KAYIT GİRİŞ

12. Sezon İkinci Yarı Hakkında

Bir Gün (One Day)

Mischief Seviye 23

SİNEMA & TELEVİZYON & MÜZİK

4 yıl önce - 2B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
aryemu§
Kitabını okudum ben bunun. Dexter tip iyi de karakter 0 gözümde. Filmini kitaptan çok sonra izledim. Film de fena değildir. İyi dram filmlerinden biridir. Sonunda ağlaYamayan tek odun ben miyim?
aryemu§ 493 YIL ÖNCE1YANITLA
MerveS
belki ağlanmaması gerek sahnelerde bile ağlamışımdır yani izlediğim modum çok karmaşıktı ama film çok samimi bazen sıktığı da oldu ama film bitince değdi
MerveS 594 YIL ÖNCE0YANITLA
Caestia
Kitabını görmüştümde sıkar belki beni diye okumamıştım.Ama filmini merak ediyorum izleyeceğim. Emoji
Bazı kişiler "Senede Bir Gün" filmine benzetiyorlardı bu filmi Emoji
Teşekkürler Emoji
Caestia 344 YIL ÖNCE0YANITLA
Mischief
rica ederimmm Emoji
Mischief 234 YIL ÖNCE0YANITLA
TaylrSwft
Ağlamıştım izlediğimde sonu kötüydü
TaylrSwft 53 YIL ÖNCE0YANITLA
GülGüzel
2 gün önce izledim ve ağladım..Kitabı olduğunu bilmiyorum.Güzel bi film
GülGüzel 144 YIL ÖNCE0YANITLA
Caestia
Yeri gelmişken bende tekrar yorum yapayım. Emoji Bende geçenlerde kitabını okuduktan epey bir süre sonra izledimde Jim Sturgess'in oyuncluğu götürmüş filmi. Anne Hathaway o kadar değildi ama Jim mükemmeldi.Gözlerim falan doldu ama her izleyenin aksine ağlayamadım Emoji Çok güzeldi ya.Çok. Neyse bir film yorumumun daha sonuna gelmiş bulunmaktayız bizi takip etmeyi unutmayınız.
Caestia 344 YIL ÖNCE0YANITLA
Marla
Güzeldir bu film güzel. Emoji Ama buruk bitti be.Hiç olmazsa Emma Dex'e bir yavrucak vereydi ki yokluğunda garibim avunsun. Ah, ah... neyse.

Anne Hathaway'e ayrı bayılırım ama Jim Sturgess'i farketmeme sebep olmuştur. Güzel bir ikili olmuşlar.
Marla 364 YIL ÖNCE0YANITLA
ireem
Kitabını satın almıştım ama okuyamadım,sürekli tarihler karışıodu.Ama filmi çok duyguluydu.Sonunda "AMA ANNE KIZ ÖLDÜ YAAĞĞĞ ÜHÜÜHÜHÜHÜH Bİ DAHA KAVUŞAMİCAKLAR ÜHÜHÜHÜ NAPÇAK OĞLAN ONSUZ NASIL YAŞICAK ÜHÜHÜHÜ" böyle bi haldeydim.
ireem 273 YIL ÖNCE0YANITLA
Nazlı1907
çok iyi bi film Emoji
Nazlı1907 423 YIL ÖNCE0YANITLA
Mischief
biz arkadaşlarımla izlerkende ağlayamadık hatta güldük Emoji Emoji ama duygusaldı Emoji
Mischief 234 YIL ÖNCE0YANITLA
Teostair
İzlediğim en salak ve en gereksiz aşk filmiydi. O kadar öneriden sonra izledim ama zaman kaybından başka bir işe yaramadı. Sen git o kızdan bu kıza atla senede bir gün bi kıza bişey hissettigini iddia et. Bu aşksa ben sevdigime ibadet ediyormuşum haberim yok.

"yeter kiii geeeel banaaaaaa senede bir gün, senede biiiir güün" şarkısını bana yeniden hatırlattığı için 10 üzerinden 2.
Teostair 383 YIL ÖNCE0YANITLA
Caestia
Bende diyorum ya ağlayabilseydim sırf Jim için ağlardım.Ama olmadı,yapamaadım,gece gece izleyince benimde aklıma komik şeyler geliyor.Böyle bir psikopatlığım var.Aklıma yaşadığım tüm komik sahneler geliyor duygusallı şeylerde Emoji O yüzden bende ağlayamadım.Cass giderkende ağlayamamıştım mesela ben...İçimde yaşamıştım o hüznü Emoji
Caestia 344 YIL ÖNCE0YANITLA
Hopewell
Bunun fragmanını görmüştüm televizyonda. Daha sonra dedim bir bakayım. Bayağı sevdim. Doğal olmuş en azından. Sonu kötü bitti. Kıyamam ya Dex'e. Tam her şey yoluna girdi derken. Olcak iş mi ? İçime oturan filmlerden biridir. Paylaşım için teşekkürler. Emoji
Hopewell 574 YIL ÖNCE0YANITLA
Basak
İzlemeyi düşündüğüm filmler arasında. Emoji

Teşekkürler
Basak 314 YIL ÖNCE0YANITLA
ucanbroko
Çok güzel bi film, kitabı da filmi kadar güzel. Jim Sturgess oyunculuğunu konuşturmuş harbiden Emoji
ucanbroko 34 YIL ÖNCE0YANITLA
Mischief
Rica ederim Emoji
bende cassde ağlayamamıştım ama bobbyde ağladım Emoji
Mischief 234 YIL ÖNCE0YANITLA