KAYIT GİRİŞ

Supernatural ve Smallville Crossover'ı

Dean'e neler oluyor?

rrebbitt Seviye 6

TARTIŞMALAR & TEORİLER

2 yıl önce - 1B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Downey
-Dean sana nolmus?
+Nolmus??!!
-Ne biliyim boyle tovbe estagfurullah bisey olmus

Dean'in su anki durumu bence budur
Downey 502 YIL ÖNCE4YANITLA
Lucitiel
Dean Winchester ağır bir sorumluluk altında. Kötüye doğru gitmiyor aslında gittikçe güçlendiğini görüyorum. Sam onun kardeşi ve onu ne olursa olsun koruyacaktır. Dean bu işin de üstesinden gelir diyorum. Cain'in mührünü taşımak kolay değil.
Lucitiel 692 YIL ÖNCE1YANITLA
DE-hunter
Ne çektin be Dean Emoji Ya bu sefer Dean şeytani şeylere sarıcak Sam onu kurtatıcak bence öyle bir şeyler olucak gibi sanki
DE-hunter 422 YIL ÖNCE1YANITLA
FORGaD
Dean seytan olsa karizma olur Emoji
FORGaD 502 YIL ÖNCE0YANITLA
rrebbitt
abi ben demiştim ama gözler siyah olacak diye korktugum basıma geldi
rrebbitt 62 YIL ÖNCE0YANITLA
AsuDean95
Dean i bi rahat bıraksalar. Adam 11 yıldır soluksuz uğraşıyor ya.
AsuDean95 85 AY ÖNCE0YANITLA
AsuDean95
Dean i bi rahat bıraksalar. Adam 11 yıldır soluksuz uğraşıyor ya.
AsuDean95 85 AY ÖNCE0YANITLA
AsuDean95
Dean i bi rahat bıraksalar. Adam 11 yıldır soluksuz uğraşıyor ya.
AsuDean95 85 AY ÖNCE0YANITLA
sezsammy
Elbet yine bir şeyler olur ama onunda üstesinden gelirler diziyi devam ettirmeleri gerek ama eğer bu mühürden dolayı bir şeyler olursa 10.sezonun hep onunla ilgili olacağını düşünmeye başladım.
sezsammy 562 YIL ÖNCE0YANITLA
eda54
gücü hissediyo ama aynı anda bu şey onu içten içe bitiriyo esrar fıln kullanırın ya onun gibi
eda54 192 YIL ÖNCE0YANITLA
-Trouble.
Bence olabilir sonuçta kabil de böyleydi
-Trouble. 182 YIL ÖNCE0YANITLA
Sindel
Olsun artık oğlum herşeyi o çocuk çekti lan , insanlık gidiyor Dean yetiş , Sam öldü Dean yetiş o oldu bu oldu Dean yetiş Emoji :D: iki istek olmayınca zırlanıyor adam neler yaşadı Emoji ama doğru yolu bulacağından bir şüphe yok
Sindel 672 YIL ÖNCE0YANITLA
Rihastle
Dean bıçakla yapışacak en sonunda mühür kana susamış vampir gibi mübarek Emoji
Rihastle E2 YIL ÖNCE0YANITLA
FORGaD
Ne diyeyim bilemedim Emoji Ama bence olmaz öyle şey
FORGaD 502 YIL ÖNCE0YANITLA
impala 67
Dean'e bir şeyler olacağı kesin. Ama neden Kabil'in mührü yüzünden şeytan'a dönüşsün ki?
Kabil'in mührü daha ciddi ve daha sert sonuçları olabilecek bir şey.
Görsel bir değişim beklemiyorum ama eski Dean'i çok arayacağız onu biliyorum Emoji
impala 67 92 YIL ÖNCE0YANITLA
karadayı
mühür dean'ı acımasız katil yapmaya doğru gidiyo ve dean cain gibi güçlü bir iblis olacak siyah gözlü olacağını sanmam
karadayı 802 YIL ÖNCE0YANITLA
rrebbitt
“Killing myself
Saving my family
My business”

9.sezon boyunca Dean
rrebbitt 62 YIL ÖNCE0YANITLA
KadrSrca
Mühür Dean e güç veriyor aynı zamanda onu kötüleştiriyor bana kalırsa da Dean şeytan veya iblis olmaya doğru gidiyor
KadrSrca 132 YIL ÖNCE0YANITLA
NjL
yaratık avlarken yaratık olup cıkacaklar sonunda Emoji neden olmasın bu dizi doğa üstü Emoji
NjL 182 YIL ÖNCE0YANITLA