KAYIT GİRİŞ

13. Sezon Setinden Fotoğraflar

11.sezonda neler olmalı

CrowWwley Seviye 18

SERBEST KÜRSÜ

2 yıl önce - 973 okunma

Bu konunun içeriğini göremezsiniz

Sitemizde kullanıcılarımızın açmış olduğu konuları ziyaretçilere gösteremiyoruz. Bunun sebebi, büyük emekler ile oluşturulan içeriklerin bu dizi topluluğunu ileriye götürmesini istememizdir.

Lütfen bu konuyu görmek için 10 saniyenizi ayırıp aşağıdaki butonlarda herhangi birine tıklayarak ücretsiz kayıt olunuz. Kayıt olarak hem tüm içeriklere ücretsiz olarak erişim sağlayabilecek hem de aynı diziyi izlediğiniz insanlar ile tanışabileceksiniz.

YORUMLAR
Al_sahim
reis gelsin fena bir sezon olur Emoji

Al_sahim 982 YIL ÖNCE4YANITLA
Purple_
Düşünsene luci gelip karanlığı yenmelerinde kardeşlerin tarafında oluyormuş. Ama tabii samimi olmadan her zamanki hareketleriyle Emoji
Purple_ 902 YIL ÖNCE1
Al_sahim
süper olur Emoji adamım hareketleri mimikleri sözleri falan çok cool Emoji
Al_sahim 982 YIL ÖNCE0
SamanthaW
Konu hunharca rezil edilmemeli.
SamanthaW 62 YIL ÖNCE3YANITLA
Jarobyn
Bobby konusuna devam edilmeyeceğini söylemişlerdi ben olmaz diye düşünüyorum. Ama John'un geri geleceğinden kesinlikle eminim.
Jarobyn 782 YIL ÖNCE0YANITLA
CrowWwley
aynen yaa bobby omayacakmış ama belki bi umut nasıl olsa supernatural izliyoruz john içinde çok heyecanlıyım
CrowWwley 182 YIL ÖNCE0
fergus666
lucifer ve john olmalı
fergus666 512 YIL ÖNCE0YANITLA
robberry
Final olmasın da Emoji
robberry 292 YIL ÖNCE0YANITLA
saltstore
lucifer in gelişi kesinde (bazi siteler kesin diyo bilmiyorum) şu eski bedeniyle gelsin ya mark cok iyi
saltstore 672 YIL ÖNCE0YANITLA
Nzfnr11
Bobby ve john olmalı gerçi lucifer da olsa fena olmaz skslmd
Nzfnr11 292 YIL ÖNCE0YANITLA