KAYIT GİRİŞ

Supernatural ve Smallville Crossover'ı

DC Comics mi Marvel mı?

ErdiDSC Seviye 88

SERBEST KÜRSÜ

2 yıl önce - 10B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
DarthMaul
Konuyu açan arkadaşın hayal dünyasını çok sevdim , ben iki konuyu ele alacak olursam ikiside harika derim ama sen bildiğin marvel dünyasına hakaret etmişsin. Neymiş 3 karakterden 2 si tanrıymış , güler geçerim bu yazdıklarına. Dc evreninde sonucu çıkmayan kavgalar oluyor. Sen demişsin hulk tanrıları dövüyor falan ya kardeşim sen hiç mi çizgi roman okumuyosun elle tutulur yorumlarını hep filmlere göre yapmışsın. Süper kahraman filmi tabi kavgalı dövüşlü olacak , napıyım ben batman'in aşk hayatını ? Çizgi roman okumadığına gelirsek , Hulk a yönelik yazmışsın genelinde , Hulk'u yerden yere vuran kişiler var. Hatta birkaç sayıda Wolverine hulk'u yerden yere vurup en sonunda öldürüyor. Ona bakarsan DC daha çok saçma. Ölen karakterler geri geliyor. Marvel camiasında ölüpte dirilmeyen tek karakter var o da Spider-man ın amcası Ben.

Dediğim gibi 3-5 yerde görüp okuduğun şeylerle Marvel camiasını silemessin. Git biraz çizgi roman oku kendini geliştir. Ayrıyetten Nolan'ın filmlerinden dolayı Marvel dan soğudum diyosun , e cahil kardeşim Batman Marvel dünyasından bir karakter mi ? Neyse niyetim seni ezmek değil ama cahilliğin kişiliğinden yorumlarına yansımış. İki farklı evreni birbiri ile kıyaslamak saçma bile sen konuya odaklan klişe olacak ama 2 sinide dene tarafını seç diyim. Yok Süpermen hulk'u döver yok bilmem ne diye ayıracaksan sen git başka hobiler edin.

Gelelim favori karakterlerime. Gözdem tabi ki. Hulk , onun arkasından ise Hayalet Sürücü favorimdir. Kefaret bakışından kurtulabilen bir varlık daha çıkmadı. Bu arada bilmeyenler için söyleyeyim Kefaret bakışı geçmişinden bugüne dek ruhu kötülükle dolan varlıkları yok edebilen silahtır ya da özel yetenektir diyeyim. Canlandırmasını Nicolas Cage nin yaptığı Marvel karakteridir. Süper kahramandan çok sivil taraftadır. Hatta ve hatta bu özel yetenekle Galactus u yenmiştir.Melek olduğu zaman ki adı ise Zarathos olup şunu ekliyeyim. Üstad.. Kafanda yanan alev hiç sönmesin.
DarthMaul 531 YIL ÖNCE3YANITLA
forgotpie
Kardeşim robert quinn moira quinn thomas merlynn geri geldimi ben o ben olan amacayı tanımıyorum ama bence süper kahraman değildi geri gelmemesi normal shado da gelmedi ölüpte helmeyen karakterler var flash dada nora allen eddie thawn gelmedi bide arrow da thea tam olarak ölmemişti bitkisel yaşamdaydı su sayesinde iyileşti ama oliver'a naptılar bilmiyorum
forgotpie 71 YIL ÖNCE0
ErdiDSC
Konuyu açtığım yorum çizgi roman dünyası hakkında şimdiye oranla daha az bilgili olduğum bi zamana aitti ancak düşüncelerimin büyük çoğunluğu hala yerinde. Yazının hiç bir yerinde Marvel çizgi romanlarına karşı bir ithamda bulunmadım eleştirim sinematik evrene yönelikti. Yazının en başında demişim zaten çizgi romanlarına saygım büyüktür diye. Konu içinde belirtmediğim bi konudan yola çıkarak cahillik yakıştırması yapıp bunu bir kaç kere vurgulamanın çok doğru bir yaklaşım olmadığını kabul etmen gerek öncelikle. Bu yoruma da bu cevabı bu yüzden veriyorum. İki firmaya da saygım var ancak DC'yi ekranda finansal kaygılardan daha uzak, yapmak istediği şeye daha çok odaklanan bir firma olduğunu söylüyorum. Tabii ki süper kahraman filmleri aksiyon içermeli ancak ben Batman'in aşk hayatını da Batman'in psikolojik durumunu da görmek isterim. İyi filmler böyle olur. Umarım görüşüm senin adına da daha açıklayıcı olmuştur ben cahil değilim xd
ErdiDSC 881 YIL ÖNCE3
Jnsenfact
Küçükken televizyonda hep Marvel izleyerek büyüdük ama şimdi dizilere DC Hakim Marvel da filmlere. Filmlerde Marvel Dizilerde DC iyi ama birini seç deseniz Marvel best bana göre
Jnsenfact 631 YIL ÖNCE2YANITLA
Monroe
ya valla o an paşa gönlüm ne isterse onu sevip izliyorum, pek fark etmez yani np
Monroe 871 YIL ÖNCE2YANITLA
sleeper
Birazda insanların iç dünyası ve ruh hallerine göre farklılık gösteriyor. Benim açımdan bakılacak olursa her ikisi derim. Hem DC de hem de Marvel de sevdiğim karakterler var. DC de Batman, V, Catwoman, Joker, Zatanna, Nyssa Al Ghul, Constantine vs. Marvel de Wolverine, Elektra, Black widow, Hulk vs. Bunları kıyaslamak yerine hem DC nin hem de Marvel in keyfini çıkarıyorum. Hangisi daha başarılı hangisi daha iyi diye bir şey diyemiyorum cidden. C. Ronaldo mu Messi mi Hagi mi Alex mi gibi.
sleeper 711 YIL ÖNCE2YANITLA
FarguvseN
o kadar uzun yazdın ki başta marvel dicen sandım genelde onlar böyle savunmacıdır ama DC Comics diyince okudum yazını ve bu konu gereksiz bir şey çünkü Marvel, DC'nin yan sanayisidir. Tam anlamıyla popüler karakterler dışında DC'yi copy+paste yapmış bir şirkettir ayrıca sadece çrlerle değil her anlamda başarılıdır kahramanlar şart değil örneğin Bugs Bunny, Duffy Duck gibi çocukluğumuz diyeceğimiz herşey DC'nin sahibi olan Warner Bros'a mensuptur tıpkı şuan bu konuyu açtığın platformun dizisi supernatural'inde sahibi oldukları gibi Emoji

İşte çalınan karakterlerden bazıları: (BKZ)
FarguvseN 71 YIL ÖNCE2YANITLA
TheKing
tabiki ulan tabiki önceden koyu bir marvel fanıydım ama Dc evreninden bi haberdim haberim olsaydı Dcyi severmiydim bilmem çünkü çocuk aklımızla hep kavga dövüş ve güzel efektleri eğlenceli sahneleri sevdik yaş biraz büyüyüp azcık akıl fikir sahibi olunca kendi kafamızda öz eleştiri yapabilmeyi öğrenince Marvel filmlerinin pata küte senaryosuz bi sirk eğlencesi olduğunu anladık, yani ben anladım ki azıcık hayat tecrübesi olan insan anlar bunları abicim izlediğim ilk Dc karakteri (çizgifilmler sayılmaz) Arrowdu ve onun o karanlık aynı zamanda kasvetli havasına hayran kalmıştım marvel çok parlak geliyodu bana tam içine giremiyordum ama Dc evreni karanlık ve içinde kaybolunası bir evren sizi içine çekiyo diyaloglar ve replikler beyninize kazınıyor sorsan Marvel izleyicisine filmin en güzel bölümü hangisiydi diye size en şah şahlı dövüş sahnesini anlatır ama Dc comics fanları böyle değil kendi kafasında en hoşuna giden yeri söyler belki film için çok ön planda olmasada bir repliği söyler size bide son 10 yıldır Marvel filmlerinin hepsini sinemada gitmiş ve hala giden biri olarak bakıyorum izleyiciler hep çocuk hatta öyle çocuklarki anne babasıyla geliyolar sinemaya arka koltuğunuzda ''anneeeeee yaaaaaa mısır yere döküldü'' diyen bi mız mız salak çocuk sizi filmin duygusunu hissetmekten alıkoyabilir yada film boyunca sürekli konuşan genelde ''bak bak baba nası vurdu ağağağa bak baba nası dövüyo adamları'' cümleler kuran bir ilkokul bebesiyle karşılaşmanız mümkün olabilir. Şimdi gelelim Dc comicsin en baba karakterine sinema tarihindeki en kral filmlerin içinde kesinlikle yer alacak bir film yani The Dark Knight abi yok böyle bi film replikleri mi dersin o kasvetli umutsuz havasımı dersim filmin başından sonuna merakla izliyorsunuz hani şu marveldaki enee öldü bu ama gerçekten ölmemiştir filmin sonuna geri ortaya çıakr mantığı yok abicim DC de Batman nükleer bombayı denize doğru götürdüğünde ağlayasım geldi ...... valla bak nası üzülmüştüm Bane'e tam 2 dakika içinde 50 çeşit ağza alınmayacak küfürler ettiğimi bilirim film sonunda o sahneyi görüncce yaşasın ulan diyip kardeşlerime abur cubur ısmarladığımı bilirim yani demem o ki Batman Superman ve Arrow'u izlemeden ben Marvel fanıyım demeyin izleyin bi bakıyım DC fanı olacakmısınız olmayacakmısınız ? he bu arada bana batman izleme hevesi getiren ERdi kardeşime tişikkür ediyorum hadi eyv
TheKing 892 YIL ÖNCE1YANITLA
Justice.
Marvel herzamanki gibi bence
Justice. 941 YIL ÖNCE0YANITLA
Theseus
DC yeni yeni filmler olarak piyasaya giriyor ve kendini çok iyi bir şekilde ağırdan alıyor. Tabi ki bunun iyi olmasının sebebi karakterlerinin lisans haklarının kendilerinde olması. Marvel sinema piyasına çok çok önceden girmiş ve bizleri alıştırmış olsa da hala eksikleri var bir karakterlerin evrenlerini birleştirme konusunda. Kısacası bende DC hayranı olarak DC diyorum Emoji forever Green Lantern
Theseus 31 YIL ÖNCE0YANITLA
penywise
tartışmasız dc comics Emoji
penywise 71 YIL ÖNCE0YANITLA
Zoltron
Görüşüne katılıyorum bu sebepten seneye ciwil war batman v supermani geçebilir çünkü dediğin gibi çocuk izleyici sayısı marvel da daha fazla olduğu için ciwil warın geçeceğini düşünüyorum. Ayrıca katılma sebeplerimden biride sinemaya age of ultronu izlemeye gitmem ve hulk sahnelerinde çocukların uff hahha ne dedi oha demesi beni delirtti. Bu arada benimde en sevdiğim karakter Batmandir Emoji
Zoltron 811 YIL ÖNCE0YANITLA
forgotpie
Marvel'i hiç anlamıyorum son filmine gitti bune abi disney'de yaynladıkları marvel çizgidilmlerinden farkı yok resmen bide gerçekçilik yok bilimsel açıklamalar hawk eye'a bakıyorum ağacın arkasından çıkıyo yarım saatte atıyo oku ama arrow bakmadan atıyo resmen çocuk çizgi roman firması resmen hele oyunları beni gebertiyor DC karakterlerinin injustice oyunu için bayağı uğraşmışlar ama concest of champion bildiğin flash media oyunu Bizim white ve black canary'imiz bar atom'umuz arsenal'imiz arrow'umuz flash'ımız captain coldumuz var bide thor koskocaman tanrı sıradan insanlarla işi ne
forgotpie 71 YIL ÖNCE0YANITLA
Beyzaebru
İkiside iyidir hoştur. Ama illaki karşılaştırma diyorsak, ben Marvel'i biraz daha severim. Neden?

Şimdi şöyle bir düşünelim DC'yi.
Filmlerinde verdiği o mesajların yanında Superman'in ucu bucağı olmayan bir egosu vardır. Dövüşleri de buna göre olur. Sadece onu değil diğer karakterlerini de katalım, hepsinde bir yapaylık hakim. Marvel'in üstün olduğu kısım da budur. Karakterlerini kendine daha yakın hissedersin. Daha samimiler. Dövüşleri bile ufaktan esprili bir dilli.
Kısacası DC daha ağırdır.

Ayrıca işin JLeague ve Avengers kısmı da var. Avengers sollar.
En gereksiz karakteri Captain America olmasına rağmen.
Beyzaebru 341 YIL ÖNCE0YANITLA
TheKing
krdş bu buraya açılırmı adamlar hulk'un sınırlarını yada mor kriptonitin ne olduğunu, 4. bariyerin ne olduğunu bilmiyor dc vs marvel dersen yha sussana salak thorun kasları derler


bkz: şakşakcı spidermanın manhattan'ı kurtarması


edit: jokerdi adamdır
TheKing 891 YIL ÖNCE0YANITLA
Ryonta
YA AMA BEN MARVEL TİŞÖRTÜ ALDIM Emoji Emoji Emoji Emoji
Ryonta 601 YIL ÖNCE0YANITLA
thexael
İki tarafta gayet başarılı işler yapıyor. Çekiçte sallar, Tanrı da döver, 3'te 2'si de Tanrı olur. Sonuçta hepsi hayali ve amaçları olan başarılı karakterlerin olayları, o yüzden hiç bir tarafı aşağılamaya gerek yok.
thexael 131 YIL ÖNCE0YANITLA
Melkor
Marvel çok geniş One Above All a kadar uzarsa iş her türlü marvel ezer marvelin geniş olması sıkıntı çok boş gereksiz şeyler var DC öz ve karakterle çok şekil az ama düzenli
su üstündeki marvelle kıyaslanamaz DC alır gider ama suyun altına inince bence Marvel
Film oyun cart curt işine gelirsek de DC açık ara önde bana göre
Melkor 992 YIL ÖNCE0YANITLA
hunter:*
Ben batman ciyim batman nereye ben oraya vgxvshdxvsh
hunter:* 391 YIL ÖNCE0YANITLA
angelhunt
aslında ikiside gayet iyi ama marvel a fazla alıştık sanki.Ayrıca marvel genelde ana karakterlerle haraket halinde ,DC yan karakterleride ön plana çıkardığı için ayrı bi seviyorum.yani şu sıralar DC açık ara önde direk ,DC Comics e daha çok sempati duyuyorum diyebiliriz
angelhunt 21 YIL ÖNCE0YANITLA