KAYIT GİRİŞ

12. Sezon 7. Bölüm Replikleri

Dedikodu Kazanı

Gülay_J Seviye 64

SERBEST KÜRSÜ

3 yıl önce - 25B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Gülay_J
Merhabalar bayram özel Kazan Ana Haber Bülteni'ne hoş geldiniz. Emoji

Karşınıza yine Supernatural Turkey ailesinin bir haberiyle geleceğiz. İlginç olaylara ve olay zinciri sizi yer yer şaşırtıp yer yer güldürecek. Bu haberi sizlere söylememem için Yönetimce rüşvet teklif edildi. Ama biz halkın habercisi olarak dürüst haberciliğimizden ödün vermedik. Eğer siteden ayrılırsam bilin ki bunlar baskıcı güçlerin işidir. Tıpkı ErdiDSC'nin ayrılması gibi. Kendisi bu haber uğruna kendini feda etmiştir. Teşekkür eder ve haberimizin ayrıntılarına geçiyorum.

Bölüm 1 - Pazarlıkta sınır tanımadılar.

ŞOK ŞOK ŞOK ! Pazarlıkta sınır tanımadılar.

Sitenin vazgeçilmez üyeleri ve yönetimden bir kaç arkadaş birleşip büyükbaşa girmişler. Bu arada girmişler derken Dexter olayı yanlış anlayıp tekme tokat hayvancağıza dalmış. Dexter ile hayvancağızı J2Castiel ayırmış. Ortalık durulduktan sonra sıra kurbanlık bakmaya gelmiş.

HakanYN: Bu değil. Ben farklı bir şey istiyorum. Bu da değil. Bunları herkes alıyor. Bu hiç değil. Bu sıradan. Hiç bir işe yaramaz, sıradan. Beni anlamıyorsunuz, bu değil. Daha farklı, karın doyuracak bir şey. Bunlar hiç bir şey değil. İşte bu !

ayhankuru: Görende Ali ağaoğlu Apartman yapıyor sanacak. Bir seçemedi.
Bobby: Oh çok şükür ! Selamın aleyküm usta.
Zafi: Aleyküm selam koçum.
ErdiDSC: Aha koçum dedi. Abi niyeti bozmuş, Eray'ı da satar abi.
HakanYN: Tövbe tövbe. Abi sen boş ver bunu ya. Biz kurbanlık alacaktık da. Sen bu ineği kaça bırakırsın bize ?
Zafi: 50 amulet 50 tişörte bırakırım. O da sizin güzel hatrınıza.
HakanYN: Oooo çok dedin usta. Gel bunu 40 amulet 20 tişört yapalım.
Zafi: Yok abi bize gelişi 45 amulet 40 tişört.
Bobby: Gel güzel abim seninle anlaşalım biz. Şimdi biz zaten 7000 kişi girdik bu hayvana. Düşün o kadar paramız yok. Ama sevaptır, keselim dedik. Zaten rüyamızda bile göremiyoruz eti. Geçen gün kardeşim Mollary, abiii bizim neden etimiz yok dedi. Cevap veremedim. En küçüğü Reverie ise Et ne dedi. Sen düşün. Şu fakirlerin duasını alırsın abii.

Zafi ağlamaklıdır dayanamaz ve "Tamam tamam. Al götür para da istemem." der.

Hayvanı alırlar kamyona yüklerler o arada Zafi ile muhabbet ederler. Daha sonra HakanYN Mercedes'le gelir ve binip giderler.
Tabii mağdur Zafi olayın farkına çok sonra varır. Kandırılmıştır..
Site cemaati büyükbaşı beleşe getirmenin şaşkınlığı içerisinde konuşurlar. Eray ise "Hah bunlar benim için basit şeyler. Geçen gün arkadaşa beleş ev aldım. Arabada "Yok artık , yuh sesleri." yükselmektedir. Eee bunlar buradaysa hayvanla kim uğraşıyor diye sorabilirsiniz. Tabii arabaya sığamadıkları için bir kaçı kamyonla gitmiş. Hatta cagdas96 ile ErdiDSC kasada hayvanla gitmek zorunda kalmış. ( Yazık hayvancağıza.)

cagdas96: Bu ısırmaz demi ?
ErdiDSC: Abi bu köpek mi ki ısırsın ?
Tabii bu arada hayvan kesileceğini anlamış olsa gerek ki huysuzluğa başlamış. Kamyon kasasında bir ErdiDSC ye bir cagdas96 ya gidiyor. Gören kamyon değil halı saha sanacak. Tam cagdas96 köşeye sıkışmıştı ki
ErdiDSC : Heyyy inekk ben Batmannibal'ım önce seni döver sonra yerim.

Tabi hayvancağız , "Ne diyor bu ?" dercesine ErdiDSC'ye baktıktan sonra üzerine saldırmaya hazırlanıyordu ki arabanın durmasıyla kurtulmuştu. Tabi bu arada ErdiDSC imana gelmiş hatim indiriyormuş. Ve sonra taksiye binip sakince Spnevine gitmişler.

Bölüm 2- Davul Çalmasını sizden öğrenecek değiliz.

Eve gidince davul, zurnalarla karşılanan Spn ahalisi önce şaşırmıştır. Daha sonra tanıdık simaları görünce rahatlamışlardır. Ortalığı gümleten yani davulu çalan Nazmi'den başkası değilmiş. (Kızanda şopar kanı var.) Zurna'yı çalan TECHNO ise morarmıştır. Sanırım ilk defa zurna çalıyordu. DoctorWho ise bilincini yitirmiş şekilde moonwalk yapıyordu. Bilincinin yitik olduğu kanısına "Spn yoluna le Spn yoluna... Bu sevdalar boşuna le bu sevdalar boşuna.." türküsünde moonwalk yaptığı için vardık. Kendisine acil şifalar diliyoruz. Emoji

Bu arada onlar daha eve giriş yapmadan evi bir telaşe almıştır.

Hopewell: Erdi aşağıda ne yapıyor ya ? Çıksın yukarı perdeler asılacak daha.
Gülay_J: Bilmiyorum ki ya. Kendini kaptırmıştı en son halay çekiyordu. Ablam gidip Erdi'yi çağırır mısın ?
Reverie, Mollary, Rozerin, ayseegul, KübraC : Tamam abla.
Gülay_J: Şimdi sakin olun. Sadece biriniz seslenin. Ya da Gözde sen seslen. Yoksa binayı inletirsiniz siz.
sinemgfb: Şu bilgisayara son parçayı da taktım mı tamamdır iş.
Spn1905: Sinem, n'apıyorsun sen ya ? Yardım etmiyorsun hem de ortalığı dağıtıyorsun. Bir dur ya bir dur. Evde elektronik alet bırakmadın.
sinemgfb: Temizlik yapmayı sizden mi öğreneceğim. Biz temizlik yapmasını da biliriz.
Rozerin: Sinem abla bağladı yine siyasete. Emoji
Marla: Gençler tozlar bitti. Şimci keşkek yemeye gidiyorum ben.
Hopewell: Sırası mı şimdi ? Tüm her şeyi bana yaptırdılar abla diye. Bel kemiğim vücudumu terk etti. Sol bacağım travma geçiriyor. Kolumda uyuşma var. Ayyy bana bir haller oluyor. Gülayyy yetişşş tansiyonum düştü, şoka girdim , emboli oldum Gülay. Yetiş !
Reverie: Biri kolanya getirsin.
Gülseren kolanya bidonunu kaptığı gibi getirmiştir.
sinemgfb: Öhhh damacana ile getirseydin. Pompa da koyardık, dökmesi kolay olurdu.
Hopewell: Ayyy ben ölüyorum diyorum bunlar ne diyor ?

Marla elinde keşkek kazanıyla ve kaşıkla gelir ve "Ne oluyor ?" der.

Gülay_J, SPN markete kadar gitmiştir. Marketten dönerken River'a acil müdahale malzemelerini getirmesini söylemiştir. Tabii River dergilerde gösterdiği üstün performansını bunun için de kullanmış. Kamyona eczaneyi taşıyıp eve getirmiştir. Halbu ki Gülay ondan sadece tansiyon aleti , enjektör ve bir iki ilaç istemiştir. River'ın tepkilere cevabı ise "Acil müdahale malzemelerini sizden öğrenecek değilim." olmuştur.

Gülay_J: Neyse ALLAH'tan hastaneyi söküp getirmemiş.
River: Ne yapsak yaranamadık ya. Yaranamadım yavrum yaranamadım. Ne yaptıysa bana dayanamadım. Kaldırdım göbeği bak hoppa. Döktürürsem öyle bana bakma.
Mollary: Büşra'yı da kaybettik. Hayırlı olsun.

Hopewell sakinleştiricinin verdiği baygınlıkla, "Ne Büşra mı kayboldu ? Ayyy ben nerelere gidem ?" diye sayıklıyordu.
Sunema, o zaman işler bize bakar deyip herkesi organize etti ve bitirdi temizliği. Bu arada aşağıda da olaylar durulmamış. TECHNO ve Nazmi gaza gelip Beşiktaş Marşı çalmaya başlamış. ErdiDSC, cagdas96 da bunu duyunca Fener Marşını söylemişler. Tabii olayın farkına varan Spn1905 gitmiş seyyar patatesçiden megafonu alıp bağıra bağıra Galatasaray Marşı söylemeye başlamış. (Gülay_J o ara Hopewell'la ilgileneceğim diye dünya ile irtibatını kesmiş.)

Neyse olaylar bir şekilde durulmuş herkes köşesine çekilmiş. Tabii hayvanı bahçeye bağlamışlar. Başına nöbetçi olarak ErdiDSC ve cagdas96 'yı dikmişler. İlk nöbet Çağdaş'ınmış. Sorunsuz bir şekilde geçmiş ve Erdi'yi uyandırıp nöbeti devretmiş. Tabii garibim uyku sersemi uyanmış 15 dakika sonra yine uyumuş.

Bölüm 3 - Kaçan Kovalanır, Kovalayan Kaçar.

Erdi uyumuştur uyumasına ama 1 saat sonra uyanmak zorunda kalmıştır. Çünkü ensesinde bir nefes hissetmiş, ardından boynunda bir dil. Erdi'den tık yok 'Iııı bi git ya' gibi tepkiler vermiş. En sonunda bir "Möööö!" sesiyle yerinden zıplamış. Bir de ne görsün hayvan ipini koparmış, Erdii'nin tepesinde. Tabii gitmemiş de hemen. Bunu Erdi ile kamyonda yaşadıkları münasebete bağlıyoruz. Erdi çığlığı basınca hayvan zıplamaya ve bağırmaya başlamış. Bunun üzerine herkes uyanmış. Çağdaş pijama çorap inmiş aşağı. Hayvanı görünce bağırmış. O bağırınca hayvan korkup kaçmaya başlamış. Peşinden Erdi ve çoraplı Çağdaş koşmaya başlamış. Daha sonra onlara Hakan, Nazmi, LordMaxim , Freedom ve niceleri de katılmış. Hatta bir ara Hopewell'ı elinde oklava ile koşarken görenler olmuş.

Hayvan can havliyle 24 saat açık olan Can'ın yerine dalmış. Tabii o sırada da Skrillex, sherlock, tunahanli okey masasını kurmuş 4. 'yü bekliyorlarmış ki o 4. de gecikmedi. Karşıdan gelen Hüsamettin (Erdi ona bu isimle sesleniyor inek olmasına rağmen.) direkt okey masasına dalmış. Masadakiler her biri bir yana savrulmuş. Daha sonra Hüsamettin "Pardon !" dercesine bakış atıp çıkmış. Bu arada soluk soluğa olan Spn ahalisi kahveye gelmiş.

ErdiDSC: Abi Hüsamettin'i gördünüz mü ?
Skrillex: Hüsamettin mi ? O kim oğlum ?
ErdiDSC: Abii bizim Hüso , kurbanlık.
Skrillex: Lan işsiz hayavana isim mi taktın ? Yiyince de "Hüsamettin'in eti de iyiymiş. "mi diyeceksin ?
ErdiDSC: Abi dalga geçme de gördün mü ?
Skrillex: He gördüm demin buradaydı.
sherlock: Okeye 4. bekliyorduk. Onun için geldi. Ama işi çıkınca gitti.
ErdiDSC: He tamam abi sağ ol.
tunahanli: Tamam dedi ya. Adam uçmuş. Ne kullanıyorsa ben de ondan istiyorum.

SPN ahalisi Hüsamaettin'in peşine düşerken ortalık da karışmıştır. Herkes kayıp Hüsamettin'i arar. Ama nafile. Giden gitmiştir. Mahalleli yorgun bitkin evlerine dönmüştür.

Bölüm 4 - Kaçtı hayvan Erdi oldu Kurban.

Eeee hayvan gitti. Ne keseceklerini düşünürler kara kara. Her kafadan bir ses çıkmaktadır. En güzel fikiri daha doğrusu kabul edilen fikri Çağdaş vermiştir.

cagdas96: Hüsamettin'i Erdi kaçırdı demi ?
HakanYN: Hüsamettin ne ya ?
ErdiDSC: Ne alaka oğlum ya ? Ben mi kaç dedim. Ayrıca ayıp oluyor başganım. Beni geçtim. Hüso'ya ayıp.
HakanYN: La havle.. Eeee Çağdaş devam et.
cagdas96: Heh madem Erdi kaybetti. O zaman biz de Erdi'yi keselim. Önemli olan niyet.
ErdiDSC: Neynnn ! Tövbe tövbe ! Oğlum manyak mısın sen ? Ne içtin ?
HakanYN: Saçmalama ya. Ya da mantıklı gibi de önemli olan niyet. Bak bilemedim şimdi.
LordMaxim: Doğru valla. Önemli olan niyet.
Gökhan: Ben benimkilere sordum, uygundur. Hem bir okur üfleriz. Acı da hissetmez.
ErdiDSC: Tövbe ne diyorsunuz siz ya ? Koynumda yılan beslemişim.
Dexter: Ne yılan mı besledin koynunda ? La nasıl besledin yılanı ?
Nazmi: Deter'ı mı kessek ne yapsak ?
Dexter: Benim suçum ne ? Ben mi kaçırttım Hüs'ü ? Erdi kaçırttı.
Melkor: Adam doğru söylüyor. Hüsamettin'e karşı Erdi mantıklı bir takas.
ErdiDSC: Dalga geçiyorsunuz demi ya ? Şaka.
Skrillex: Ne oluyor burada ? Buldunuz mu Hüsamettin'i ?
Melkor: Yok bulamadık da Erdi'yi kesmeye karar verdik onun yerine.
ErdiDSC: Baka hala devam ediyor. Kesmek diyor ya. Ali abi bir şey söyle ya.
Skrillex: La n-bunu kesip ne yapacaksınız ? Saçmalamayın bence.
ErdiDSC: Hay ağzını öp.. aman seveyim abi.
Skrillex: Bundan et falan çıkmaz ki. Kemik bu ? Ama daha genç eti tazedir de.
ErdiDSC: Abi sen yapma bari. Ah Hannibal izletmeyecektim size. Hep bunlar bu yüzden. Ben nerelere gidem. Nerelere çıkam ?
sherlock: Hadi ya keseceksek keselim. Hazır sabah da olmuşken.
ErdiDSC: Tövbe tövbe ! Bunlar cidden ciddi ya.
Freedom: Ben başlıyorum okumaya siz kesin.

Eline baltayı alan HakanYN (Evet balta. Erdi'nin kafası kalındır. Anca kesilir diyerekten balta kullanılmaya kara verilmiş.) Erdi'nin kafasına indirmek için havaya kaldırmıştı.

Erdi acılı bir çığlıkla terler içinde uyandı. Gözleri Hüsamettin'i aramış, ama bulamamıştı. Telaşa kapılan Erdi'yi sakinleştiren Rozerin olmuştu. Erdi uyuya kalınca onu kaldırmaya kıyamayan Hopewell. Erdi'yi yatağına taşıtmıştır ve Erdi'nin psikolojisi bozulmasın diye. Hayvan kesilirken onu uyandırmamışlardır. Ama bilmedikleri bir şey vardı. O da Erdi'nin psikolojisi çoktan bozulmuştur.

Erdi'ye rüşvet teklif eden Hakan.













Gülay_J 643 YIL ÖNCE14YANITLA
Gülay_J
Merhaba sayın okurlar ve seyirciler. Yılbaşı özel kazana hoş geldiniz. Buyrunuz terliklerinizi giyiniz. Eee anca özel günlerden özel günlere yapabiliyoruz kazanımızı. Bütçe sıkıntısına girdik. HakanYN, Kazan Ana Haber Bülteni'nin yayınlandığı kanalı satın aldığından bizim durumda muallakta. Yayından kaldırılabiliriz. Çünkü gerçekleri size sunan, gerçekçi ve doğru haber anlayışımızdan ödün vermiyoruz. Size site hakkında bilinmeyen gerçekleri sunduğumuz için bedel ödemek zorunda kalıyoruz. Aldığımız duyumlara göre HakanYN kendi ekibiyle kanala gelecekmiş. Üzülerek belirteyim, bizi ya yayından kaldıracak ya da Kazan Ana Haber'in başına Lucitiel'i getirecekmiş. Bunu duyan başkan yardımcısı Gizemeyra itiraz edince ekipten atılmakla tehdit edilmiş. Şimdi halkımız yani sizler gerçeği biliyorsunuz. Desteklerinizi bekliyoruz. Sizler de pankartlarınızı alıp yorumlar meydanında gösterin desteğinizi. Diktatör HakanYN'ye gösterin halkın gücünü. Şimdi ise haberimizin ayrıntılarına geçiyoruz.

Reklamlar, Ağaoğlu Ayakkabı Kutuları.
Daha sizin bir ayakkabı kutunuz yok mu ? Yoksa hemen şu numarayı arayın. Sizin de bir ayakkabı kutunuz olsun. İçine istediğinizi koyabilirsiniz. O sizin hayal gücünüze kalmış. Bu kutuya sahip olmanız için gereken tek şey. Halay çekerek bizi aramanız.


Yeteneksizsin hacı SPN
ErdiDSC: Merhaba yeni bir Yeteneksizsin hacı SPN programına hoş geldiniz. Bu programımız biraz daha özel. Çünkü yılbaşı gecesi yapıyoruz. Yemedik, içmedik sizin için birbirinden yeteneksiz insanları toplayıp karşınıza getirdik. Neden çünkü biz işsiziz. İşimiz gücümüz yok. Hatta ben başgana çizgili pijamalı batman kostümüyle çıkayım, dedim de izin vermedi. Sanki ne olacaksa ? Her neyse başgan kulağıma beddualar zinciri sıralıyor.

HakanYN: ALLAH onların evlerine ateşler salsın.


ErdiDSC : Bir an önce jürilerimizi çağırıp birbirinden yeteneksiz arkadaşları izlemeye başlayalım.

Karşınızda neden burada olduğu sürekli tartışılan, yetenekli mi yetenekli jürimiz Hopewell geliyor.
-Şakırşukurşakşikşakşakşak (Alkışlama efekti) -

ErdiDSC : Çipetpetpet (Kendince alkış efekti) Hoş geldin Merve'jim
Hopewell: Hoş gördüm Erdi'cim.

Ve karşınızda neden burada olduğu sorgulanan diğer jürimiz Zaaafiii. Hoş geldin reis.
Zafi: Hoş buldum Erdi'cim.

Neden burada olduğu sorgulanmayan tek jürimiz deansamad geliyor. Hoş gelmedin Deansamad.
Deansamad: Hoş buldum ya. Ne kadar da şakacısın Erdi'cağızım. Ooo Merve Hanımcım çok şıksınız yine. Gerçi bugün de her zamanki gibi güzel ve zarifsiniz.
Hopewell: Teşekkürler. -Geldi yine mendebur-
Deansamad : Ooo Zaaaafiii ! Sen de iyisin bro.
Zafi : Eyv.



ErdiDSC : Evet jürimizde yerini aldığına göre ilk yeteneksiz arkadaşımızı alıyoruz. Karşınızda Deangirl.
Deansamad : Ay ay ay maş. Ne kadar da güzel bir bayansınız maş. Ne yapacaksınız bize ?
Deangirl : Ph€n siz€ [email protected] [email protected]@[email protected]
Zafi : Peki buyur bekliyoruz.



Hopewell : Evladım, sen buna grafiti demişsin. Bu ilkokul projesi olmuş.
Deangirl : Yh@ @slınd@ [email protected]@n kısıtlıydı. Yoks@ ph€n [email protected]@ iyisini [email protected]@rdım.
Hopewell : Yavrucuum üstad Recep Abimizin dediği gibi niye fok balığı yutmuş gibi konuşuyorsun ?
Deangirl : Bi kerem bu ph€nim [email protected]
Zafi : Tatsızlık çıkmadan oylamaya geçelim. Ben, evet diyorum.
Deansamad : Ben de evet diyorum tatlım. Bir insan bu kadar yakışabilir bir yarışmaya.
Hopewell : Bence sen bu senenin yeteneksiz'i olabilirsin. Yani ben de evet diyorum.

ErdiDSC : Nikahına beni çağır sevgilim. İstersen şahidin olurum senin. Bu adam kim diye soran olursa. Yeteneksizsin hacı SPN'nin sunucusu dersin sevgilim.
Zafi : Erdiii ! Adam, Evet'i duyunca nikah masasına bağlıyor hemen.
ErdiDSC : He abii. 3 Evet'le selamlıyoruz seni.

Şimdi karşınızda repiyle yüzyıla damgasını vuracak Bobby geliyor. Büyüksün Eray.
Bobby: Eyv. Gözüm, kulağım, burnum...
Zafi : Hoş geldin birader. Buyur seni dinliyoruz. Anlat bakalım anan baban nabar ? Sizin sarı kız nasıl ? Kaça satarsınız ?
Hopewell : Zafi sen bayramda kalmışın. Eski mesleğini atlatamamışın.
Zafi : Haklısın torpağım. Buyur koç, başla sen.
Bobby : Eyv. Üstad.


Hopewell: Seni hiç oylamayalım bile. sen yeteneksizsin için fazla yeteneksizsin. Zor sabrettim ayol. Buradan çıkınca ilk işim Kulak burun
boğaza gitmek olacak. -Ayakkabısını fırlatır.-
Zafi: Valla bacım. Ne kadar da doğru söyledin. Ben bu işlere kurban satarken, "koyun gelir yata yata, çamurlara bata çıka." adlı türküyü söyleyerek geldim. Kolay çıkılmıyor bu basamaklar. Arada çürük basamaklar çıkıyor. Onlara basıp düşebiliyorsun. Hatta düşene bir tekme daha atıyorlar. Daha toparlanamadan yıkılıyorsun. Ama devam etmek zorundasın yeğen. Sana dal uzatan olmasa bile sen kendi dalını bulmak zorunda kalıyorsun. Başkaları tarafından düşürülmüş olsan da kendin toparlanmak zorunda kalıyorsun.
-Seyirci feryat figan ağlar.-
İşte böyle evlat. Sen yeri gelecek, bana telefon edeceksin. Abi gel beni kurtar. Ben gelip seni vampirlerin elinden kurtaracağim. Durum böyle ama seneye bekleriz seni. Çok fazla yeteneksizsin. Oylamıyoruz seneye görüşürüz.
Hopewell : Iyy yapma o espiriyi yapma.
Deansamad : Ne güzel de ıyy dediniz Merve Hanımcım.
ErdiDSC : Ayağında converse , ayağında converseeğ. Yar gelir mini cooperleeeğğ, yar gelir mini cooperleeeğğ. Lele lele leeeğğ. Deyip seni terk ediyoruz.

Karşınızda SePeNe Halay Grubu.
Auwlano: Aheyy ! Aheyy !
Mahmut Tuncer'in yeğeni Melkor : Halay başı ben olurum oolumm. Benim amcamın Guinness'te halay başı rekoru var. Biz de başlık amcadan yeğene genetik geçer. Benim lan baş.
Theking : Hey meğğnn ! Sakin ol.
Ayşegül: Hah uşahum hah. Yihuuuu !
Gülseren: Oh nenni koçari. Koçari kimin yari ? Oh nenni koçari. Koçari benum yarim.
Rozerin : Tililililiiii !
ErdiDSC : Duramıyorum şimdi ben de gireceğim halaya. Vay vay vayy vayyyy. -Halay başına geçer.-
Melkor : Geçemezsin başa karşiim.
ErdiDSC : Ya 2 dakika geçeyim. Sonra yine sen geçersin başa.
Melkor : Olmaz kardeşim olmaz. Biz de başlık davası, kan davasından daha önemlidir. Geçen gün kız istemeye gittik. Onlar bana başlık parası verdi. Biz de o derecede önemli başlık yiğido. Bizim romanlarımızın tek başlığı vardır. O da büyük amcamın adı Mahmut Tuncer. Her şeyin başı Mahmut Tuncer. Mahmut Tuncer'in saçının kılıyık. Hülooğğğğ ! Ayaklar başken, başlar ayak olduğu zaman biz hep baştık. Canımı iste başımı isteme. Başız biz baş !



ErdiDSC : Tamam sakin ol dostum. Geçmiyorum başa maşa taşa.
Melkor: He gurban gel yanıma.




Hopewell : Bir halay bu kadar uyumsuz olur anca. Yeteneksizsin yarışması için çok uygunsunuz. Ben evet diyorum.
Zafi : 20 yıldır halay çekiyorum. Böyle halay görmedim. Üstad Mahmut Tuncer'e halaylarımı sunuyorum. Ben de Merve hanfendicime katılıyorum. Çok uyumsuzdunuz. Bir halay bu kadar uyumsuz olur anca. Ve yeteneksizsin hacı SPN yarışmasına çok uygunsunuz. Bu yüzden evet diyorum.
Deansamad : Ara ara uyumsuzluk oldu haklı diğer jüri üyelerimiz haklı yani.
Hopewell : Bu adam çok mantıklı konuşuyor. Hayırdır.
Deansamad : Kandırdım lan. Berbattınız. Bir şartla evet derim. Halaydaki bayanlarla bir çay içip yemek yemek istiyorum. Diğer türlü hiç bir şekilde evet demem.
Mollary : Lan ne diyor bu herif ? Yolarım saçını başını. Sen üstüne alınma Baş Melkor.
Deansamad : Tatlım adın ne senin ? Deme öyle. Ay kıskandı kesin. Facebook adresimi vereyim de ekleşelim.
Reverie : Sen ne diyorsun lan benim arkadaşıma. Yıkarım burayı. Dar ederim size burayı.

Güvenlik grubu dışarıya çıkarır. Reverie'nin giderken son sözü ise, "Yakarım bu stüdyoyu." oldu
Deansamad : Ahaha. Tatlı şeyler. Benim için kavga ettiler. Offf yakışıklı olmak zor.
ErdiDSC : Gereksiz birinin kelamları yüzünden tatsızlık oldu. Kusura bakmayınız lütfen.
Deansamad : Ah Erdicim kızların kelamları tatsızlık oluşturmadı. Gereksiz değiller bence.
ErdiDSC : Ben onları kastetmemiştim de neyse.


HakanYN : ALLAH seni kahretmesin Erdi. Batman robotu 1 TL'ye düşer sen kılpayı alamazsın inş.
ErdiDSC : Başganım o ne biçim beddua tövbe de ya.
HakanYN : Sus ve devam et Erdi.
ErdiDSC : Başganım Ceo yapacak mısınız beni ?
HakanYN : Havlevela...
ErdiDSC : Amin başganım.
Hopewell : Yavrucağızım ne konuşuyorsun kendi kendine ?
ErdiDSC : Mervejim, Reji ile konuşuyordum. Rejiyi de hep kullanmak istemişimdir. Evet diğer ve son yarışmacımızı daha doğrusu yarışmacılarımızı davet ediyoruz. 3 harfli Freedom ve darbukatör Nazmi


Kod adı kullanan Gökhan (Performans 2.30'dan sonra başlıyor.)


Nazmi daha önce bu programa ritm grubuyla katılmış



Freedom: Merhabalar gönül dostlarım.
Deansamad : Gönül dostu mu ? Hey adamim kaçıncı yüzyılda yaşıyorsun sen ?
Nazmi : Pardon bilader. Sen bişey mi dedin bize beya ?
Deansamad : Vay Trakya kızanı mısın sen ? Adın ne senin ?
Nazmi : Arnavut kızanıyız beya. Hadım da Naaazmii'dirr.
Deansamad : İsmin de güzelmiş. Erkek misin sen ?
Nazmi : Tövbe beya ne diyo bu adam. Erkeğim tabii.
Deansamad : Yok bence sen kızsın. Yalan söylüyorsun bize.
Nazmi : Gökhan bu erif ne diyip durur beya ? Patlatacam kemçük ağzına bir yumruk.
Gökhan : Sakin ol dostum.
Zafi : Bir münakaşa daha olmadan oylamaya geçelim. Bu yarışma için fazla yeteneklisiniz. Bu yarışma size fazla gelir. Daha doğrusu bu yarışmaya fazlasınız. Ben hayır diyorum bu yüzden.
Nazmi : La bu iyi bir şey mi dedi ?
Hopewell : Ben de Zafi'ye katılıyorum. Siz fazlasınız buraya anacım. Olmamış, giyememişsiniz bu yeteneksiz kılıfını hayır diyorum. -Ayakkabı kutusu fırlatır.- ( Bu zamanda ayakkabı kutusu büyük bir ödül. )
Deansamad : Benim oyum bir şeyi değiştirmez. Ama Nazmi kız olduğunu kabul ederse evet derim.
Nazmi: Ne diyon lan sen ?
Nazmi, deansamad'in kafasına darbukayı indirince darbukadan Noel Nene çıkar. Meğersem yıllar önce bu darbukayı delikanlıya Noel Nene Sinemgfb hediye etmiş. Noel Nenemizin de gitmeden önce size son bir sözü var. Hepinize, güpgüzel ve mutlu yıllar dilerim.


Capsler için Ortaaam ErdiDSC 'ye teşekkürler. Emoji
Gülay_J 642 YIL ÖNCE10YANITLA
Hopewell
Çok iyiydi bre. Çok. Hatta yalnız değilim, bu sebepten suratımı ifadesiz tutmak zorundaydım ama çok zor oldu Emoji
Jüri seçimimiz çok marjinal olmuş. Gülay ilk jüride kim var biliyor musun dediğinde deansamad demiştim. Emoji Adam bilinçaltımızda yer etti resmen.

Deansamad vs Gizem atışması harikaydı Emoji Gizem üzüm üzüme baka baka tadında agresifleşti Emoji

Ayrıca graffitiyi ilk gördüğümde şaşırdığım ve güldüğüm doğrudur. Heyhat! Emoji

Nazmii darbuka çalan ellerine kurban. Arnavut kızanımm. Emoji Ama keşke elinden bi kaza çıksa da öldürüvereydin sevgili jürimizi. Duacın olurduk. Emoji Sürekli kamufle olunarak her yere el atmış mübarek. Ona da saygılar sevgiler.

Eray rap konusunda harika bence. "Sen nedan bena böyle yaptın?!" sözüne ayrı bir bayıldım.

Halaybaşımız İrfan'ı buradan ailecek mendil sallayarak selamlıyoruz. Emoji Kampımız olursa obabaşımız da sen ol hatta Emoji
"Halay çekmeyi sizden öğrenecek değiliz" tarzı bir tepki bekliyordum ama.. Emoji
O kadar Karadenizli taklidi yapan bebenin arasında Rozerin'in ne işi var? Emoji Soyadı dolayısı ile mi orda? Emoji

Rejimiz Hakan'ın vücudu ekrana başı bize dönük. Adam makinalarla haşır neşir ola ola onlardan biri oldu. Ayrıca beddua etmek günah günah!

Noel nenemizin yanakları kadar sevimli bir yıl diliyorum ben de.

Ayrıca başlık sahibinin izni olursa Dedikodu Kazanı için çalışan ekibimize bir isim vermek istiyorum. Kısaca A.H.A! İşaret sıfatı gibi görünse de öyle değildir. Açılımı Asparagas Haber Ajansı. Kabul olunması dileğiyle.

Gülaycım beynine , Erdicim senin de ellerine sağlık çucuğum. Emoji Emoji

Ayrıca beni jüri seçtiğiniz için tşkler Emoji

Uzadı neyse. Öptüm!
Hopewell 572 YIL ÖNCE5YANITLA
Nazmi
''Deansamad : İsmin de güzelmiş. Erkek misin sen ?''
''Deansamad : Benim oyum bir şeyi değiştirmez. Ama Nazmi kız olduğunu kabul ederse evet derim.''



Deansamad dışında her şey kusursuz olmuş,çok iyi de olmuş güzelde olmuş iyi olmuş iyi he bi de kurban olduğumun yaradanı seni kazan için yaratmış Gülay abla ellerine sağlık Emoji


Sayın Deansamad bu mesajı görüyorsan arkanı kolla.
Yazan: Bir Dost (Ama harbi bir dost böyle 1.5 - 2 senedir karşılaşacığınız günü bekleyen gördüğü yerde hayvan gibi saldıracak bir dost.)
Nazmi 462 YIL ÖNCE5YANITLA
Gülay_J
ŞOK ŞOK ŞOKKKK ! SON DAKİKA HABER !
Evet Sayın Kazan okurları, izleyenleri yeni bir sıcak gelişmeyle karşınızdayız. Bildiğiniz üzere uzun süredir haber yapmıyorduk. Bunun amacı uzun süren FBI’nda içinde bulunduğu bir araştırmaydı. 3 tane haberimiz var. İşte size gerçekleri birer birer anlatacağım. İlk haberimizi anlatacağım şimdi. Diğer haberlerimize birkaç gün sonra değineceğim. Şaşıracaksınız biliyorum. Kimimiz ona “başgan” , kimimiz “big buss” dedik. Kimimizde halay çektik. Ama bilinmeyen bir özelliği daha varmış bu kişinin. O kişi kim mi ? Azzzzz Sonraaaa….
Reklamlar…

Bobby (Eray): SPN BARDAKLARI çeşit çeşit. Sadece bu kanala özel. Bir bardak alana biri de bizden hediye.  Sadece 5 dakika içinde arayanlara bir de T-shirt veriyoruz. Emoji
Gülay: 1 tane değil 2 tane olsun. Bir de 5 dakika değil de 10 dakika olsa güzel olur. Emoji
Eray: Tamam o zaman sizin hatrınıza olsun. Kendi cebimden çıksın gerekirse. Sadece bu kanala özel. 10 dakika içinde arayanlar 2 adet bardak ve 2 adet T-shirte 100 değil 50 hiç değil. Sadece 30 TL’ye sahip olacak. Telefon Numaramız : 110 22 45 00 Tekrar ediyorum 110 22 45 00

[/link][/img]
Reklamlar….

[/link][/img]
HANNIBAL BALLARI SUNAR !


Evet kaldığımız yerden devam ediyoruz sayın seyirciler. İlk önce haberimizi anlatacağım. Daha sonra bu kişiyi size açıklayacağım. Haberimiz şöyle;
Tesadüfen denk geldiğim bir klip vardı. Klibi izledim ve gözlerime inanamadım. Bu haberin gerçeklik payını öğrenmek için tüm maddi kaynaklarımızı, gizli servislerimizi ve zamanımızı feda ettik. Uzun süren bir çalışmaydı. Her şey siz vatandaşlarımız için. Gerçeği sizden saklayanları gün yüzüne çıkarmak için. Biz onu sıradan, bizim gibi normal biri sanırken meğersem kendisi sanata önem vermiş bir isimmiş. Önem vermekle kalmayıp bir de kliplerde, filmlerde oynamış. İnanabiliyor musunuz ? Klipte ise oynadığı partneriyle çok samimi bir ilişki içerisinde. Bu samimiyet aklımıza şu soruyu da düşürmedi değil. “Acaba klip aşkı gerçek mi oluyor ?” O kliplerin ve sitenin vazgeçilmez insanı. O kişi siteye ve Çin’e gönül vermiş biri. Ooooo HakanYN ! Evet bu kişi Hakan arkadaşlar kendisi Yalın’ın Keyfi yolunda, aşkı sonunda klibinde oynamış. Ve kimselere söylememiş. Sitede sır olarak saklanmasının nedenini Türkçe müzik dinleyen sayısının az olduğuna bağlıyoruz. Emoji İşte haberle ilgili resimler ;

[/link][/img]
[/link][/img]
[/link][/img]
[/link]tp://[/img]
[/link][/img]

HANNİBAL BALLARI SUNDU…
[/link][/img]

Acaba bu Hakan mı ? Yoksa yıllar önce parkta kaybettiği ikizi mi ? Söz sizde VATANDAŞ !

Erdi'ye katkılarından dolayı Teşekkürler. Emoji
Gülay_J 643 YIL ÖNCE5YANITLA
-Khaleesi
haha çok güzel olmuş ellerine sağlık Gülay abla Emoji Erdicik muhteşem capsler için de tebrik ederim seni, yine güzel iş çıkarmışsın Emoji bizde ne güzel halay çekeriz öyle Emoji Emoji Nazmi'ye fazla yüklenmişsiniz Emoji Nazmi kabul et işte beaaa Emoji
-Khaleesi 752 YIL ÖNCE4YANITLA
Reverie
Ablacım yine döktürmüşsün asD:aS:D:SD Başta söylediğin gibi kazan çok uzun aralıklarla yapılır oldu Emoji Bence kısaltalım biz o arayı Emoji

Hakan abinin ilk kepsine ve jürü seçimine bayıldığımı söylemeden geçemicem -.- Özellikle deansamad jüriye ayrı bi boyut kazandırmış bence :Sad:ASD

Hayatım hayatım hayatım, Eray sAD:AS::As:asD:ASD:S:D

Halay grubunun maşallahı var başta Melkor olmak üzere her üye bir dans dehası Emoji :D Bizzat şahidim Emoji Bu arada Gözdeyi savunmam… Emoji Sanırım Deansamad burda olsaydı aynı tepkiyi verirdim as:DASD
Ayrıca Hope ablacıma not: Kime çekmişim abla -.- SA:DA:SD:Asd

Gökhan abinin sesine ve Nazmi'nin darbukasına lafım yok Emoji

Başta da dediğim gibi yine döktürmüşsün ablacım Emoji Kahkahalar eşliğinde okudum ama Erayın Leyla'sı efsaneydi ASDAS:D İkinizinde eline sağlık Emoji
Reverie 332 YIL ÖNCE4YANITLA
LordMaxim
Koca hikaye de ben sadece " Doğru valla. Önemli olan niyet." mi demişim? Konuşmasını sizden öğrenecek değiliz! diye atar mı yapayım illa ki? Emoji Şaka bi yana bayağı güldüm "Erdinin kafası kalındır." kısmı çok iyidi. Emoji
LordMaxim 293 YIL ÖNCE4YANITLA
Nazmi
DAVUL ÇALMAK BİZİM İŞİMİZ !



Not:Her türlü düğün,nişan,sünnet,kız kaçırma,erkek kaçırma organizasyonlarında yardımcı olunur irtibat için özelden ulaşınız son olarak çal Gülay abla çaaal.
Nazmi 463 YIL ÖNCE4YANITLA
Gülay_J
ŞOK ÜSTÜNE ŞOK ! YANİ ÖYLE BÖYLE DEĞİL ŞOK !

Evet (Niye cümlelerime "Evet"le başlıyorum ya ? ) sayın okurlar, sayın izleyiceler, sayın okurken izleyenler, merdivenden atlayanlar, rimel sürerken ağzını istemsizce açan bayanlar, vay be şu araba ben de olacak diyen baylar, ya benim niye püskevitim yok diyen çocuklar. Yine yeni bir haberle daha karşınızdayız. (Kelime Oyununu severiz.)
Hepimiz Jensen'ın polislik olayını biliyoruz. Bir tane hayran Jensen'ın evini izliyordu. İşte biz onları bulduk. Sizin için araştırdık, soruşturduk. Bu sırada bize destek olan herkese teşekkürlerimi sunarım.



İşte beklenilen an geldi çattı. Hepiniz bu şahsın kim olduğunu merak ediyorsunuz. Ya da şahıslar mı desek. Çünkü bu kişiler çete çıktı sayın SPN Halkı. Haberlere çete olduklarının yansımamasının altındaki nedeni çetenin içerde adamlarının olduğunu düşünüyoruz. İşte haberin ayrıntıları;

Sitemizde çevirmenliğiyle ve hayalet gibi dolaşmasından tanıdığımız Phantom. Gerçekten de hayalet gibi dolaşıyormuş. Yoksa aylardır Jensen'ın evini izlemesine neye bağlayabiliriz ki ? Evet inanmanız biraz zaman alabilir Jensen'ın evini bizim nam-ı değer Phantom yani İrem izliyormuş. Kendisinin karpuz kabuğundan gemi yapıp Jensen'a ulaşma gibi bir planı vardı. Anlaşılan bunu gerçekleştirmiş. Ama kötü bir sonuçla sonlandı. Kendisi organize bir çetenin liderlerinden biriymiş. Diğer lider kim sorusunun aklınıza gelmesi normal. Eş başkanda paylaşımlarıyla, sitede gönülleri fethetmiş biri. Kimimiz acaba bu haberleri nereden buluyor diye düşünmedik değil. Meğersem hiç birimizin bilmediği bir sırrı varmış. Kendisi de bu organize sitede eş başkan, sitemizde yönetici. Yani gizemeyra mahlaslı Gizem. Böyle haberleri kolayca bulmasının altındaki neden Jensen'ın asistanlığını yapmasıymış. İnanılmaz bir şey Gizem Jensen'ın asistanlığını yapıyor. Ayrıca Asi Genchliq organize çetede eş başkan. Bizden bu sırrı nasıl da saklamışlar ? Ama bizin haberin adresi , vatandaşın sesi olarak size bu geçekleri anlatmalıydık. Yandaş medyaya nazaran biz dürüst medyacılıktan yanayız.

Peki hayalet İrem nasıl yakalandı ? Kendisi SpnTurkey'e girmek için Jensen'ın Wi-Fi'sini kullanmış aylarca. Jensen Fatura gelince fark etmiş. İlk tepkisi yine kol gibi fatura geldi olmuş. Bunun üzerine eşiyle arasında ufak çaplı tartışma olmuş. Danneel, "Tivitıra da mı girmiyahh ?" demesi üzerine araya Gizem girmiş ve sorun çözülmüş. Daha sonra sonra Jensen araştırma yapmış. Wi-Fi'nin kullanıldığını fark etmiş ama önemsememiş. Daha sonra İrem Supernatural'in sezon finalini indirip izlemiş. Bunun üzerine genel çaplı bir araştırma yapmış. Ve bahçeyi hayran bulma aracıyla İrem'i fark etmiş. İrem , "Abe abicim aplacım vermeyin beni polise. 3.ocuğum var. Benim herif de işssiz kıymayın bize." demiş demesine de Jensen'ın Türkçe bilmediğini atlamış. Jensen, İrem'i polise teslim etmiş. Suç ortakları kaçmış.

Gizem ise bu arada sakinliğini korumaya çalışmış. Ama yakalanmaktan kaçamamış. İrem, Gizem'i ele vermiş ve Gizem de yakalanmış. Gizem'in götürülürken ettiği son söz ise; "Her yer JENSEN, her yer SPN !" olmuş. Çetenin diğer üyeleri de sırra kadem basmış. Karpuz kabuğuna binip ülkeyi terk ettiklerini düşünüyoruz sayın okurlar. Haberin ve gerçeğin tek adresi başka haberlerle karşınızda olacak. Bizi takip etmeyi unutmayın. İşte olayla ilgili resimler ;

Jensen'ın kol gibi fatura dediği an;







İrem'in çetesinden olduğunu düşünüyoruz.


İrem yakalanınca;
http://youtu.be/-BN6OwJazqU



Katkılarından dolayı ErdiDSC'ye teşekkürler. Emoji
Gülay_J 643 YIL ÖNCE3YANITLA
Phantom
Oha Gülayyy Emoji Senden de hiçbir şey kaçmıyor heaa?Yakalanmadan işte mi yapmiyağğğ?!?

ahaha Emoji yeni farkediyorum:Raybanlı Jensenist Emoji ahahaha Emoji
Phantom 393 YIL ÖNCE3YANITLA
Hopewell
Sponsorlar hayli hoş olmuş ya. Ve -Türkçe'de cümleye ve ile başlanmaz ama- yüzdeki "içinizi biliyoruz" manalı bakışa bakar mısınız?
Wi-Fi olayı iyiymiş. İrem neden Trakya ağzıyla konuşuyor peki? Emoji Gizem'den böyle bir atağı ancak Misha için beklerdim ama aşmış bir kere kendini.. Vay be diyor susuyorum. Elinize kolunuza sağlık. Emoji
Hopewell 573 YIL ÖNCE3YANITLA
sinemgfb
Ehauehaueahe Emoji Emoji
Bi ara gülmekten nefessiz kalıp ben kurban gidiyodum yeminle.. Emoji
Gülaycımcımcım kalemine sağlık yahıyosun yine hanyy.. Emoji
Erdi kesilecek dediğinde düşündüm de erdiden güzel tas kebabı olurdu haa.. Emoji
sinemgfb 753 YIL ÖNCE3YANITLA
ayhankuru
Ben izlediğimde anlamıştım zaten hakanda hiç çaktırmıyor.
ayhankuru 203 YIL ÖNCE3YANITLA
Melkor
Valla helal olsun çok akıcıydı mükemmeldi acayip komikti yani gülerek okudum yeminlen helal Emoji
Buradan halay arkadaşlarıma ve üstat Mahmut Tuncer e selam olsun Emoji
Melkor 992 YIL ÖNCE3YANITLA
Teostair
"Kendisi SpnTurkey'e girmek için Jensen'ın Wi-Fi'sini kullanmış aylarca. Jensen Fatura gelince fark etmiş. İlk tepkisi yine kol gibi fatura geldi olmuş. Bunun üzerine eşiyle arasında ufak çaplı tartışma olmuş. Danneel, "Tivitıra da mı girmiyahh ?" demesi üzerine araya Gizem girmiş ve sorun çözülmüş."

Hiç güleceğim yoktu Kaçıkm.
Geçen bölüm Hannibal Balları, bu hafta Gülaylar Altın.. Sponsorlar yakıyo Emoji
Teostair 383 YIL ÖNCE2YANITLA
Gizem
Ahaha Gülay Emoji
9. sezondan spoiler alamadan yakalandık ya, en çok ona üzüldüm. Neyse, artık saklı olmadığımıza göre, hemen pes etmiyoruz sıradaki hedefimiz Misha. Ekibimizde de yer var, katılıp böyle güzel maceralar yaşayabilirsiniz, bu sefer yakalanmayacağımıza inanıyoruz Emoji
Elinize sağlık. Emoji
Gizem 943 YIL ÖNCE2YANITLA
Dilsad
ellerine sağlık ablacım çok güzel olmuş Emoji eray yine döktürmüş Emoji
Dilsad 382 YIL ÖNCE2YANITLA
sinemgfb
22 yaşındayım, daha bi tane noel şapkalı resmim olmamıştı Emoji Emoji

neyse, kazan yine muazzamdı, kalemine sağlım gülayım.. Emoji
erdimcanım da capslerin kralı olaraktan gülmekten mıçtırdı sağolsun Emoji Emoji
ben beğendim valla oyum yıldızlı evettt!!!.. Emoji

haa bir de kazanımıza kalkan o eller bi insin önceee.. spnturkey halkı olarak özgür ve tarafsız yayıncılığın sonuna kadar destekçisiyiz.
gerekirse kazanımız için toma suyu içer biber gazı yeriz.. #direnkazan Emoji
sinemgfb 752 YIL ÖNCE2YANITLA
ayseegul
Halay nerede ben orada dıley dıley Emoji Fevkalade olmuş yine ablam kalemine klavyene sağlık Emoji
ayseegul 802 YIL ÖNCE2YANITLA
Daha fazla yükle