KAYIT GİRİŞ

13. Sezon "Ödüllü" Merhaba Etkinliği

American Horror Story

Acciothei Seviye 6

SİNEMA & TELEVİZYON & MÜZİK

5 yıl önce - 39B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
katildans
Yeni Sezonun adı serinin yaratıcısı Ryan Murphy’nin attığı tweet ile nihayet belli oldu! Resmi hesabından açıklama yapan Murphy, dizinin 4. sezon adının “American Horror Story: Freak Show” olacağını duyurdu.Florida’da geçecek Freak Show, diğer sezonlar gibi 13 bölümden oluşacak. Jessica Lange dışında dizinin tanıdık yüzleri Kathy Bates, Sarah Paulson, Evan Peters, Angela Bassett ve Frances Conroy da yeni sezonda yer alacak.
4.Sezonun ilk teaseri:
katildans 463 YIL ÖNCE2YANITLA
Poseidon
Ah o döminike'den ne çektim ben annemle dilimize takıldı geldik gittik söyledik Emoji Emoji

1.sezon'un ilk bölümü klasik diye kapatırken annem sayesinde izlemeye devam ettiğim bu sayede Tate(Gurban olurumm)'in durumunun hoşuma gitmesi ile devam edip şimdi ayrılamadığım dizi Emoji
Poseidon 524 YIL ÖNCE2YANITLA
Favim
Birinci sezonu izledim devamını izleyemedim bi türlü Emoji
Favim 383 YIL ÖNCE1YANITLA
KÖYEKMEĞİ
izliyeceklerimin arasında ama bi türlü başlama fırsatı bulamadım Emoji
KÖYEKMEĞİ 443 YIL ÖNCE1YANITLA
Suprime
Imm şimdi tatil şeysinde hangi diziye başlasam diye düşünüp uzun uğraslar sonucunda baslamaya karar verdim SD:SD:sd
İyiki başlamışım yav sdç.sd:S Valla güzel değerlendirdim tatilimi SD:sd:S
Bide tumblrdan Violet ve Tate in giflerini falan görüyodum yani görüyomuşum farkında değilim şok oldum sd:SD
Violetin sigarayla asil yürüyüşü fln d.sd neyse işte sırf onlar için izliyorum diyebilirim :sd.sd.
Ne kadar korksamda bırakmıcam bu diziyi SD:SD Baya baya beğendim sd:SD öyle güzel hoş :sd::sd:sd:sd:
Suprime 722 YIL ÖNCE1YANITLA
WhiteEve
Diziye başlamayı çok düşündüm de kararsız kaldım sizce başlamalı mıyım ?
WhiteEve 11 AY ÖNCE1YANITLA
Rowenbae
Supernatural'i izleyebildiysen izlersin bolca kan ve cinsellik var.
Rowenbae 11 AY ÖNCE2
Rowenbae
Forumda bu diziye benim kadar düşkün olan biri yok herhalde kimse bişey yazmamış. Emoji Bu sezonun müthiş olacağını seziyorum
Rowenbae 113 GÜN ÖNCE1YANITLA
HeyDeath
AHS,The Twilight Zone ve Master of Horrors'tan sonra en sağlam korku dizisi benim gözümde. Çok başarılı her sezonda farklı konuları ele almasıda hoşuma gidiyor en azından TWD yada Supernatural gibi sezon 5 oldumu ne uydursak diye arayışa girmiyorlar.
HeyDeath 461 AY ÖNCE1YANITLA
Cleage
Evan Peters'ın en sevilesi olduğu hâl açısından Murder House,
Korku ve psikolojik gerilim açısından Asylum,
Kurgunun akıcılığı ve Salem'in günümüze uyarlaması bakımından Coven çok harikadır.

Klişe şeyler belki de anlatılan ama,diğerlerinden çok farklı olduğunu izlediğinizde anlıyorsunuz. Öyle ki bir yerden sonra diziyi iyice sahiplenip kamera açılarından ışığın vuruşuna kadar özümsüyorsunuz. Ya da o sadece benim manyaklığımdır ashfsafhhaj
Öhöm.
Başlamadıysanız uyarı; cinsellik de en az korku kadar var. Özellikle 1.sezonun tamamı aldatma ve çarpık ilişkiler üzerine kurulu.
2.sezonda daha çok Sister Jude'un uyguladığı işkence vari olaylarda karşınıza bir anda insanların bir kısımları çıkıyor,tabi bi de katil var,bi de ahsdgfahdfj her neyse, o kısımları ilerlettiğinizde çok sıkıntı olacağını sanmıyorum. Sadece bazı kısımlarda konuyu takip edebilmek için altyazıyı izleseniz yeter.
Bu konuda yorumum olmamasına şaşırdım. Biraz da soundtracklerden falan koyup gidiyorum.

1.sezon: Korkunç giriş müziği:
http://www.youtube.com/watch?v=2c3VVJb56...A7808DAF76
Çok sinir ama aynı zamanda çok da güzel diye tanımladığım bir şarkı.Yani en azından benim hoşuma gidiyor:
http://www.youtube.com/watch?v=eIHUsajkH...76&index=3

AHS tarihinin belki de en unutulmaz şarkısı. Hem sarıyor hem de sözlerini ezberletmeden bırakmıyor. O boğucu bölümlerin arasında bunu görmeye ihtiyaç vardı:
http://www.youtube.com/watch?v=Tw3op7RbpJg
Bu da 'unutulmaz' bir şarkı ama daha çok sinirlendirdiği için unutulmuyor.Her zaman çalıyor ağağağa 'dominikiniki...!
http://www.youtube.com/watch?v=-vrmc_l6sJY
Soundtrack olarak en hoşuma gideni. 3.sezondan:
http://www.youtube.com/watch?v=0LosIXte1V0
Cleage 563 YIL ÖNCE1YANITLA
Ravien
Şu ana kadar hiç izlemedim sizce izlemeye başlamalımıyım ? etrafımda çok fazla izleyen var ama ben bi türlü ısınamadım Emoji sizin önerileriniz neler ?
Ravien 512 YIL ÖNCE1YANITLA
Hunter77
ben başladım ve hiç pişman değilim Emoji
Hunter77 112 YIL ÖNCE1YANITLA
Kenshi
Diziye yeni başladım. Daha iki bölüm izledim.
Baya değişiklik formatta, güzel bir dizi gibi geldi bana.
Önceden bu tarz bir dizi izlememiştim.
İlerleyen günlerde izlemeye devam edeceğim.
Bitirdiğimde yorumum güncellerim.
Kenshi 902 YIL ÖNCE1YANITLA
Macbeth
Her sezonda farklı bi konu olması kötü bence Emoji
Macbeth 292 YIL ÖNCE1YANITLA
Terrify
Birinci sezonu izleyip bıraktım. Her sezon farklı konu pek bana gore değil. O küçük çocuktan çok konu çıkardı . O kadar Deccal diyip umutlandirdilar
Terrify 292 YIL ÖNCE1YANITLA
Dimitri
birinci sezona bayılmıştım hele tate...
Dimitri 73 YIL ÖNCE1YANITLA
Justice.
Basliyorum xd
Justice. 943 YIL ÖNCE1YANITLA
cehennem
abi ya adam şeytanla sevişiyor vay bee Emoji
cehennem 73 YIL ÖNCE1YANITLA
Heartless
Ben başlamayı çok istiyorum ama internet üzerinden ulaşamıyorum eğer bir bilgisi olan varsa paylaşabilir ya da link atarsa çok sevinirim . Emoji
Heartless 94 YIL ÖNCE1YANITLA
Cleage
Yeni sezondan şeyler gördükçe heyecanlanıyorum. Yeni sezon çok güzel olacağa benziyor,bekliyoruz. Dün de teaserin giflerini görmüştüm. Buraya da bırakayım.
Cleage 563 YIL ÖNCE1YANITLA
Belieber.
rica ederim Emoji bence bitirmek için çok iyi bir dizi seçmişsin Emoji
Belieber. 74 YIL ÖNCE1YANITLA
Daha fazla yükle