KAYIT GİRİŞ

12X7 Lucifer Tanrı'nın dikkatini çekebilecek mi?

Charlie Tanrı/Chuck Olabilir mi?

Phantom Seviye 39

TARTIŞMALAR & TEORİLER

3 yıl önce - 12B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Munzevii
Arkadaşlar Chuck'ın tanrı olduğunu kanıtladım. Buyrun;

Munzevii 372 YIL ÖNCE4YANITLA
aryemu§
Hiç sanmıyorum. Hem de hiç. Okuyunca doğru gibi geliyor ama saçma bence.
aryemu§ 493 YIL ÖNCE1YANITLA
Phantom
Supernatural resmen bize şüpheyle bakmayı öğretti. Emoji Ama bu benzetmeler bana çok mantıklı geldi Emoji
Phantom 393 YIL ÖNCE1YANITLA
Aquest
Chuck tanrının elçisiydi ama kendini o şekilde göstermişte olabilir Charlie nin nedense pek tanrı olabileceğini düşünmüyorum ama sonuçta bu Spn hiç belli olmazz Emoji
Aquest 153 YIL ÖNCE1YANITLA
Phantom
Bir tek bana çook mantılı geldi herhalde Emoji
Phantom 393 YIL ÖNCE1YANITLA
sinemgfb
Tanrı chuck olabilir, ama charlie ile pek de alakalı bi durum olduğunu sanmıyorum.. Olabilir de tabi, spn'da herşey mümkün ne de olsa.. (:
sinemgfb 753 YIL ÖNCE1YANITLA
zalex
gerçekten olabilirmi bilmiyorum aslında ama ben sanmıyorum ya. yinede çok ilginç bir öngörü olmuş

dizi 8 sezondur devam ediyor bu yüzden benzer cümleler çok fazla geçiyor,. hatta sahneler bazen devşirme olabiliyor

eğer böyle birşey çıkarsa şapka çıkartır ve ilk kez birinin supernaturali benden daha iyi bildiğini, hissettiğini kabul ederim
zalex 363 YIL ÖNCE1YANITLA
Freedom
Chuck'ın tanrı olma olasılığı daha yüksek çünkü Chuck'ın dünyada yaşanmış bir hikayesi yok (annesi,babası,kardeşi vb.)
ama Charlie'ye baktığımız zaman dünyevi bir geçmiş söz konusu.
Peki tanrı yani tek yaratıcı bu hikayeyi yaratmış olamaz mı?
Önce Chuck karakterini yaratıp daha sonra Charlie karakterini geçmişiyle birlikte yaratıp gelmiş olamaz mı?
Bence hepsi olabilir Emoji Tanrının şuan film çerçevesi içerinde gücünün (ki bu sonuçta tanrı) ne düzeyde olduğunu bilmiyoruz.
Şuan imkansız kavramı işlevsiz kalıyor.. Emoji
Freedom 483 YIL ÖNCE1YANITLA
Kenshi
Olabilir ben impala'dan bile şüphe duyuyorum :d
Kenshi 903 YIL ÖNCE1YANITLA
yagmur670
sırf bu konuyu gördüğüm için yorum yazabılmek ıcın uye oldum chuck 'ın diziye girdiği andan beri onun tanrı olduğunu idda ediyordum fakat charlie muhabbeti de mantıklı geldi Emoji
yagmur670 21 YIL ÖNCE0YANITLA
Zoltron
Oha Emoji
Zoltron 811 YIL ÖNCE0YANITLA
dodo9802
Aslında çok mantıklı charlie gibi yeni avcı biri Lanetlenmişlerin Kitabı'nı nasıl buldu? Tanrı zaten Dean, Sam ve Cas'e çok yardım etti. Belki çaktırmadan Charlie bedenine bürünüp onlara o bedende yardım etmek istemiştir. Emoji
dodo9802 191 YIL ÖNCE0YANITLA
Severus
charlie mi tanrı olacak iyi güldürdünüz he Emoji
Severus 531 YIL ÖNCE0YANITLA
Gizem
Daha önce hiç böyle bir şeyi düşünmemiştim ama mantıklı geldi şimdi Emoji eğer öyleyse de kardeşlerin bunu öğrendiği andaki tepkisini çok merak ediyorum haha Emoji
Gizem 943 YIL ÖNCE0YANITLA
PsycoGirl
hiç sanmıyorum Emoji DD
PsycoGirl 471 YIL ÖNCE0YANITLA
yagsa
charlie bence tanrı ama kimse fark edemedi. sanırım kendisininde anlaması uzun zaman alıcaga benziyor
yagsa 82 YIL ÖNCE0YANITLA
decanus
chuck tanrı olsaydı amulet deandeyken parlardı Emoji
decanus 71 YIL ÖNCE0YANITLA
Shenko
Ben Chuck diye düsünüyordum,Charlie'nin pek olacağını sanmıyorum ama burası Supernatural hersey olabilir :d
Shenko 263 YIL ÖNCE0YANITLA
Zoltron
Son bölümü izlemeyen bakmasın Charlieyi eleye biliriz öldü :'(
Zoltron 811 YIL ÖNCE0YANITLA
Yusuf
aynen kurtulduk çok mutluyum şu an Emoji
Yusuf 991 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle