KAYIT GİRİŞ

Lucifer ve Michael Yeniden!

Bugünü Özel Kılan

Auwlano Seviye 86

FORUM OYUNLARI

3 yıl önce - 43B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
WhiteEve
Bugünü özel kılan tek şey o kadar zaman beklediğim kargonun gelmesi ve kitaplarıma kavuşmam ve yine kitap okurken sabahlamam
WhiteEve 11 AY ÖNCE1YANITLA
Emircan59
Yarın doğum günüm. :d sanırım yarını bu özel kılacak bir tek.
Emircan59 11 AY ÖNCE1YANITLA
c67impala
Şimdiden iyiki doğdun Emoji )
c67impala 101 AY ÖNCE1
WhiteEve
Aynen şimdiden doğum günün kutlu olsun Emoji
WhiteEve 11 AY ÖNCE1
Emircan59
Teşekkür ederim. Emoji
Emircan59 11 AY ÖNCE2
MicHael#
game of thrones hasreti bitti ve bu izin günüme denk geldi ne hoşşşşşşşşşşşşşşşşş Emoji
MicHael# 581 AY ÖNCE0YANITLA
win05
Birseylerin farkina varmam baya iyi oldu bu gun gecmisi degistiremesem de en azından gelecek için farklı haraket edebilirim.
win05 221 AY ÖNCE0YANITLA
Ezra•
18.Temmuz.2017
Şu an gece. Bugün yeni başladı. Saat 01.07. Yağmur yağıyor. Eve dönmeme az kaldı. Mutluyum. Bugünü özel kılan bu.
Ezra• 121 AY ÖNCE2YANITLA
W.Dean.W
Şunuda hortlatalım Emoji
W.Dean.W 11 AY ÖNCE1YANITLA
.impala67
20 saat uyudum
.impala67 51 YIL ÖNCE0YANITLA
W.Deanna
Nedenini bilmediğim bir şekilde annem bilgisayarımda izlediklerimi (HIMYM Emoji ) çok merak ediyor. Gerçekten anlamadım, tuhaf. Sütten de ağzı yanmadı ki yoğurdu üfleyerek yesin gizlim saklım olmaz.Alla Allaa, neyse. Bugünü özel kılan uzun süreden sonra foruma uğramış olmam ve sadece forumda değil genel anlamda samimi bir paylaşımda bulunmam Emoji
W.Deanna 41 YIL ÖNCE0YANITLA
Davros
uçakta burnuma bir şeyler oldu bi' buçuk saat kadar acı çektim ve bugün ilk defa burnum kanadı.ve bir de kolumda olan yaranın üstüne (fazlasıyla kötü bir yere )düştüm, tam iyileşiyor derken daha çok mahfoldu ama yinede mutluyum akşama eniştemin doğum gününü kutlayacakmışız yaşasın pasta! bugünü özel kılan şey pasta.
Davros 171 YIL ÖNCE1YANITLA
jxnsxna
Pasta mi ayip oluyo ama olan var olmayan var Emoji
jxnsxna 631 YIL ÖNCE0
Davros
pardon >.<,gel sende hepberaber yiyelim :d
Davros 171 YIL ÖNCE1
jxnsxna
Ahahah ben bunu yazdikdan az sonra eniştem elinde pastayla geldi ❤❤
jxnsxna 631 YIL ÖNCE0
Davros
hahahha Emoji
Davros 171 YIL ÖNCE0
Juu
Bugün de doyduk çoh şükür.
Juu 781 YIL ÖNCE1YANITLA
yagmurrrr
Tost yaparken Parmağımı bıçakla ikiye ayırdım yine mükemmel bir gündü....
yagmurrrr 491 YIL ÖNCE1YANITLA
jxnsxna
İyy gecmiş olsun Emoji genelde bende o tarz şeyleri çok yaparim acini paylaşiyorum Emoji
jxnsxna 631 YIL ÖNCE0
yagmurrrr
Ya çok teşekkür ederim çok saol bence biraz daha dikkatli olmalıyız Emoji
yagmurrrr 491 YIL ÖNCE1
jxnsxna
Aynen mesela duvara kafa atmalar sonra parkmak yarmalar bunlari birakmaliyiz Emoji
jxnsxna 631 YIL ÖNCE0
yagmurrrr
AhahahHahahahahahahahahahahhaahha bencede kesinlikle Emoji Emoji Emoji ne güldüm be jdjdjdj
yagmurrrr 491 YIL ÖNCE1
jxnsxna
Hahaha bende çok gulmuştum Emoji )
jxnsxna 631 YIL ÖNCE0
jxnsxna
Bugün optimuma gittik çok guzeldi ve impalaya benzer bi oyuncak araba gordum alamadim :'( :'( its so sad
jxnsxna 631 YIL ÖNCE0YANITLA
Lucifer@
Nefes alabiliyorum ve yaşıyorum.
Lucifer@ 941 YIL ÖNCE2YANITLA
mystory
Müdahale edebileceğim tek zamanın bu olması. Geleceğini bilmezsin geçmişin zaten geçti. Emoji Tek müdahil hakkın bugün Emoji
mystory 991 YIL ÖNCE1YANITLA
H.B.K1089
yürü be , anlat anlat . şimdi geç kişisel gelişime ...:D
H.B.K1089 221 YIL ÖNCE1
mystory
Ahaha noldu siirsel mi geldi Emoji
mystory 991 YIL ÖNCE1
H.B.K1089
klasik kişisel gelişim kitabı , sözleri .... Emoji ^anı yaşa ^ ... Emoji
H.B.K1089 221 YIL ÖNCE1
mystory
Hic kisisel gelisim okumadim desem taslar misin Emoji )
mystory 991 YIL ÖNCE1
H.B.K1089
tmm , anlıyorum .daha hiç okumamışsın ....
(kişisel gelişim kitaplarındaKİ ) . benim favori sözLERİM :
* RAmpaların ustasıyım , egonun hastasıyım
*kuantum tuvalet kağıdı kullan herşey düzelir...
H.B.K1089 221 YIL ÖNCE1
mystory
Ahbab o ne ya Emoji kitap onersene okuyayım tutunamayanlari okudum galiba o kişisel gelişime giriyor Emoji
mystory 991 YIL ÖNCE1
H.B.K1089
şimdi , büyük üstad anthony robinns ı n sınırsız güç kitabını önercem , o ağır... (ağırdan kastım anlamassın deil ) ... bizim türklerden , on numara bir kişi önereyim .... AYKUT Oğut - evrenden torpilim var ... ve diğer iki kitabı ( ayna , 3.sünü hatırlamıyorum ) .... Emoji


# mystory
H.B.K1089 221 YIL ÖNCE1
mystory
Sınırsız gücü alacağım galiba Emoji (kuşak çatışması Emoji )
mystory 991 YIL ÖNCE0
Assassin#
Bugünde yaşıyorum çok şükür
Assassin# 411 YIL ÖNCE0YANITLA
H.B.K1089
hayatın hala devam ediyoe olması ... Zamanın henüz durmAmış olması ... Emoji
H.B.K1089 221 YIL ÖNCE0YANITLA
evilthing
bu günü özel kılan tek şey hiç bir özelliğinin olmaması klişe evet ama olsun:D
evilthing E1 YIL ÖNCE1YANITLA
Le Crouse
okulun tatil olması Emoji
Le Crouse 801 YIL ÖNCE0YANITLA
ecvn1967
Ablamın şehir dışına çıkmış olması Emoji
ecvn1967 991 YIL ÖNCE0YANITLA
sezin_
hala yaşıyor olmam
sezin_ 31 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle