CassLife
vaaayy burda Lovaticlerde varmış hmmm Emoji
CassLife 122 YIL ÖNCE1YANITLA
Sule-krlr
Demi'yi gerçekten çok seviyorum.Her ağladığımda bir Paradise'yi bir de Skyscaper 'i dinlerim. Benim için çok özeldir yeri.
Sule-krlr 123 YIL ÖNCE1YANITLA
Mollary
teşekkür ederim o zaman Emoji
Mollary 553 YIL ÖNCE1YANITLA
Kratos
Bütün albümlerine bayılıyorum ama Don't Forget ve DEMI nin yeri bende ayrı Emoji Bir Lovatic olarak onunla gurur duyuyorum, her ne kadar her fandomda olduğu gibi bizimkinde de her gördüğü şeyle stay strong diyenler olsa da her zaman bendeki yeri ayrı olan ve ayrı olacak olan mükemmel sesli kadın Emoji <3<3 Emoji
Kratos 72 YIL ÖNCE1YANITLA
Parmida
Onun için ölürüm deseem ?
Parmida 33 YIL ÖNCE1YANITLA
acelbayar
iltifat ettim zaten Emoji
acelbayar 33 YIL ÖNCE1YANITLA
TheFenty
Aynen Orayı Bende Anlamadım Emoji
TheFenty 582 YIL ÖNCE0YANITLA
mishunter
ben kesinlikle bi lovatic im.demi yi de şarkılarını da çak seviyorum
mishunter 262 YIL ÖNCE0YANITLA
Xandra
Ooooo Confident çıktı siz hala DEMI'de kalmışsınız
Xandra 104 AY ÖNCE0YANITLA
PsycoGirl
Çok sevdiğim bir hatun ^^ Tüm şarkılarını ezbere bildiğim ^^ ♥
PsycoGirl 471 YIL ÖNCE0YANITLA
SPNGönül
4ever Lovatic!<3
SPNGönül 41 YIL ÖNCE0YANITLA
Kardeşim
Ergenken bu kizi cok dinlerdim
Kardeşim 297 AY ÖNCE0YANITLA
TheImpala
aşkimmmmmm Emoji
TheImpala 93 YIL ÖNCE0YANITLA
MisakiMei
Idolum be ♡♡♡
MisakiMei 735 AY ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle