KAYIT GİRİŞ

12. Sezon İkinci Yarı Hakkında

Beirut

Visur Seviye 76

SİNEMA & TELEVİZYON & MÜZİK

2 yıl önce - 487 okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
CupCake
Bak yav! Ben zahmet edip, arama şeysine Beirut yazmasam hiç dediğin yok, konuya bak diye Emoji Yorumuma gelirsek cınım; Sona doğru-sosyal mesajlı yerde-Beirut'tan sapıp, adı üstünde sos-yal me-saj vermişin. İyi yapmışsın iyi. (Kocatepe Camii'ne haykırdım dfghjgfds) Ulan bu mesajların inşaallah okunuyordur he, aman boşa gitmesin de. Bu arada Beşiktaş sübliminali unutmamışsın sen çok yaşa sen Emoji . Beirut, mütemadiyen dinlediğim tarzda müzik üretse de şarkılarını zevkle dinlerim. Gerçi The Concubine dışına fazla çıkamadım daha da neyse. Bir ritimde, bir enstrüman başlıyor. Sonra o ritime kat güzellik katan başka enstrüman geliyor. Yalnız öyle elektro gitar filan da değil Hea. Trompet olsun, mızıka, klarnet gibi vs. Yok böyle bir haz yahu! Huzur veriyor huzur. Solistin aksanı ayrı bir şey zaten. Popüler kültür olursa ağlarım la. Neyse fisurum, evvel zaman içinde, kalbur saman içinde, bana her gün bir şarkı atıyordun hani? Heh, iyi ki o zaman Beirut önermişsin, teşekkürler, hoşçana!

Bu arada en sevdiğim müziğidir, az önce bahsi geçen;

CupCake 802 YIL ÖNCE2YANITLA
Cleage
Ederlezi diyorum. Bir insan bir şarkıyı tüm coverlarına ayrı ayrı sevgi gösterecek kadar nasıl sevebilir'in cevabı bu şarkıda saklı. Çok güzel anlatmışsın sen de visür kardeşim,Beirut'suz olmaz vesselam.
Cleage 562 YIL ÖNCE1YANITLA