KAYIT GİRİŞ

12. Sezon 8. Bölüm

Dean in sevgilisi olsaydı

CEce Seviye 4

TARTIŞMALAR & TEORİLER

2 yıl önce - 3B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
CupCake
Şimdik canım;

Ömer orada ''link attığın için yorum yapıyorum Emoji '' gibi bir şey demiş ki sonundaki gülücükten şaka yaptığı anlaşılıyor. 'Sen kimsin de bana emir veriyon lan' gibi bir tepkisi olsaydı gelip buraya yorum yapmazdı zaten. Canını istemediğinin de farkında, raad ol.

Konuya hakaret etmesinden bahsetmişsin. Her hangi bir konuyu saçma bulmak görüştür, fikirdir. Amma ve lakin senin Ömer'e ''insan gibi anlamak'', ''geri zekalı mısın?'' gibi söylemlerde bulunman hakarettir. Bu konuda da anlaşalım.

Herkes kendini korumakta haklı demişsin. Evet, haklısın. Ama senin açtığın konuyu saçma bulan-ki bu konuda özgür- birine hakaret eden sen iken, kendini koruması gereken sen değilsin, eyv.

!!!!

...
CupCake 802 YIL ÖNCE1YANITLA
Coldekles
Daneel gelse diziye olabilirdi çünkü ikisini yakıştırıyorum ama ben daha çok Jo taraftarıydım ölmeyeydi eyiydi
Coldekles 22 YIL ÖNCE1YANITLA
heloutt
Dean'in dizide bir ilişkisi olsa tabi ki desteklemezdim, çoğu kızın yapacağı gibi. Ancak gerçek şu ki; Dean şeytan olmaktan kurtulduğu zaman -ki sanırım bu biraz uzun sürecek, gerçek bir ilişkisi olamayacaktır avcılığa devam edeceği sebepten.Yani kıskanmak falan bir kenara, Dean karakterinin ciddi bir ilişkisi olacağını sanmıyorum. Fazla da endişelenmiyorum açıkçası. Ancak şeytanken işler değişebilir. Şeytan Dean hakkında pek bir şey bilmediğim için yorum yapamıyacağım. Yine Dean'in ilişkisi olsa asla desteklemezdim! Tabi ki onu kıskanıyorum.
heloutt 22 YIL ÖNCE1YANITLA
CassLife
Bence Danneel gelmeli diziye. Ne güzel olurdu. Danneel Ackles yani. Ne izlenir varya karı koca. sdfgdsdf Emoji herneyse eğer Danneel gelirse mükemmel bir uyum sağlarlar diye düşünüyorum...
CassLife 122 YIL ÖNCE1YANITLA
karadayı
Allah için güzel kızmış Dean reyize yakışır
karadayı 802 YIL ÖNCE1YANITLA
FeeLucky
Doğukan QW:eQ Bilmem ki , ben Jo taraftarıydım fakat kendisi hakkın rahmetine kavuştu .s
FeeLucky 712 YIL ÖNCE1YANITLA
CEce
Bende Jo taraftarıydım ama maalesef öldü Emoji
CEce 42 YIL ÖNCE1YANITLA
FeeLucky
FeeLucky 712 YIL ÖNCE1YANITLA
hquinn
Danneel den başkası olmaz afgxhxg
hquinn 295 AY ÖNCE1YANITLA
Dr.ogba
Yorum yapmicaktım sohbetten yorum yaaap !!! der gibi konunun linkini attığın için yapıyorum Emoji forumda gördüğüm en saçma sapan konu evlenmiş adam çocuğu var sevgilisi olsa kim olurdu tabiki de Danneel Harris olurdu
Dr.ogba 442 YIL ÖNCE1YANITLA
CEce
Üzgünüm ama asıl senin yazdığın saçma, ben sadece yorum yapmanı istedim canını istemedim! Ve ben Jensen in sevgilisi olsaydı diye konu açmadım ,Dean in sevgilisi olsa dedim dizide yanı yeni karakter olarakta Lily Collins keşke girse dedim. Gerçekten kimseyi kırmak istemıyorum ama kırılmakta istemiyorum, bu kadar mı zor senin için iki üç kelimeyi insan gibi anlamak? Gerizekalı mısın sen kardeşim? Kimse *Jensen in sevgilisi olsaydı* diye konu açmaz!!! Ve birine hakaret veya konusuna hakaret etmeden önce konunun neyle ilgili olduğunu oku anla rica ediyorumm!!!! Bunları kötu amaçla veya sana hakaret etmek için yazmadım! Sadece beni dorudüzgün anlamanı istedim ve afedersin ama herkes kendini korumakta haklı!!!
CEce 42 YIL ÖNCE0YANITLA
HuanPa
Dean in sevgilisi sadece tek gecelik olur Emoji
HuanPa 572 YIL ÖNCE0YANITLA
Ddean
tek gecelise anca
oluuurrr
Ddean 181 YIL ÖNCE0YANITLA
karadayı
Cass bir şekilde geri getirir Jo'yu Emoji
karadayı 802 YIL ÖNCE0YANITLA
CEce
CEce 42 YIL ÖNCE0YANITLA
Meowley
Annabeth Chase "" 17 yaşında değilde bi otuzlarında olsaydı tabi B) Ve bide filmdeki oyuncuyu değil ben kitabı okurken zihnimde oluşan şekliyle çok daha taş yani ashdgasfgajk
Meowley 32 YIL ÖNCE0YANITLA
sam10dean
Ohaaaa bir melez bulduuuuum
sam10dean 331 YIL ÖNCE0
7Devils
Mila Kunis.
7Devils 62 YIL ÖNCE0YANITLA
paranoya
Danneel cok.sacma olur bence jessica albayla cok yakistirirdim Emoji
paranoya 81 YIL ÖNCE0YANITLA
sam10dean
Neden hep bu kız tamam bende çok seviyorum kızı ama neden Lily? Ben hep wattpad'e bunu görüyorum yani yanlış anlama sadece sebebini merakımdan.
sam10dean 331 YIL ÖNCE0YANITLA
cwmelkoor
Aynen öyle
cwmelkoor 112 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle