KAYIT GİRİŞ

12. Sezon İkinci Yarı Hakkında

Alacakaranlık [ Twilight ]

Burcy Seviye 10

SİNEMA & TELEVİZYON & MÜZİK

5 yıl önce - 3B okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
gkcegg
Twilight.Ergenliğim bu seriyle geçti.Yeri çok ayrıdır,başkadır ; şuan aynı tutkuyu hissetmesem de.Ayrıca zamanında Twilight twilight diye ölüp 2 yıl sonra güya olgunlaşınca Twilighta gözünü kısarak bakanlardan da ayrı tiksiniyorum.Lan maloz birkaç seneye kadar ölüyorun lan sen o seri için.Ayıp be ayıp.
gkcegg 433 YIL ÖNCE3YANITLA
sleeper
film bir övüldü çevremde anlatamam. yinede hiç izleme isteği oluşmadı bende. ısınamadım hiçbir seyine. zorla izlettirdi arkadaşlarım. hüsran. para verseler bile tekrar izlemem. hatta hayatımda izlediğim en kötü film serisi.
sleeper 713 YIL ÖNCE2YANITLA
RuLing
Hiç sevemedim bu seriyi... Ne kitabını ne de filmini Emoji
RuLing 494 YIL ÖNCE2YANITLA
cehennem
Üzgünüm ama hiç bir zaman sevemedim vampir dediğin hiç parlarmı ya Emoji
cehennem 72 YIL ÖNCE1YANITLA
glhunter
Tüm serilerini izledim ama en güzeldi son seriydi.
glhunter 62 YIL ÖNCE1YANITLA
Kenshi
2-3 sene önce baya manyağı idim. tüm seriyi defalarca izlemişliğim vardır. yenisi çıkarsa, gidilir.
Kenshi 903 YIL ÖNCE1YANITLA
TheKing
the vampire diares dizisini çakma olarak suçlayan alacakaranlık fanlarına gülüyorum Emoji kitap olarak bakılırsa TVD daha eski ama bu film serisi dizinin genç kız hayranları sayesinde haketmediği bir yere sahip
TheKing 892 YIL ÖNCE1YANITLA
Juu
Filmi çekilmeseydi daha iyiydi bence. Kitaplarında oldukça başarı ve kurgusu gayet hoş bir seri. Ben okurken çok zevk almıştım. Dediğim gibi, oyuncular birazcık batırdı bence. ^^ Yani oyuncular da değil de, hayranları çok abarttı.
Juu 782 YIL ÖNCE1YANITLA
Hopewell
Kitapları ebeveyn baskısı yüzünden kaçak olarak gece telefon ışığında okumuştum. İlk film zaten tutmayacak diye yapılmış. Bunu görüntü kalitesinden dahi anlayabilirsiniz. Geçişler falan felakettir ayrıca. Mesela Açlık Oyunları tamamen uygundur kitaba ama 1 saatlik bir can sıkıntısı ile izlersiniz filmi. Seyircinin dikkati canlı tutulmak için film o doğrultuda kurgulanır. Tıpatıp değil diye burun kıvırmak gereksiz. Film film olarak , kitap da kitap olarak değerlendirilmeli. Emoji Ben sevmiştim , son part özellikle hayli etkileyiciydi Emoji
Hopewell 573 YIL ÖNCE1YANITLA
ilkerboy9
Bazı arkadaşlarımız bu cevabı beğenmeyecek ama ben vampirlerin aşık olduğu değil insan öldürdüğü zamanları seviyorum Emoji
ilkerboy9 54 YIL ÖNCE1YANITLA
Nazmi
Gereken cevabı vermişsin zaten,+SP.:okeyto::okeyto::okeyto:
Nazmi 464 YIL ÖNCE0YANITLA
Zatarra
ben olayın kapanıldğını zannediyordum.artık hiç yorum yapmicam özür dilerim.
Zatarra 614 YIL ÖNCE0YANITLA
Nazmi
Neler çektim bu seri yüzünden Emoji ama fena değil izlenir :okeyto:.
Nazmi 464 YIL ÖNCE0YANITLA
aryemu§
Yıl oldu 2013 hatta 2014 olacak. Ben hala filmlerini adam akıllı izlemiş değilim. Kitaplarını 2 defa yalayıp yuttum ama filmi dediğim gibi hiç izlemedim.
aryemu§ 493 YIL ÖNCE0YANITLA
Zatarra
tamam herkesten özür dilerim.benide ilgilendirmez bende tartışma yaratma niyetinde değilim.seven sevsin sevmeyen sevmesin.artık kapansın bu konu.

film in sayfasında nerdeyse sürekli tartışma oldu.tamam artık sonlansın.buyrun sevin ya da sevmeyin.
saygılar Emoji
Zatarra 614 YIL ÖNCE0YANITLA
Suprime
Ne kitabını okudum ne de filmini izledim hiç ilgimi çekmedi.
Suprime 724 YIL ÖNCE0YANITLA
Artea
Kitaplarını bende çok sevmiştim, hatta ilk filmden etkilenmiştim bile. Hem hayranları hemde filmi batırdı işleri. Hayranlar çok abarttılar evet. Ama filmler çok özet gibi çekilmişti. Sanki kitabın ön gösterimi gibiydi. İlk filminden sonrasını pek beğenmemiştim. Kitaplarını da hala okurum Emoji
Artea 602 YIL ÖNCE0YANITLA
CupCake
Güzel bi film serisi, kitaplarının hakkını veren nadir filmlerden hatta. Başarılı ^^
CupCake 802 YIL ÖNCE0YANITLA
Crisezy
bu film me ne dense kanım ısınmadı abi Emoji
Crisezy 232 YIL ÖNCE0YANITLA
beyzasvm
şunun dublajını bir kez izleyin, hayattan soğursunuz Emoji
beyzasvm 293 YIL ÖNCE0YANITLA
Daha fazla yükle